اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

تینت لب چیست ؟ آشنایی با آن

 تینت لب چیست ؟

امروزه انواع لوازم ارایشی جدید و با کیفیت بالاتر وارد بازار شده است . برخی از این لوازم ها خاص و جلوه ای طبیعی دارند . تینت لب یکی از مواردی است که رنگ طبیعی و زیبایی به لب ها می دهد . شاید بتوان اینگونه گفت تفاوت ان با رژ لب این است که غلظت و چربی ان کمتر می باشد و افرادی که لب های خشکی دارند می توانند از این محصول به عنوان یک ابرسان استفاده کنند . یکی از دلایلی که این محصول طرفداران زیادی پیدا کرده است این می باشد که رنگ طبیعی و خاصی را به لب های شما می دهد .

خرید لوازم ارایش و تینت لب مناسب برای افرادی میباشد که می خواهند روزانه لب های زیبایی داشته باشند می توانند این محصول را به عنوان یک لوازم روزمره استفاده نمایند . با استفاده از این محصول می توانید رنگی درخشان و زیبا به لب های خود و حتی گونه هایتان بدهید چرا که تینت لب ها مناسب برای استفاده گونه به عنوان رژ گونه هم می باشد .استفاده از این لوازم ارایشی مزایای بسیاری دارد که در ادامه مقاله به ان اشاره نموده ایم می توانید با خواندن ان در قدم بعدی برای خرید تینت لب مناسب خود با توجه به رنگ مورد علاقه تان اقدام نمایید .

مزایای استفاده از تینت لب

تینت لب چیست ؟ آشنایی با مزایای  این ماده فوق العاده کاربردی مزایای زیادی دارد به همین دلیل است که افراد بسیاری چند مدل از ان را در بین لوازم ارایش خود دارند .

نداشتن سرب در ترکیبات خود

همانطور که همه می دانیم درصد بسیار زیادی از لوازم ارایشی سرب دارند . و این ماده برای بدن و سلامتی بسیار مضر می باشد . تینت لب یکی از لوازمی است که سرب ندارد و بسیار سبک روی لب می نشیند . به همین دلیل وقتی ان را روی لب های خود می زنید لب ها بهم نمی چسبند .

ماندگاری طولانی مدت

یکی از دیگر مزایای بسیار جذاب این محصول ماندگاری فوق العاده ان می باشد . اکثر بانوان همیشه نگران این هستند که رژ لبشان با خوردن غذا و مایعات پاک می شود اما با استفاده از تینت لب این مسئله بسیار کمرنگ خواهد شد و شما می توانید بدون دغدغه پاک شدن رنگ لب های خود غذا و نوشیدنی مورد علاقه خودتان را میل نمایید

.....جهت خرید  لوازم جانبی ارایشی با بهترین کیفیت و قیمتی ویژه از فروشگاه اسوکالا تهیه کنید ....

طبیعی بودن

برخی از افراد دوست دارن از رژ لب های ملایم و طبیعی استفاده نمایند . این محصول البته رنگ های ملایم ان بیشتر رنگ طبیعی و جلوه ای زیبا را به لب های شما می دهد . حتی با استفاده از برخی رنگ های بسیار ملایم ان گویی رنگ لب هایتان طبیعی و ذاتی می باشد . این مورد ان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است .

عدم پخش رنگ ان

یکی دیگر از دغدغه های بانوان همیشه این بوده است که رژ لب های ان ها با لباس یا روسری هایشان برخورد می کند و لباس ها را رنگی خواهد کرد . و یا حتی موقع نوشیدن سبب رنگی شدن لیوان ها می شوند . مزایای استفاده از تینت لب این است که دیگر این مشکل را نخواهید  داشت زیرا طوری روی لب های شما می نشیند که قابل پخش نمی باشد .

ابرسانی لب ها

یکی از مشکلات بسیاری از افراد خشکی لب های انها می باشد . طوریکه از خشکی و پوست پوست شدن ان اذیت می شوند . تینت لب خاصیت ابرسانی و مرطوب کنندگی دارد و با استفاده از ان لب های شما دیگر خشک نخواهد بود .

محافظت از لب ها

همانطور که بسیاری از افراد برای محافظت از پوست خود از کرم های ضد افتاب استفاده می کنند . می توانید برای محافظت از لب های خود در برابر اشعه ی مضر خورشید از این محصول استفاده نمایید . تا لب هایی زیبا و سالم برای زیبا تر شدن چهره ی خود داشته باشید .

چندکاره بودن

از تینت لب می توان علاوه بر خوش رنگ کردن لب ها به عنوان رژ گونه استفاده نمود و گونه های خود را هم مانند لب های خود خوش رنگ نمایید .

....جهت خرید رژگونه  در انواع مختلف با کیفیت عالی و قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی آسوکالا تهیه کنید ....

موارد استفاده از تینت لب

از این محصول کاربردی می توان در بسیاری از موارد استفاده کرد . اگر جزو افراد شاغل هستید و می خواهید هنگام رفتن به سرکار ارایشی ملایم داشته باشید می توانید از تینت لب هایی با رنگ های زیبا ب همراه فرم اداری استفاده نمایید . همچنین بسیاری از خانم ها از ان به عنوان لوازم روتین استفاده می کنند و حتی در منزل برای زیبایی لب ها و ابرسانی انها مصرف می نمایند .

عوارض استفاده از تینت لب چیست ؟

تینت لب چیست ؟ برخلاف بسیاری از لوازم ارایشی که هزاران ضرر و عوارض دارند تینت لب هیچگونه عوارضی ندارد و شما می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید . بسیاری از شرکت های معتبر سراسر جهان این محصول را با مواد طبیعی و بدون ضرر درست می کنند . حتما هنگام خرید مراقب محصولات تقلبی باشید وفریب  قیمت های بسیار پایین را نخورید تا محصول اورجینال را بتوانید تهیه نمایید .

بهترین برند تینت لب

در بازار لوازم ارایشی انواع برندها موجود می باشد و رقابت شدیدی بین شرکت ها و کمپانی های معتبر دنیا وجود دارد .  اما در این بین تعدادی برند خوب و با کیفیت وجود دارد که در اینجا به انها اشاره می کنیم .

تینت لب بنفیت

این محصول ساخت کشور امریکا می باشد . و یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار است . تینت لب بنفیت در 5 رنگ وجود دارد و اولین رنگ محبوب ان رز قرمز بود که به بازر لوازم ارایشی عرضه شد . این برند از تینت لب تمامی مزایای یک لوازم خوب را دارد . با خیال راحت می توانید به عنوان خوش رنگ کننده روزانه لب هایتان از ان استفاده نمایید .

تینت لب اتود هاوس

برند کره ای اتود هاس جزو محصولاتی می باشد که با قیمت مناسب در بازار وجود دارد . این محصول جزو محصولات پر فروش لوازم ارایشی است زیرا هم کیفیت خوبی دارد و هم قیمت مناسب . رنگ های مختلف ان شامل نارنجی ، صورتی و قرمز است .