اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

چرا نباید نوار بهداشتی استفاده کنیم؟

چرا نباید نوار بهداشتی استفاده کنیم؟مهم ترین دلیل استفاده نکردن از نوار بهداشتی 

نوار بهداشتی یکی از لوازم پر مصرف در میان بانوان می باشد که همواره در زمان عادت ماهانه باید از آنها استفاده کنند تا خون خارج شده به لباس آنها وارد نشود. برخی از پزشکان معتقد هستند که بانوان تا حد امکان نباید از نوار بهداشتی استفاده کنند زیرا نوار بهداشتی به مرور زمان می تواند آسیب های زیادی به رحم آنان وارد کند، البته با انتخاب یک نوار بهداشتی مناسب می توان از بروز بیماری جلوگیری کرد، در گذشته های دور از پارچه های بهداشتی که قابلیت شستشو داشتند برای عادت ماهانه استفاده می کردند که با مرور زمان همواره نوار بهداشتی ها تولید شدند که استفاده آسان تری دارند. نوار بهداشتی ها مدل های بسیار متنوعی دارند که برخی از آنها حساسیت زا هستند و به افراد آسیب وارد می کنند.

بهترین جایگزین برای نوار بهداشتی چیست ؟

عوارض زیاد استفاده از نوار بهداشتی ها باعث شده تا پزشکان جایگزین های زیادی برای آن تولید نمایند، از جایگزین های متنوع نوار بهداشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    تامپون قائدگی که درون واژن قرار داده می شود و کاملا بهداشتی و استریل و ضد حساسیت است و خون را به خوبی جذب خود می کند.
2.    جام یا همان فنجان قائدگی که درون واژن قرار داده می شود و خون را در خود ذخیره می کند. 
3.    اسفنج قائدگی که قدرت جذب بسیار بالایی دارد و ضد حساسیت و بهداشتی است.
4.    پد های پارچه ای کاملا بهداشتی و قابل شستشو هستند.
5.    دیسک های قائدگی 

موارد نام برده می توانند بهترین گزینه و انتخاب برلی دوران قائدگی به شمار بروند و جایگزین عالی به عنوان نوار بهداشتی هستند. لازم به ذکر است که عوارضی که نوار بهداشتی ها تا کنون از خود نشان داده اند را هیچ کدام از موارد گفته شده نداشته اند به همین دلیل افراد می توانند با اطمینان کامل یکی از موارد نام برده را انتخاب کرده و از آنها استفاده نمایند. بدون این که نگران پس دادن خون و یا عفونت باشند.

.....جهت خرید محصولات جنسی با کیفیت عالی و قیمتی ویژه از فروشگاه آسوکالا اینجا کلیک کنید ....

مضرات استفاده از نوار بهداشتی چیست ؟

استفاده از نوار بهداشتی می تواند همواره مضراتی هم به همراه خود داشته باشد، از مهمترین مضرات استفاده از نوار بهداشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    سرطان تخمدان
2.    ناباروری 
3.    اختلال در عملکرد هورمونی
4.    آلرژی و عفونت واژن 
5.    التهاب در ناحیه لگن
6.    اختلال تیروئیدی

با استفاده طولانی از یک نوار بهداشتی و یا انتخاب نوار بهداشتی تاریخ گذشته و نا مناسب همواره می توان به بیماری های مختلفی دچار شد که همه رحم را تحت تاثیر قرار می دهند و باعث می شوند تا رحم فعالیت منظم و درست خود را از دست داده و دچار بیماری و عفونت گردد به خصوص بانوانی که مجرد هستند و یا قصد بارداری دارند مصرف و انتخاب نادرست نوار بهداشتی می تواند به آنها آسیب های جدی وارد کند. پس برای کم کردن و جلوگیری از بروز آسیب های رحمی و تخمدانی نوار بهداشتی درست را انتخاب کنید و در مدت زمان کوتاه آن را تعویض نمایید.

بهترین برند های نوار بهداشتی

با خرید نوار بهداشتی که  همواره با برند های بسیار متنوعی تولید می شوند که هر کدام مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند، هر برند محصولات خود را طبق اصولی تولید می کند و از لوازمی برای تولید نوار بهداشتی ها استفاده می نماید به همین دلیل آنها از نظر کیفیت و کارایی و مشخصات با هم متفاوت هستند. از بهترین برند های نوار بهداشتی موجود در بازار ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    نوار بهداشتی برند always یکی از برترین برند های تولید کننده نوار بهداشتی می باشد که با ارائه بهترین و با کیفیت ترین نمونه ها از این محصول در سایز ها ابعاد و مدل های مختلف به بازار ها توانسته جایگاه ویژه ای به دست بیاورد. 
2.    نوار بهداشتی برند کوتکس یک نوار درجه یک و بهداشتی است که طرفداران زیادی پر سراسر دنیا دارد به خصوص در ایران به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
3.    نوار بهداشتی برند تافته یک نوار بهداشتی کاملا استریل و درجه یک است که می تواند به راحتی نیاز بانوان را برای یک دوره چند روزه پوشش بدهد بدون این که به رحم و پوست آنان آسیب وارد کند.
4.    نوار بهداشتی مولپد هم یک نوار بهداشتی با کیفیت است که در نمونه های مختلفی تولید می گردد تا افراد متناسب با شرایطی که دارند آن را انتخاب نمایند.
5.    نوار بهداشتی پنبه زیر یک نوار بهداشتی داخلی با کیفیت است که با عملکرد عالی خود توانسته محبوبیت زیادی را در بازار ها به دست بیاورد و به عنوان یک نوار بهداشتی ایرانی مرغوب شناخته شود. 

کدام مارک نوار بهداشتی سرطان زاست ؟

نوار بهداشتی های مشبک در کنار قدرت جذب بالایی که دارند همواره به دلیل داشتن پودر های جاذبی که دارند می توانند برای سلامت رحم و واژن مضر باشند. لازم به ذکر است که در حالت عادی به صورت دقیق نمی توان گفت که کدام نوار بهداشتی سرطان زا است اما اگر بخواهیم به صورت کلی توضیح بدهیم باید بگوییم که اگر بانوان یک نوار بهداشتی را بیشتر از دو ساعت نگه دارند مسلما می تواند به آنها آسیب وارد کند و باعث بروز سرطان در آنها گردد. البته برخی بانوان به برخی مدل های نوار بهداشتی ها حساسیت دارند به خصوص نمونه های مشبک حساسیت بیشتری نسبت به نمونه های دیگر دارند در نتیجه باید تا حد امکان از مصرف آنها جلوگیری کرد.

.....بهترین و جدید ترین و خریدی اسان و سریع را با فروشگاه اینترنتی آسوکالا تجربه کنید .....

آیا میتوان به جای نوار بهداشتی از پارچه استفاده کرد

آیا می توان جای نوار بهداشتی از پارچه استفاده کرد این سوالی است که بسیاری از بانوان با آن مواجه شده اند، در جواب بانوان باید بگوییم که بله شما می تواند از پارچه هایی که کاملا تمیز و استریل باید و از همه مهمتر ضد عفونی شده و پنبه ای باشد استفاده کنید و آنها را جایگزین نوار بهداشتی نمایید. اگر پارچه های نخی و پنبه ای تمیز و سفید رنگ انتخاب کنید و در طول استفاده مداوم یعنی هر چند ساعت یک بار آن را تعویض نمایید و در همان لحظه پارچه را شستشو بدهید و درون آفتاب و در محیطی تمیز قرار بدهید تا خشک شود وی تواند جایگزین عالی برای نوار بهداشتی باشد.