اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تا شما را با چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟ آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

کرم دور چشم

چشم‌ها یکی از مهمترین اعضای بدن هستند که سلامت و زیبایی آنها بسیار اهمیت دارد. پوست دور چشم نازک و حساس است از این رو بالا رفتن سن، دور چشم شروع به چروک شدن و پف کردن می‌کند. برخی افراد دچار تیرگی دور چشم هستند و یا زیر چشمانشان پف کرده. کسانی هستند که از عینک ضد آفتاب استفاده نمیکنند و یا استفاده زیادی از مواد آرایشی دارند. حتی افرادی که به مدت طولانی به مانیتور خیره میشوند، ممکن است دچار پیری زودرس در ناحیه چشم شده و چین و چروک و سیاهی اطراف چشم پیدا کنند. در هر سنی که هستید همیشه از پوست خود مراقبت کنید. شستن صورت و استفاده از کرم ضد آفتاب از جمله کارهای روتین برای مراقبت از پوست هستند. یکی دیگر از برنامه های مراقبتی پوست استفاده از کرم دور چشم است.

هنگام خرید کرم دور چشم بهترین گزینه کرم‌های بدون بو و ضد حساسیت هستند. توجه کنید که برخی از کرم‌های دور چشم دارای کافئین هستند و با تأثیر سریع‌تری در چهره شما به صورت موقت پوست اطراف چشم را سفت می کنند. کافئین باعث بهبود گردش خون می‌شود و می‌تواند پف اطراف چشم را کاهش دهد.

توجه داشته باشید که اگر کرم دور چشم را قبل از استفاده درون یخچال قرار دهید و به صورت سرد آن را اطراف چشم استفاده کنید، می‌توانید پف اطراف چشم را کم کنید. می‌توانید از کرم دور چشم را برای استفاده در دیگر نواحی صورت استفاده کنید چون معمولا این کرم ها از کرم های مخصوص صورت ضعیف تر هستند. ولی دقت کنید که از کرم های قوی صورت یا ضد جوش ها به هیچ عنوان در نواحی اطراف چشم استفاده نکنید کرم های دور چشم انواع مختلفی دارند که شامل کرم سیاهی و پف دور چشم، کرم مرطوب کننده و آبرسان، کرم دور چشم حاوی ضد آفتاب و کرم ضد چروک.

[caption id="attachment_28554" align="aligncenter" width="280"]کرم دور چشم حلزون حاوی کلاژن 30 میل والنسی valensey کرم دور چشم حلزون حاوی کلاژن 30 میل والنسی valensey[/caption]

مزایای کرم دور چشم

  • روشن کردن نواحی اطراف چشم
  • از بین بردن چروک دور چشم
  • رساندن مواد مغذی به دور چشم
  • رطوبت رسانی به نواحی اطراف چشم

سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم

زمان مشخصی در این خصوص وجود ندارد ولی بسیاری از پزشکان بر این عقیده هستند که از سن 20 سالگی به بعد ما احتیاج به کرم‌ دور چشم مناسب داریم. هر چه زودتر از کرم دور چشم استفاده شود، به سلامت پوست کمک میکند. البته در سنین پایین کافیست کرم ها فقط دارای خاصیت مرطوب کنندگی باشند. در سنین بالا هم هیچ وقت برای استفاده از کرم دور چشم دیر نیست.

این دید که کرم دور چشم فقط برای استفاده خانم‌ها قرار میگیرد، اشتباه است و بهتر است آقایان هم برای مراقبت از پوست خود از این کرم استفاده کنند. توجه داشته باشید که کرم دور چشم چربی‌های زیر پوست اطراف چشم را از بین نمی‌برد.

بهترین زمان (روز- شب) استفاده از کرم دور چشم

با توجه به به کار گرفتن عضلات اطراف چشم در طول روز، بهتر است که کرم دور چشم را هم در طول روز و هم در طول شب استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید که همیشه کرم دور چشم را قبل از کرم صورت و ضد آفتاب‌ها به روی پوست بمالید. زمانی که صبح از خواب بیدار می‌شوید، پس از شست و شوی صورت، کرم دور چشم را به پوست دور چشم خود بمالید. برای دیدن نتیجه خوب باید حدود شش ماه صبر کنید. برای شب، یک ساعت قبل از خواب، پوست صورت خود را تمیز کنید و سپس کرم دور چشم حاوی رتینول را به پوست نواحی اطراف چشم بزنید.

طریقه مصرف کرم دور چشم

پوست اطراف چشم بسیار حساس است. برای استفاده از کرم دور چشم انگشت حلقه را به مقداری کرم آغشته کنید و به صورت ضربه‌های ری، به صورت نقطه ای در اطراف چشم بزنید. این ضربه های آرام را تا زمانی که مطمئن شوید کرم به همه قسمت‌ها رسیده است مجددا تکرار کنید.

خرید لوازم آرایشی چشم 

انواع کرم های دور چشم

کرم دور چشم مرطوب کننده

اگر پوست خشکی دارید کرم دور چشم مرطوب کننده میتواند رطوبت کافی را به سطح پوست شما بدهد.

کرم ضد چروک دور چشم

استفاده از کرم دور چشم ضد چروک میتواند باعث جلوگیری از ایجاد چروک بر سطح پوست شما و بهبود آنها به مرور زمان شود.

کرم دور چشم روشن کننده

پوست دور چشم نسبت به پوست قسمت های دیگر صورت زودتر تیره میشود، کرم روشن کننده دور چشم پوست دور چشم را روشن تر و درخشان تر  می کنید.

کرم ترمیم کننده دور چشم

کرم ترمیم کننده دور چشم، علاوه بر اینکه برروی پوست شما رطوبت ایجاد میکند، مواد مغذی مورد نیاز پوست شما را هم تامین میکند. همچنین این نوع کرم از چروک شدن پوست نیز میتواند جلوگیری میکند.

کرم دور چشم سبک

افردی که از این کرم استفاده می‌کنند روی سطح پوست خود احساس سنگینی نمیکنند.

حال که متوجه شدیم باید چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم لازم به ذکر است که انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای خرید لوازم آرایشی اصل در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.