اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین تقویت کننده موی سر و خاصیت ان

 تقویت موی سر با تقویت کننده لدورا

تقویت کننده لدورا محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک برای تقویت موها بوده که می تواند به حفظ سلامت موها کمک زیادی کند. این تقویت کننده با ترکیبات مختلف به بازار عرضه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود انتخاب را انجام دهید. محصولات لدورا هیچ عوارضی ندارند به همین دلیل استفاده از آن‌ها به صورت روزانه می تواند به تقویت مو کمک کند.زمانی که تقویت کننده لدورا روی مو استفاده می شود به سرعت جذب مو شده و می تواند تاثیرات مثبت و ماندگار خود را در کمترین زمان نشان دهد. این تقویت کننده غلیظ است و به خوبی سطح مو را پوشش می دهد. افرادی که  بهترین تقویت کننده موی سر و خاصیت ان را می دانند موهایی نرم و صاف و در عین حال حجیم و پر پشت دارند.

این تقویت کننده برای ریزش مو یک گزینه عالی بوده و با تاثیرگذاری بر روی فولیکول های مو می تواند مانع از ریزش دوباره موها شود بدین ترتیب شما موهایی پر و زیبا خواهید داشت. گیاهی بودن این محصول خود یک مزیت مهم است که از بیماری های مربوط به مو و همچنین پوست سر تا حد زیادی جلوگیری می کند. فواید زیادی که این محصول دارد باعث شده تا امروزه مورد استقبال قرار بگیرد. افراد در هر سنی می توانند از این تقویت کننده استفاده و نتیجه خوب آن را مشاهده کنند. تقویت کننده لدورا درون بسته بندی های بهداشتی به بازار عرضه می شود تا در فرایند حمل و نقل آلودگی به آن نفوذ نکند. این محصول بهداشتی بوی خوبی دارد و در شرایط مختلف امکان استفاده از آن وجود دارد.

ترکیبات موثر برای تحریک رشد موی سر

برای تحریک رشد موی سر ترکیبات مختلفی در تقویت کننده لدورا گنجانده شده است که شما می توانید با استفاده از آن بهترین نتیجه را شاهد باشید‌. مورد مهمترین گیاه برای تقویت مو است که در این تقویت کننده استفاده شده است. این گیاه جریان خون را در پوست کف سر افزایش داده بدین ترتیب می تواند رشد مو را تا حد زیادی تحریک کند. صمغ کتیرا ماده دیگری است که شما می توانید در این محصول گیاهی از آن استفاده کنید. این صمغ برای جلوگیری از ریزش مو عالی بوده و به تقویت مو کمک زیادی می کند.علاوه بر گیاهان دارویی املاح معدنی و ویتامین ها و همچنین روغن های طبیعی هم در این محصول بهداشتی به کار رفته تا بتواند مواد مغذی را سریع تر به مو برساند و باعث احیا و رشد دوباره مو شود.

سدر از دیگر ترکیبات تقویت کننده لدورا به شمار می رود که برای تحریک رشد مو یک گزینه عالی است. روغن نارگیل به دلیل گرم بودن باعث شده تا از ریزش مو تا حد زیادی جلوگیری کند و با ویتامین هایی که دارد مانع از ریزش دوباره موها شود. برای حفظ سلامت مو ویتامین ها و پروتئین کاملا ضروری بوده و مانع از سستی و ریزش مو می شود.روغن زیتون، بادام شیرین و کنجد هم جز اصلی این محصول هستند و از ترکیبات مهم آن به شمار می روند که در سلامت موها نقش مهمی را ایفا می کنند. آلوورا برای نرمی و صافی مو یک گزینه عالی بوده به همین دلیل از آن برای تولید این تقویت کننده استفاده می کنند. وجود این مواد طبیعی در این محصول بهداشتی باعث تغذیه هر چه بیشتر و بهتر موها شده و می تواند به احیا دوباره آنها کمک زیادی کند.

تفاوت تونیک تقویت کننده مو لدورا با سرم مو لدورا

محصولاتی که برای تقویت مو مورد استفاده قرار می گیرند از نظر ساختار و نوع ترکیبات و همچنین نحوه مصرف با هم تفاوت زیادی دارند. تونیک  سرم مو لدورا از جهات زیادی با هم فرق دارند بنابراین شما باید متناسب با نوع مو آنها را انتخاب کنید. سرم بیشتر برای حالت دهی و استایل موها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع سرم می تواند مو را منعطف کرده و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش دهد که در چنین شرایطی شما موهایی خوش حالت و زیبا خواهید داشت. سرم برای درخشان و براق شدن موها لازم است و علاوه بر این موها را سالم نگه می دارد. در برابر نور خورشید سرم بهتر از تونیک می تواند از موها محافظت کند.اما تونیک تنها نقش تقویت کنندگی دارد به همین دلیل مانع از ریزش مو می شود. ( ماسک مو )

تونیک پوست سر و مو را به خوبی تحریک کرده و با تغذیه فولیکول مو می تواند به رشد مجدد کمک کند. برای جلوگیری از شکستگی موها می توانید از تونیک مو استفاده کنید. سرم بیشتر برای سطح مو استفاده می شود اما تونیک به شکل کاملا عمقی روی مو تأثیر می گذارد و در نتیجه آن ماندگارتر خواهد بود. ترکیبات سرم بیشتر طبیعی و گیاهی بوده بدین ترتیب عوارض ندارد. تونیک علاوه بر مواد گیاهی حاوی ویتامین و پروتئین و املاح معدنی نیز هست تا بتواند بهتر و سریع تر موها را تقویت کند.برای صافی و براقی و همچنین تقویت موها می توانید از تونیک استفاده کنید چون تاثیرات بهتری دارد.

آیا تونیک تقویت کننده مو بر ضخامت موها هم تاثیر دارد ؟

زمانی که شما تونیک تقویت کننده مو را استفاده می کنید تارهای مو کم کم مواد مغذی را جذب می کنند و تقویت می شوند که در چنین شرایطی اگر شما موهایی نازک داشته باشید کم کم ضخیم می شوند و این می تواند ریزش مو را هم تا حد زیادی کاهش دهد. تونیک محصول مراقبتی است به همین دلیل می تواند به خوبی از موها مراقبت کند و مانع از ریزش آنها شود.ترکیبات موثری که در این فرآورده است از خشکی مو جلوگیری کرده از این رو شما موهایی نرم و لطیف و در عین حال صاف و خوش حالت خواهید داشت. ( شامپو و نرم کننده )

برای افزایش ضخامت موها بهتر است این تونیک روزانه استفاده شود تا بتواند به صورت عمقی و ریشه ای روی تارهای مو تاثیر بگذارد. زمانی که موها ضعیف می شوند ضخامت خود را از دست می دهند پس بهتر است شما برای پیشگیری با این تونیک تقویت کننده مانع از تضعیف موها شوید و با ضخیم کردن تارهای مو از ریزش مجدد آنها هم جلوگیری کنید.

تقویت کننده موی سر برای چه افرادی مناسب است ؟

امروزه استفاده از تقویت کننده های مو در دنیا افزایش زیادی پیدا کرده زیرا افراد می دانند که داشتن موهای پرپشت و زیبا تا چه اندازه می تواند بر روی ظاهر آنها تاثیر بگذارد،مواد تقویت کننده متعددی در بازار ها وجود دارد که برای حفظ سلامت مو بسیار موثری هستند، باید بگوییم افرادی که دچار ریزش شدید مو، موخوره، وزی و زبری مو هستند همواره دارای اولویت برای استفاده از تقویت کننده مو می باشند. با استفاده از تقویت کننده مو این افراد می توانند هم ریزش موهای خود را کنترل کرده و از بین ببرند و هم می توانند موهای خود را نرم و لطیف کنند تا دچار شکنندگی نشوند. افرادی که تایم طولانی در معرض مواد شیمیایی . یا نور خورشید هستند بیشتر دچار آسیب در ناحیه مو و ریزش و طاسی می گردند آنها می توانند اولین و برترین مصرف کنندگان تقویت کننده مو باشند.