اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

ماسک موی نرم کننده و تقویت کننده

ماسک موی نرم کننده

ماسک موها بهترین موادی هستند که افراد می توانند از آنها برای نرم شدن موهای خود استفاده کنند، ماسک موهای نرم کننده در دو نوع داخل و خارج از حمام تولید می شوند یعنی نمونه اول که داخل حمام می باشد را باید بعد از شستشوی موهای خود توسط شامپو از ماسک مو استفاده کرد و بعد از چند دقیقه موها را شستشو داد تا از خشکی خارج شده و نرم شوند، ماسک موهای خارج از حمام به گونه ای هستند که شما می توانید هم پس از حمام که موها مرطوب هستند و هم در زمان های دیگر از آن استفاده کنید تا موهای شما نرم شود و بتوانید به راحتی انها را شانه بزنید. ماسک موی نرم کننده املاحی در ساختار خود دارد که هنگام استفاده به صورت مستقیم بر روی ریشه و ساقه موها نفوذ کرده و تاثیر می گذارد تا از شکنندگی و خشکی خلاص شده و لطافت و نرمی پیدا کنند. نرم کننده از شکنندگی و خشکی و موخوره و بسیاری مشکلات دیگری جلوگیری می کنند به همین دلیل مصرف بسیار زیادی هم در جامعه دارند. در این مقاله با ماسک موی نرم کننده و تقویت کننده به طور کامل اشنا خواهید شد.

ماسک موی تقویت کننده

گاه ممکن است که در اثر مشکلاتی مانند رنگ کردن مداوم مو، استفاده از رنگ موی نامناسب و یا دکلره کردن و مشکلات دیگری مانند شامپوی نامناسب و شرایط آب و هوایی و نور خورشید باعث شود که موهای شما شکننده شوند و ریزش و موخوره پیدا کنند که در این صورت شما باید از ماسک موی تقویت کننده استفاده کنید تا کمک کند که همزمان ریشه و ساقه و نوک موهای شما نرم و لطیف و تقویت شود، تقویت ریشه از ریزش مو جلوگیری می کند و تقویت ساقه از شکستن مو و موخوره جلوگیری خواهد کرد البته ناگفته نماند که باید یک ماسک موی تقویت کننده با کیفیت و متناسب با موی خود را انتخاب نمود تا بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد. ماسک نرم کننده تنها لطافت می دهد اما ماسک تقویت کننده در کنار نرمی موهای شما را هم تقویت خواهد کرد تا زیبا تر و بهتر دیده شوند. بدانید که نمونه های مختلفی از این محصول در بازار ها وجود دارد که از نظر کیفیت و کارایی و برند با هم متفاوت هستند. بسته به جنس موهای خود باید ماسک را انتخاب کنید یعنی باید توجه کنید که موهای شما چرب است یا خشک و سپس انتخاب را انجام بدهید. ( روغن ارگان )

ماسک موی خانگی

امروزه شرایطی فراهم شده که افراد می توانند در خانه هم با استفاده از روغن ها و مواد مخصوصی ماسک مو تهیه کنند، مسلما ماسک موهای طبیعی می توانند عملکرد بهتری هم بر روی موها بگذارند بدون این که به موها آسیبی وارد کنند. اصولا شما می توانید با استفاده از موادی مانند روغن زیتون خالص و بکر، عسل، روغن نارگیل، لیمو، سرکه سیب، تخم مرغ و شکر قهوه ای ماسک موهای متعددی را در خانه درست کنید که بسیار مقوی و نرم کننده هستند و عملکرد عالی هم از خود نشان می دهند.  برای تهیه ماسک موی خانگی شما باید به جنس موهای خود و مشکلی که دارد توجه ویژه ای نشان بدهید تا بتوانید یک ماسک موی مناسب تهیه کنید، برخی افراد موهای چرب و برخی دارای موهای خشک هستند به همین دلیل شما باید دقت کنید که براساس این نکته مواد داخل ماسک را انتخاب کنید، مسلما روغن زیتون و نارگیل برای موهای خشک مناسب است تا نرم و لطیف شوند و لیمو و قهوه برای موهای چرب تا چربی زیاد خود را تنظیم کرده و بهتر شوند.

طرز استفاده ماسک مو چگونه می باشد؟

همان گونه که در ابتدا هم توضیح دادیم انواع ماسک موی نرم کننده و تقویت کننده در بازار ها وجود دارد که برخی از آنها برای موهای چرب و برخی برای موهای خشک مناسب هستند، البته ناگفته نماند که دو نوع داخل و خارج از حمام دارند که نمونه های داخل حمام نیاز به آبکشی دارند، طریق مصرف این نمونه به گونه ای است که پس از شستشوی مو برای. مقداری ماسک مو را بر روی مو ها به خصوص قسمت پایینی مو قرار داد و پس از چند دقیقه آبکشی کرد، طریقه مصرف ماسک بعد از حمام به گونه ای است که می توان آن را بر روی تمام بخش های مو قرار داد بدون این که نیاز به شستشو باشد زیرا جذب مو می شود. نحوه استفاده از ماسک مو نیاز به مهارت و تجربه خاصی ندارد و اصولا برای راحتی افراد نحوه استفاده بر روی بسته بندی آنها به صورت دقیق ثبت شده است تا شما بتوانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کرده و از محصول استفاده نمایید. مصرف آسان و کارایی بی نظیر این ماده باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در دنیا افزوده شود که البته این بر روی تولیدات آنها تاثیر به سزایی می گذارد.

چه کسانی نباید از ماسک مو استفاده کنند؟

همه افراد می توانند به نوبه خود از ماسک موی نرم کننده و تقویت کننده استفاده کنند زیرا مواد داخل این ماسک ها نه تنها به موها آسیب وارد نمی کند بلکه باعث می شود تا سلامت موهای شما حفظ گردد، برای افرادی که دچار حساسیت و اگزما و یا ناراحتی های پوستی و مو هستند باید از استفاده از ماسک موها خودداری کنند و یا زیر نظر متخصص این کار را انجام بدهند. بدانید که هر فرد باید ماسک موی مناسب خود را تهیه و استفاده کند تا دچار آسیب دیدگی از ناحیه مو نشود، گروه خاصی تعیین نشده اند که نباید از ماسک مو استفاده کنند اما افراد باید به شرایط خود توجه ویژه ای داشته باشند و سپس ماسک مو تهیه کرده و استفاده نمایند. ناگفته نماند افرادی هم که در حال کاشت مو هستند و یا به تازگی مو کاشته اند این گونه افراد نباید از ماسک مو استفاده کنند چون ممکن است که املاح موجود در ماسک موها باعث آسیب رسیدن به پیاز کاشته شده شود و در نتیجه عمل کاشت مو انجام نشود. در صورت لزوم برای استفاده از ماسک مو در شرایط خاص باید با پزشک پوست و مو مشورت کنید تا بهترین نمونه از ماسک را به شما معرفی کند. ( شامپو نرم کننده )

بهترین نوع ماسک مو برای موهای خشک

برای موهای خشک و زبر ماسک های نرم کننده و تقویت کننده بهترین گزینه هستند چون علاوه بر نرم و لطیف کردن موها می توانند به تقویت آنها هم کمک کنند و موها را از زبری و خشکی رها سازند. برای مراقبت صحیح از موها نیاز است تا شما ماسک موی نرم کننده و تقویت کننده را به موقع استفاده کنید. در این شرایط با افزایش سن سلامت موهای شما حفظ شده و موهایی ابریشمی و پر پشت خواهید داشت. ماسک نرم کننده سطح مو را به خوبی پوشش داده و علاوه بر نرم کردن باعث درخشندگی و جذابیت موها می شود. با ماسک تقویت کننده می توانید ریزش را به خوبی کنترل کنید و باعث پر پشت شدن موها شوید. برای افزایش رطوبت رسانی به نو و جلوگیری از شکننده شدن آنها نیاز است تا ماسک نرم کننده را هر روز استفاده کنید. با این مواد طبیعی و ارگانیک و مغذی می توانید از موخوره هم جلوگیری کنید.