اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مشخصات یک کرم ضد افتاب مناسب چیست و چگونه تشخیص دهیم ؟

مشخصات یک کرم ضد افتاب مناسب چیست؟

آسیب هایی که نور خورشید به پوست وارد می کند باعث شده تا پزشکان برای سلامتی پوست کرم ضد آفتاب را توصیه کنند. این کرم ها در سایز و برندهای مختلف روانه بازار می شوند و هر کدام ترکیبات مختص به خود را دارند. از مشخصات یک کرم ضد آفتاب مناسب می توان به مناسب بودن آن برای پوست اشاره کرد چون شما باید بر اساس پوست خشک و چرب و مختلط کرم را تهیه کنید. یک کرم خوب باید بدون رنگ باشد تا بتواند مانع از نفوذ نور خورشید و اشعه ماوراءبنفش به پوست شود. ضد افتاب خوب می تواند سطح پوست را به بهترین شکل پوشش دهد و با جذب سریع مانع از سوختگی و ایجاد لک روی پوست شود.

درصد phضد آفتاب های خوب بالا بوده بنابراین می توانند به بهترین شکل از پوست مراقبت کنند. یک کرم خوب دارای بسته بندی بهداشتی بوده و آرم استاندارد روی آن حک شده و شما می توانید ترکیبات آن را نیز مشاهده کنید. با کرم های خوب و باکیفیت پوست شما به هیچ وجه عرق نمی کند به همین دلیل شما همیشه پوستی صاف و یکدست خواهید داشت. این کرم ضد حساسیت است و افرادی که پوست حساس دارند هم می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. یک کرم ضد آفتاب خوب ماندگاری زیادی دارد و به مرور زمان بافت و تاثیر خود را از دست نمی دهد. نرم بودن بافت کرم باعث شده تا بهتر روی پوست قرار بگیرد.

کرم ضد افتاب

تفاوت کرم با اسپری ضد افتاب

کرم و اسپری ضد آفتاب از نظر نوع بسته بندی و ترکیبات با هم تفاوت زیادی دارند. استفاده از اسپری نسبت به کرم راحت تر بوده و نیازی نیست که شما به کمک دست آن را مصرف کنید. اما کرم پوشش دهی بهتری روی پوست دارد و می تواند به خوبی از پوست شما محافظت کند. کرم زمانی که روی پوست ماساژ داده می شود به سرعت جذب می شود اما اسپری تمها سطح پوست را درگیر می کند و به صورت عمقی عملکرد چندانی ندارد. اسپری باید به مقدار بیشتری استفاده شود تا بتواند به خوبی از پوست شما محافظت کند. اسپری برای استفاده در نقاط دور از دسترس بدن یک انتخاب عالی به شمال می رود.

از دیگر تفاوت های کرم و اسپری می توان به نوع بسته بندی آنها اشاره کرد. کرم ها به صورت تیوپی هستند و شما هنگام مصرف باید درب آن را باز کرده و با اندک فشاری مواد را روی پوست قرار دهید اما اسپری دارای شاسی بوده و با فشردن آن مواد روی پوست پاشیده می شوند. چون کرم به صورت عمقی جذب می شود در مقابل آب و رطوبت هم دوام بیشتری دارد. اما اسپری به دلیل سطحی بودن ممکن است سریع تر پاک شود. متریال برخی اسپری ها الکل است که برای پوست مناسب نیست بنابراین بهتر است به جای اسپری از کرم استفاده کنید تا ماندگاری بیشتری هم داشته باشد.

طرز صحیح استفاده از ضد افتاب چگونه است؟

اگر آشنایی کامل با طرز صحیح استفاده از ضد آفتاب داشته باشید قطعا نتیجه بهتری از آن مشاهده خواهید کرد. کرم ضد آفتاب به صورت رنگی و بدون رنگ در بازار موجود لست که هر کدام به روشی خاص استفاده می شوند. بهتر است قبل از مصرف کرم ابتدا پوست را تمیز کنید تا هیچ گونه آلودگی نداشته باشد. اگر پوست شما خشک است می توانید قبل از مصرف کرم ابتدا مرطوب کننده و یا آبرسان را استفاده کنید تا پوست رطوبت کافی را برای جذب کرم پیدا کند. بعد درب کرم را باز کرده و مقدار کمی از آن را روی قسمت های مختلف پوست قرار دهید و شروع به ماساژ دادن آن کنید. وقتی کرم جذب می شود می توانید تاثیر خوبی در مقابل نور خورشید داشته باشد.

همیشه نیم ساعت قبل از خروج از منزل کرم را استفاده کنید تا بتواند به صورت عمقی جذب شود. اگر در فضای باز هستید بهتر است هر ۲ ساعت یکبار کرم را تمدید کنید. اگر کرم را به صورت صحیح استفاده کنید پوست شما دچار سوختگی و لک نمی شود. کرم های رنگی پوست را به خوبی پوشش می دهند و برای میکاپ هم انتخاب خوبی هستند و شما می توانید از صد آفتاب های پودری برای آرایش پوست استفاده کنید. ضد آفتاب به دلیل غلظت بالایی که دارد مورد تواند سطح پوست را به خوبی پوشش دهد و شما با یکدست کردن کرم روی پوست می توانید به جذب بهتر آن کمک کنید. استفاده درست از کرم مانع از سوختگی برخی قسمت های پوست می شود.

تاثیر استفاده از کرم ضد افتاب بر روی پوست

یکی از مشخصات یک کرم ضد افتاب تشخیص پوست خود خواهد بود : تاثیر کرم ضد آفتاب روی پوست بسیار زیاد بوده و علاوه بر زیبایی پوست نقش محافظتی هم دارد. این کرم یک محصول مراقبتی بوده که مانع از ایجاد لک و حتی سوختگی پوست می شود. شما می توانید از کرم روی صورت و دست و گردن هم استفاده کنید. این کرم ها حاوی مواد شیمیایی و معدنی و در برخی موارد ویتامین و پروتئین هستند که می توانند به تقویت پوست و روشن شدن آن کمک زیادی کنند. برخی کرم ها در محو کردن لک ها هم نقش بسزایی دارند. این کرم در برابر نور کم و زیاد خورشید می توانید نتیجه خوبی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. بیشتر کرم ها حاوی مرطوب کننده هم هستند تا پوست دچار خشکی نشود.

استفاده از کرم به صورت یک لایه ضخیم باعث شده تا پوست در مقابل نور خورشید بهترین عملکرد را داشته باشد. کرم های ضد آفتاب به دلیل سبک بودن روی پوست هیچ گونه سنگینی ایجاد نمی کنند. وجود ویتامین های مختلفی چونA و B باعث شده تا پوست شما به خوبی تقویت شود. از دیگر تاثیرات کرم ضد آفتاب می توان به آرایشی بودن آن اشاره کرد چون به خوبی سطح پوست را پوشش می دهند و می توانند برای میکاپ در روزهای آفتابی هم گزینه خوبی باشند. استفاده صحیح از کرم باعث شده تا ماندگاری زیادی روی پوست داشته باشد.کرم های باکیفیت جز برندهای معتبر هستند که استفاده از آنها می تواند به تقویت و محافظت از پوست کمک زیادی کند.تهیه شده توسط آسوکالا

چگونه نحوه ی اصل بودن یک کرم ضد آفتاب اصل و تقلبی را بشناسیم ؟

کرم ضد آفتاب نقش موثری در سلامت پوست دارد به همین دلیل نیاز است تا شما همیشه کرم های اصل و درجه یک را انتخاب کنید. اولین راه تشخیص کرم اصل از فیک و تقلبی توجه به بسته بندی آن است. مدل های اصلی همیشه بسته بندی باکیفیت دارند که در حمل و نقل هم به هیچ وجه آسیب نمی بیند. با توجه به قیمتی که فروشنده اعلام می کند می توانید متوجه اصل و تقلبی بودن کرم شوید. محصولات فیک همیشه با قیمت ارزان به فروش می رسند چون کیفیت خوبی ندارند. روی مدل اصلی برند و آرم بهداشت و استاندارد به صورت برجسته حک شده به طوری که در نمونه تقلبی به صورت برچسب است. برای تفکیک ضد آفتاب اصلی از تقلبی می توانید به کد ۱۶ رقمی روی محصول توجه کنید. این کد نشان دهنده اصالت کالا است که در مدل های تقلبی به هیچ وجه دیده نمی شود. اگر بارکد نوشته شده یا نمونه اصلی شرکت مطابقت نداشته باشد نشان دهنده فیک بودن کرم است.