اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی با شامپو بدن و کاربرد آن

آشنایی با شامپو بدن

شامپو بدن انتخاب خوبی برای تمیز و درخشان کردن پوست است که شما می توانید آن را متناسب با پوست خود تهیه کنید. این محصول بهداشتی به صورت کاملا متنوع تولید و به شکل استریل بسته بندی می شود. انتخاب شامپوی مناسب برای پوست اهمیت زیادی دارد. پوست بدن حساس است به همین دلیل شما باید برای تمیز کردن آن شامپوی بدن را جایگزین صابون و شوینده های نامناسب کنید. شامپو بوی ملایمی دارد و هنگام استفاده به هیج وجه آزار دهنده نیست. وقتی شامپو با آب ترکیب می‌ شود روی پوست بهترین پوشش دهی را دارد و می‌ تواند تمام آلودگی ها و سلول های مرده را از پوست جدا کند.

 برخی شامپو ها با هدف تمیز کردن پوست تولید می شوند اما برخی دیگر علاوه بر تمیز کردن خاصیت ضدجوش و ضد حساسیتی هم دارند. شامپو بدن روی پوست عوارضی ندارد و شما می توانید هر بار استحمام از آن استفاده کنید. غلظت شامپو بالا بوده و تنها مقدار کمی از آن می تواند پوست بدن را به طور کامل تمیز و ضدعفونی کند. این ماده بهداشتی ماندگاری زیادی دارد و شما می توانید تایم طولانی از ان لستفاده کنید. ترکیبات شامپو بدن ملایم است و پوست را به هیچ وجه خشک نمی کند. اگر پوست حساسی دارند می توانید از شامپوی مخصوص استفاده کنید. 

ایا شامپو بدن برای مو ضرر دارد

 شامپو بدن برای مو ضرر ندارد چون تنها برای تمیز کردن پوست طراحی شده است. اگر شامپوی باکیفیت را استفاده نکنید می تواند پوست و مو را تحت تاثیر قرار دهد. شامپوی بدن روی مو تاثیری ندارد و تنها نقش تمیزکننده را به خوبی ایفا می کند. شامپو بدن دارای ترکیبات مختلفی است و برای همه افراد مناسب است. امکان استفاده از شامپو برای مو وجود ندارد چون فقط برای تمیز کردن پوست تولید شده است.

اگر شامپو بدن با مو تماس داشته باشد ممکن است باعث خشکی مو شود که در این شرایط شوره و موخوره را به همراه دارد. اگر پوست چربی دارید و از شامپوی مناسب پوست چرب استفاده می کنید پوست شما کم کم خشک می شود و این می تواند روی مو هم تاثیر منفی داشته باشد. اما به طور کلی عوارضی برای مو ثبت نشده است و این بستگی به نوع شامپو و نحوه مصرف آن دارد. 

.....جهت خرید لوسیون بدن با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه آسوکالا تهیه کنید .....

ایا شامپو بدن برای صورت خوبه

شامپو بدن برای صورت هم مناسب است و با اینکه پوست صورت حساس است شامپو بدن تاثیر منفی روی آن ندارد. ترکیبات شامپو بدن ملایم است و خاصیت لایه برداری ندارد به همین دلیل به پوست صورت آسیبی وارد نمی کند و می تواند صورت را تمیز و درخشان کند. در شامپو بدن مواد موثر و عالی وجود دارد که می تواند به تمیزی پوست و بدن کمک زیادی کند. برای حفظ سلامت پوست این شامپو را با بافتی ابریشمی تولید می کنند که ضد حساسیت است و روی پوست صورت و بدون هیچ عوارضی به جای نمی گذارد و تنها لایه آلودگی را پاک می کند. 

رای بهبود بخشیدن به سلامت پوست بهتر است برای مدت طولانی از شامپو استفاده کنید. این شامپو حاوی ویتامین Eاست که پوست صورت به ان نیاز دارد به همین دلیل شستن صورت با شامپو بدن تاثیر منفی ندارد بلکه املاح معدنی را از پوست انتقال می دهد. مواد مغذی موجود در شامپو پوست صورت را هم تقویت کرده و پوست را جوان و شاداب می کند. این شوینده ملایم به سطح پوست آسیبی وارد نمی کند. خاصیت آبرسانی شامپوی بدن زیاد است و می تواند رطوبت پوست صورت را تامین کند و مانع خشکی آن شود. پوست شما با مصرف شامپوی بدن به هیچ وجه ساییده نمی شود.

نحوه استفاده از شامپو بدن به چه صورت میباشد

خرید شامپو بدن و نحوه استفاده ازآن می تواند در نتیجه آن تاثیر بسزایی داشته باشد به همین دلیل شما باید دستورالعمل مصرف را از روی بسته بندی مطالعه کنید. برای استفاده از شامپوی بدن باید ابتدا پوست بدن را با آب گرم خیس کنید. بعد از آن شامپو را روی لیف ریخته و به صورت مستقیم روی پوست ماساژ دهید تا تمیز و درخشان شود. قسمت های تیره تر باید بیشتر ماساژ داده شود. شامپو بدن باید به صورت دایره ای روی بدن ماساژ داده شود و این کار باید به ارامی صورت بگیرد تا پوست ساییده نشود.

 در قسمت هایی چون زیر بغل و بازوها و اطراف کردن که تعریق زیاد است باید شامپو بیشتر مصرف شود. بعد از آنکه بدن شما با کف شامپو به طور کامل پوشش داده شد بهتر است بدن را با آب ولرم شسته و پوست خود را با یک حوله تمیز خشک کنید. با لستفاده منظم از شامپو شما می توانید پوستی نرم و لطیف و در عین حال تمیز و درخشان داشته باشید. محصولاتی که خاصیت لایه برداری دارند باید با حجم کمتری استفاده شوند تا به پوست آسیبی وارد نکنند. هنگام مصرف شامپو بدن باید از نفوذ آن به چشم خودداری کنید. با ریختن شامپو روی لیف شما می توانید آن را به تمام قسمت های بدن برسانید.

.....بهترین و جدید ترین و خریدی اسان و سریع را با فروشگاه اینترنتی آسوکالا تجربه کنید .....

انواع شامپو بدن متناسب با انواع پوست ها

شامپو بدن متناسب با انواع پوست ها تولید می شود. اگر پوست شما بیش از اندازه خشک است بهتر است از شامپوهای حاوی گلیسیرین و روغن گیاهی استفاده کنید که به سرعت جذب پوست می شوند و با رطوبت رسانی و حفظ رطوبت پوست شما را نرم و لطیف می کنند. شامپو بدن با مارک های مختلف به بازار عرضه می شود برخی برندها داخلی و برخی خارجی هستند و هر کدام کیفیت خاص خود را دارند. رنگ شامپو بدن به عصاره به کار رفته در آن بستگی دارد به همین دلیل شما شاهد شامپوهایی با رنگ های متنوع هستید که هر کدام عطر و بوی خاصی دارند.

 اگر پوست حساسی دارید باید شامپوی اتنخاب کنید که پوست شما را تحت تاثیر قرار ندهد. استفاده از شامپو بدن به جای صابون مانع خشکی پوست شده و چربی  رطوبت آن را به خوبی حفظ می کند. اگر پوست شما دارای جوش است شامپوی مخصوصی برای شما در نظر  گرفته شده که می‌توانید به راحتی آن را استفاده کنید. افراد با هر تیپ پوستی می توانند از شامپو بدن استفاده کنند. در فصول سرد سال که پوست بیش از اندازه خشک می شود شما باید از شامپوهای حاوی گلیسیرین استفاده کنید.