اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

چگونه موهای زیبا داشته باشیم و انها را پرپشت نشان دهیم؟

پودر مو تی ان تی اسپرت مات۶

پودر مو تی ان تی اسپرت مات یک پودر حالت دهنده و حجم دهنده با کیفیت مو می باشد که ساخته شده توسط کشور لهستان بوده و همواره با عملکرد عالی خود توانسته محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. این پودر در ساختار خود املاح و مواد مغذی زیادی دارد که آنها هم برای تقویت مو مناسب هستند و هم برای تثبیت کردن مو کاربرد دارند. شما می توانید با هر نوع مویی به راحتی از این پودر استفاده کنید تا موهای خود را حالت بدهید و مدت زمان طولانی آنها را با همان حالت در اختیار داشته باشید. می خواهیم به زیبا و پرپشت شدن موها اشاره نماییم .

این محصول بهترین گزینه برای آرایشگران می باشد تا موهای عروس خانم ها و آقایان داماد را با کمک آنها حالت بدهند و تثبیت کنند تا مدت زمان طولانی حالت خود را حفظ کنند و تغییر حالت ندهند. این محصول رنگی متنوع دارد اما پس از استفاده آن همواره هیچ اثری از آن باقی نمی ماند در نتیجه برای تمام نقاط مو مناسب است و کاربرد دارد. این پودر پس از استفاده هم موهای شما را حالت می دهد و هم آنها را براق و درخشان نشان می دهد از این رو طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. البته ناگفته نماند که این پودر برای افرادی که موهای لخت دارند و به سختی موهای آنها حالت می گیرد مناسب است که اصولا رایحه های مختلفی از آن در بازار ها وجود دارد.

ترکیبات موثر در پودر مو تی ان تی اسپرت مات

در پودر مو تی ان تی اسپرت مات همواره ترکیبات سیلیکونی متعددی وجود دارد که هر کدام دارای موادی هستند که برای مو مناسب است، در این پودر می توان مواد حالت دهنده، براق کننده و تقویت کننده را با هم مشاهده کرد در نتیجه به موها آسیب وارد نمی کند، باید بگوییم که این محصول در دو رنگ سبز و نارنجی تولید می شود که هر کدام دارای مواد و ساختاری هستند. پودر مو تی ان تی سبز رایحه لیمو دارد که برای افراد دارای موی فر و زیاد کاربرد دارد و پودر نارنجی آن عصاره بلوبری است که برای موهای نرم و لخت کاربرد دارد. ( محصولات مراقبت از مو )

هر آرایشگر یا فرد باید متناسب با ساختار مو نمونه پودر را انتخاب نماید تا بتواند موها را بدون آسیب حالت بدهد. در ساختار این پودر می توان ویتامین ب۵ و امگا ۳ را مشاهده کرد که این دو ماده برای زیبا و پرپشت شدن موها بسیار مناسب و لازم هستند، مواد در پودر مو از ریزش و خشک شدن مو جلوگیری می کند در نتیجه با هر نوع مویی می توان آن را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد وجود تقویت کننده در این پودر کمک می کند تا ریشه و پیاز موهای شما و همچنین تار های شما تقویت شوند و دچار شکنندگی نشوند.

پودر مو مناسب برای چه افرادی می باشد؟

پودر مو همان گونه که در بالا هم توضیح دادیم برای بسیاری از افراد مناسب است یعنی بسیاری از بانوان و آقایان که دارای موهای لخت و نازک و ظریف هستند و یا دارای موهای خشک و خشن و زبر و فر هستند می توانند به راحتی برای حالت دادن موهای خود از این پودر استفاده کنند بدون این که نگران آسیب دیدن آن باشند. افرادی که موهای بسیار لخت و نازک دارند مسلما در حالت دادن موهای خود مشکلات زیادی دارند و نمی توانند حالت دلخواه خود را به موها بدهند اما با استفاده از پودر مو تی ان تی اسپرت مات می توان این مشکل را برطرف نمود و به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن و با حجم کمی پودر موهای خود را به هر شکلی حالت داد و از زیبایی آنها لذت برد.

البته ناگفته نماند که برخی افراد موهای مجعد و فر و ضخیم دارند که پس از حالت دادن به دلیل سنگینی به سرعت حالت آنها از بین می رود در نتیجه آنها هم می توانند با استفاده از پودر مو مخصوص به موهای خود به راحتی حالت داده شده به موها را حفظ کنند و از زیبایی آنها لذت ببرند. باید بگوییم که این پودر برای همه مناسب است و اصولا آرایشگران هر دو نوع سبز و نارنجی را در اختیار دارند تا بتوانند متناسب با ساختار موهای افراد آنها را استفاده کنند، حالت دادن به مو کار سختی است اما حفظ حالت مو از آن هم سخت تر است و مسلما همیشه ژل و تافت پاسخگو نیست به همین دلیل پودر مو توانسته محبوبیت زیادی را به دست بیاورد. ( لوازم ارایش مو )

مزایا و معایب استفاده از پودر مو تی ان تی اسپرت مات

استفاده از پودر مو تی ان تی اسپرت مات همواره مزایا و معایب زیادی را به همراه خود دارد که باید با آنها آشنا شوید، از مزایای نهفته در این پودر می توان موارد زیر را نام برد:

  1. مات کننده است.
  2. حالت دهنده است.
  3. حجم دهنده است.
  4. پر پشت کننده است.
  5. رایحه مختلفی دارد.
  6. ماندگاری آن تا ۱۲ ساعت است.
  7. قدرت حفظ حالت مو در آن حدود ۶ ساعت است.
  8. مخصوص آقایان و بانوان می باشد.
  9. مناسب انواع موها می باشد.
  10. برای شینیون عالی است.

این محصول معایبی هم دارد که در برخی کاملا زودگذر است، از این معایب می توان گفت که ممکن است به آن حساسیت داشته باشید، پس از ریختن پودر موها زیاد خشک می شود که این ممکن است زمان شانه زدن باعث ریزش موها شود. البته معایب سنگین و زیادی برای این محصول دیده نشده است به همین دلیل افراد بیشتر به مزایای آن توجه کرده و آن را تهیه نموده اند تا بتوانند با کمک آن برای مجالس و مهمانی ها به راحتی موهای خود را حالت بدهند و بافت آنها را حفظ کنند. با کمک این پودر زیبا و پرپشت شدن موها بسیار راحت تر خواهد بود . مسلما هر چه مزایای پودر ها بیشتر باشد هم طرفداران بیشتری را جذب خود خواهند کرد و هم اعتبار بیشتری را به دست خواهند آورد. این مدل پودر مو با هر دو رایحه در آرایشگاه های زنانه و مردانه به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.