اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

فواید کرم دور چشم

بسیاری از افراد وقتی به استفاده از کرم دور چشم فکر می کنند شک دارند و اطلاع ندارند که این محصولات مراقبتی و درمانی واقعاً چه اثری روی پوست دور چشمش دارد؛ ولی برعکس تصور بعضی از افرادی که کرم چشم را یک کالای لوکس و تبلیغاتی می دانند این کرم ها دارای مزایای زیادی هستند به ویژه در جلوگیری از علائم پیری. در این مقاله به فواید کرم دور چشم میپردازیم و متوجه خواهید شد که چرا کرم دور چشم با کیفیت بالا در برنامه مراقبت از پوست باید وجود داشته باشد.  اگر از مرطوب کننده ها استفاده می کنید، ممکن است استفاده از کرم دور چشم کمی عجیب به نظر برسد ولی خوب است بدانید که پوست اطراف چشم بسیار حساس تر از پوست سایر قسمت های صورت است و بنابراین توسط اکثر متخصصین پوست پیشنهاد می شود. این محصولات بهترین روش برای اطمینان از سلامت و شادابی پوست در این ناحیه هستند. در حال حاضر انواع کرم های دور چشم در بازار موجود است که براساس نیازهای خود قادر به استفاده از آن ها هستید.

فواید کرم دور چشم

کرم های چشم این روزها به دلایل واضح طرفداران زیادی دارند. استفاده منظم از این کرم ها مزایایی مانند مرطوب کردن، تغذیه پوست و پیشگیری از علائم پیری پوست را برای شما دارد.

کاهش چین و چروک دور چشم از فواید کرم دور چشم

امروزه بسیاری از زنان حتی در سنین پایین، علائم پیری پوست را مشاهده می کنند. دلایل مختلفی مثل قرار گرفتن در برابر آفتاب، خشکی پوست و عادت های بد مثل کشیدن و مالش پوست سبب می شود این علائم زودتر از آنچه باید روی پوست مشاهده می شوند. پس با توصیه بسیاری از متخصصان زنان باید کارهای پیشگیری را از سنین پایین و حتی نوجوانی انجام دهند. استفاده از کرم های دور چشم در کاهش خطوط سطحی و چین و چروک های این ناحیه موثر است. همچنین این کرم ها نقش موثری در کند کردن علائم پیری پوست دارند. فواید کرم دور چشم

بهبود بافت پوست با کرم دور چشم

پوست اطراف چشم بسیار حساس است و نیاز به مراقبت بیشتری نسبت به پوست سایر قسمت های صورت دارد. ازآن جایی که همه افراد پوست یکسانی ندارند شما باید از کرم دور چشم خود استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. این محصولات معمولاً حاوی ترکیبات خاصی هستند که با نشانه های پیری و سایر آسیب های شایع پوستی به خوبی مبارزه می کنند و از ظاهر شدن آنها در آینده نزدیک پیشگیری خواهند کرد.  اگر پوست شما خشک است باید از کرم های دور چشم استفاده کرده که از پوست شما در مقابل خشکی و التهاب اضافی محافظت می کند. کسانی که دارای پوست چرب هستند می توانند از این محصولات به دلیل توانایی کرم دور چشم در کنترل چربی اضافه پوست استفاده نمایند.
یکی از بهترین محصولات برای محافظت از پوست دور چشم، کرم دور چشم پریم میباشد.

کاهش تیرگی دور چشم

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن سیاهی دور چشم استفاده از کرم های دور چشم است. این کرم ها بافتی سبک تر از کرم های معمولی دارند و بنابراین استفاده از آنها روی پوست های حساس دور چشم بسیار راحت تر می باشد. کرم دور چشم حاوی مواد خاصی بوده که قادر است تیرگی دور چشم را روشن کرده و باعث کاهش پف زیر چشم شود. در ترکیب کرم های چشم از مواد حساسیت زا مانند روغن های ضروری استفاده نمی شود و بنابراین تاثیر بدی روی پوست این ناحیه نخواهند داشت.

رطوبت رسانی به دور چشم

کرم های دور چشم یک انتخاب عالی برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست اطراف چشم هستند. هیدراته نگه داشتن پوست در این ناحیه باعث می شود چهره شما جوانتر و سالم تر به نظر برسد. مواد تشکیل دهنده این نوع کرم تأثیر مثبت و ملموسی بر نتیجه کلی مراقبت معمول از پوست شما دارد. برای بهترین نتیجه شما باید کرم دور چشم را انتخاب کرده که تاثیر زیادی داشته باشد.

محافظت در مقابل آسیب

بسیاری از مردم بر این باورند که کرم های دور چشم تنها در کند کردن علائم پیری پوست تاثیر دارند.ولی این باور تا حد زیادی درست نیست. در اصل کرم های دور چشم نیز در پیشگیری و محافظت از پوست اطراف چشم در مقابل صدمه پوستی و مشکلات دیگر تاثیر زیادی دارند. همچنین استفاده از این محصولات سبب نرم شدن و افزایش درخشندگی پوست حساس دور چشم می شود. اگرچه در دهه های اخیر از کرم دور چشم استفاده نشده است، اما امروزه به دلیل تأثیر مثبت آن بر پوست اطراف چشم مورد توجه قرار گرفته است. تغییرات در شیوه زندگی، عادات غذایی و آلوده بودن محیط زیست مانند افزایش قرار گرفتن در برابر اشعه ماوراء بنفش آفتاب بر زندگی بخصوص بر روی پوست انسان تأثیر سوء می گذارد. اولین علائم این عوارض جانبی را می توان در پوست اطراف چشم ببینید. به همین خاطر همه باید از فواید کرم دور چشم بهره مند شوند.