اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

برترین کرم های ضد لک در ایران

معرفی برترین کرم های ضد لک در ایران

پوست در زیبایی انسان نقش بسزایی دارد و کوچکترین لک و ضایعات پوستی می‌تواند زیبایی و سلامت آن را تحت تاثیر قرار دهد. برای رفع این مشکلات امروزه بهترین کرم های ضد لک به بازار معرفی می شوند که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. هر کرم با مارکی خاص روانه بازار می شود و اگر شما به دنبال برند بخصوصی هستید می توانید به راحتی آن را پیدا کنید. در این مطلب برترین کرم های ضد لک در ایران را به شما معرفی می کنیم.

کرم ضد لک سیسپرسا مدل scientist حجم 50 میل

کرم ضد لک سیسپرسا مدل scientist حجم 50 میل به عنوان یکی از قوی‌ترین کرم های ضد لک در بازار معرفی می شود که با عملکرد خوب خود توانسته نظر مصرف کنندگان را جلب کند.این کرم مناسب هر نوع پوستی است و می تواند به صورت عمقی روی لکه‌ها تاثیر داشته باشد. سیسپرسا کرمی ایمن است و هیچ خطری برای پوست ندارد. برای انواع لک های مقاوم توصیه می شود و استفاده مداوم از آن می تواند به کمرنگ شدن لکه ها کمک کند.

برای اصلاح رنگدانه های پوست بهترین گزینه است و با این کار می تواند آنزیم های پوستی را به خوبی مهار کند.از این کرم می توانید برای روشن کردن نقاط حساس بدن هم استفاده کنید. ترکیبات این محصول اصلی گیاهی و ارگانیک هستند و چون فاقد مواد شیمیایی مضر است افراد با پوست حساس هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. از مواد مهم این کرم می توان به سیستامین، ویتامین C، آربوتین و نیاسینامید اشاره کرد.

کرم ضد لک قوی سیسپرسا مدل cysteamine حجم 50 میل

کرم ضد لک سیسپرسا مدل cysteamine برای لک های مقاوم و تیره توصیه می شود و استفاده مداوم از آن می تواند تاثیرات مثبت مثبت ماندگاری داشته باشد. این کرم بدون عارضه روی پوست عمل می کند. برای لک تمام نقاط بدن قابل استفاده است. به صورت مستقیم روی رنگدانه‌های ها تاثیر می گذارد تا بتواند از این طریق آنزیم های پوستی را مهار کند. این محصول فرمول جدیدی دارد و به سرعت جذب پوست می شود تا بتواند به صورت عمقی تاثیر بگذارد. برای درمان لک های صورت و بدن این می تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

 در تولید این کرم متریال هایی چون  سیستئامین لیپوزومال و کمپلکس آلفا آربوتین، ویتامین سی و نیاسینامید به کار رفته است. در آن هیدروکینون استفاده نشده به همین دلیل لک ها هیچ بازگشتی ندارند. قدرت نفوذ آن در پوست بالا بوده و می تواند به بهترین شکل لک ها را درمان کند. لک ها به هر دلیلی که ایجاد شده باشند توسط این کرم محو می شوند. وجود یک آنتی اکسیدان قوی در این کرم باعث شده تا نقش محافظتی از پوست را به خوبی اجرا کند. امکان استفاده ار آن برای شب و روز وجود دارد و شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

برای خرید انواع محصولات برند سیسپرسا با قیمت های عالی از وبسایت اسوکالا کلیک کنید

کرم ضد لک قوی سیسپرسا مدل liposomal 5% حجم 50 میل

کرن ضد لک سیسپرسا مدل liposomal محصولی قوی و منحصر به فرد است که برای درمان انواع لک های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. این کرم با یک بسته بندی پلمپ در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد و باید به صورت دوره ای مصرف شود. برای درمان لک های مقاوم بهترین انتخاب است و به صورت عمقی در پوست تاثیر می گذارد. این کرم قوی و ایمن برای انواع لک های پوستی توصیه می شود. ساختار ان به گونه ای است که می تواند به صورت مستقیم روی لک‌ها تاثیر داشته باشد.

 این برند محبوب و پر طرفدار بدون عوارض عمل می کند و تاثیرات مثبت و ماندگاری روی پوست دارد. تاثیر این کرم به گونه ای است که لک های محو شده هیچ بازگشتی نخواهند داشت. برای شفافیت و یکدست شدن پوست این بهترین گزینه است و مصرف کنندگان از آن رضایت کامل دارند. از تجمع ملانین در پوست جلوگیری کرده و مانع از بروز لک های جدید در پوست می شود. این ضد لک قوی فاقد هیدروکینون و مواد شیمیایی است به همین دلیل همه می توانند از آن استفاده کنند.

کرم ضد لک و روشن کننده ویتامین ث و رتینول کرپلاس

کرم ضد لک رتینول کر پلاس با بهترین متریال تولید شده و مناسب انواع پوست ها است. این محصول به دلیل بافت سبکی که دارد کل پوست را پوشش می دهد و می تواند به صورت مستقیم روی لک ها تاثیر بگذارد. این محصول خاصیت روشن کنندگی بالایی دارد و چندین درجه پوست شما را روشن می کند. بدون هیدروکینون ساخته شده و هیچ عوارضی برای پوست ندارد. وجود ویتامین C، آزلائیک اسید در این کرم باعث شده تا تاثیرات مثبت و ماندگاری داشته باشد.  بوی خوبی دارد که در زمان مصرف به خوبی استشمام می شود. این کرم به سرعت جذب پوست می شود و تا لایه های عمقی نفوذ می کند تا روی آنزیم ها و رنگدانه ها تاثیر بگذارد.

سرم ضدلک و روشن کننده خیلی قوی پوست آربوتین ژیورل

این سرم عصاره غلیظ آربوتین و AHA گیاهی است که می تواند به درمان لک های پوستی کمک زیادی کند. وجود پ کمپلکس در این سرم باعث شده تا خاصیت روشن کنندگی هم داشته باشد و بتواند چندین درجه پوست را روشن کند.برای  برطرف کننده لک ناشی از ملاسما، حاملگی، آفتاب، افزایش سن، جای جوش و کک ومک بهترین گزینه است. فاقد هیدروکینون می باشد تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. این سرم برای پوست های تیره، گندمی و سبزه یک روشن کننده قوی است  بدون اینکه ملانین پوست را بر هم بزند. پوست را به هیچ وجه نازک و قرمز نمی کند. به دلیل بافت سبکی که دارد به سرعت جذب پوست می شود. قدرت روشن کنندگی این کرم بالا بوده و علاوه بر از بین بردن لک ها تاثیر بسزایی هم در روشن کردن پوست دارد. امیدواریم از مطالب این مقاله که به معرفی برترین کرم های ضد لک در ایران پرداختیم بهره ی کافی را برده باشید.

فروشگاه اینترنتی اسوکالا ارائه دهنده انواع محصولات ارایشی و بهداشتی