اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مهم ترین ویژگی پودر حالت دهنده مو

پودر حالت دهنده مو چیست ؟

پودر حالت دهنده مو یک محصول همه کاره است که جایگزین اسپری و تافت شده و می تواند موهای شما را براق و درخشان و در عین حال خوش حالت کند. استفاده از این پودر کاملا آسان بوده و شما در هر حالتی می توانید از آن استفاده کنید. افزایش حجم موها بهترین مزیت استفاده از این پودر است‌. اگر مشکل کم پشتی و ضعیف بودن تار مو دارید این پودر می تواند حجم زیادی به موها بدهد. وقتی آرایشگر این پودر را روی موهای کم پشت استفاده می کند شما شاهد موهایی پر پشت و زیبا خواهید بود که می توانید مدل های مختلف را روی مو پیاده کنید‌.

برای اینکه حجم موها چندین برابر شود نیاز است تا چندین مرتبه از این پودر استفاده کنید. هر چه حجم و سایز مو بیشتر باشد باید میزان مصرف پودر هم افزایش پیدا کند. پودرهای حالت دهنده مو دارای برندهای مختلفی هستند و اگر شما به دنبال مارک خاصی هستید می توانید به راحتی آن را پیدا کنید. ویژگی‌ های خوبی که این پودر دارد باعث شده تا بیشتر از محصولات دیگر مورد استقبال قرار بگیرد. این پودر خوشبو تمام مو را به خوبی پوشش داده و تاثیرات مثبت و ماندگاری به جای می گذارد.

مهم ترین ویژگی استفاده از پودر حجم دهنده و حالت دهنده مو چیست ؟

استفاده و خرید پودر حجم دهنده و حالت دهنده مو ویژگی های زیادی را به همراه دارد که در زیر به آن‌ها اشاره می کنیم:

•    مهمترین ویژگی استفاده از این پودر حجم دادن به موها است. 
•    افزایش تراکم و بافت مو ویژگی دیگر استفاده از این پودر است‌. 
•    ایجاد یک پوشش ماتی روی پوست سر و موها از دیگر ویژگی های این پودر به شمار می رود. 
•    با مصرف این پودر چربی موها جذب می شود.
•    این محصول به شستشوی سریع نیازی ندارد و می توانید دوباره از آن استفاده کنید. 
•    بافت سبکی که این پودر دارد باعث شده تا مو را به خوبی پوشش دهد. 
•     ماندگاری این پودر زیاد بوده و قدرت تطبیق پذیری بالایی دارد به همین دلیل جایگزین خوبی به جای اسپری و ژل است. 
•    اگر ظاهر موها کم پشت شده باشد با این پودر قابل اصلاح است و می توان به آن حجم داد. 
•    بافت متلاطم به موها داده و سریعا آن را بلند می کند. 
•    از دیگر ویژگی های این پودر می توان به تازه کردن موها اشاره کرد که ظاهری شسته و تمیز به آنها می دهد. 
•    موها ظاهری پف کرده پیدا می کند که این زیبایی آنها را دو چندان می کند. 
•    شما می توانید بدون هیچ محدودیتی پودر حجم دهنده را مصرف کنید. 

عوارض استفاده از پودر حالت دهنده مو چیست ؟

استفاده از پودر حالت دهنده مو در کنار مزیت عوارضی هم دارد. این پودر خشکی مو را به همراه دارد و در برخی افراد باعث خشن شدن موها می شود. اگر به درستی از این پودر استفاده نکنید ممکن است روی پوست سر جمع شود که در این شرایط روزنه های پوست بسته شده و مانع از رشد موها می شود. اگر پوست و موی شما حساس باشد ممکن است پس از استفاده از این پودر آلرژی شما دو چندان شود بنابراین توصیه می شود تا قبل از استفاده از این موضوع مطمئن شوید. از دیگر عوارض می توان به پوسته پوسته شدن کف سر اشاره کرد.

 مصرف این پودر در برخی افراد شوره سر را به همراه دارد و باعث شده تا روی موها دانه های سفید رنگی باشد. کاهش دادن نرمی و لطافت و درخشندگی موها از دیگر عوارض استفاده از این پودر است‌. قرار گرفتن پودر برای مدت طولانی باعث خارش پوست سر می شود. برای افرادی که حساس هستند التهابات روی پوست سر ایجاد می‌شود. اگر پودری که تهیه می کنید اصل و اورجینال نباشد عوارض آن بیشتر خواهد بود که سلامت شما را به خطر می اندازد.

.......جهت خرید موس مو با قیمت عالی و کیفیتی ویژه از فروشگاه آسوکالا از اینجا تهیه کنید ......

بهترین پودر حجم دهنده مو مردانه ؟

ما با معرفی بهترین پودر حجم دهنده مو مردانه می توانیم به خوبی نیاز شما را برطرف کنیم. این پودر دارای سطح کاربری گسترده‌ بوده و می تواند موها را براق و درخشان و در عین حال خوش حالت کند. برای تهیه بهترین پودر باشد ابتدا به مارک آن توجه کنید. برندهای معتبر همیشه بهترین کیفیت را دارند و استفاده از آنها باعث شده تا موها همیشه خوش حالت باشند. این پودر حز محبوب ترین محصولات آرایشی برای فرم دادن به موها بوده که جایگزین اسپری و ژل و تافت شده است. برای احیا حجم موهای کم پشت این محصول بهترین گزینه است و با جذب چربی مو شرایط را برای مصرف آسان تر می کند.

 افراد می توانند در کمترین زمان از این پودر استفاده کنند. این پودر فاقد عطر و رایحه است به همین دلیل کسانی که به رایحه حساسیت دارند می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول در بسته‌بندی‌ کوچک قرار دارد و شما می توانید همه جا آن را همراه خود داشته باشید. با در اختیار داشتن بهترین پودر حجم دهنده مو مردانه شما همیشه موهایی زیبا و پر پشت خواهید داشت. این پودر کاملا بهداشتی است و روی مو عوارضی به جا نمی گذارد.

.....بهترین و جدید ترین و خریدی اسان و سریع را با فروشگاه اینترنتی آسوکالا تجربه کنید .....

این پودر حجم دهنده و حالت دهنده مناسب چه افرادی میباشد ؟  

پودر حجم دهنده و حالت دهنده مو مناسب افرادی است که موهای کم پشت و خالی دارند. وقتی پودر را استفاده می کنید موها حجم لازم را پیدا می کنند و بافت آنها سبک تر خواهد شد. تارهای مو از هم جدا می شوند و مو بهترین حالت را پیدا می کند. اگر می خواهید یک شینیون زیبا را روی پوست پیاده کنید بهتر است ابتدا از این پودر حجم دهنده استفاده کنید. این محصول برای افرادی با موهای صاف، بی‌حالت و لغزنده عالی است پس می‌توانند به‌راحتی و به‌سرعت موهای بی‌حالت خود را فرم دهید. پودر علاوه بر حجم دادن به مو حالت خاصی هم می دهد و آنها را پر پشت می کند. ترکیبات موجود در این پودر اصطکاک مک را کم کرده و مانع از تنک بودن و کم پشتی موها می شود. افرادی که موهای بی حالت دارند به کمک این پودر می توانند موهایی زیبا و خوش حالت داشته باشند.