اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مزایای استفاده از کرم دور چشم چیست؟

نحوه مصرف کرم دور چشم

چین و چروک و سیاهی دور چشم باعث شده تا جذابیت چشم ها کاهش پیدا کند. برای رفع این مشکل با اگاهی از مزایای استفاده از کرم دور چشم و استفاده از ان می توانید این مشکل را برطرف کنید. هر کدام از این کرم ها عملکرد مختص به خود را دارند و باید طبق دستورالعملی که روی آنها درج شده استفاده شوند. نحوه مصرف کرم دور چشم به این صورت است که شما باید ابتدا صورت خود را با پاک کننده و یا مواد شوینده تمیز کنید تا کرم سریع تر جذب شود و بتواند تاثیر بهتری داشته باشد. اگر کرم قوی باشد بهتر است ابتدا مقدار کمی از آن را دور چشم ماساژ دهید اگر در غیر این صورت باشد حجم بیشتری را برای نتیجه گیری بهتر مصرف کنید.

وقتی دور چشم شما تمیز باشد کرم سریع جذب می شود و می تواند به رفع سیاهی چشم و چروک و خطوط دور چشم کمک کند. با انگشت کرم را به آرامی ماساژ دهید و مراقب باشید که به داخل چشم نفوذ نکند. برخی کرم ها دارای پد مخصوص هستند که شما می توانید به کمک آنها دور چشم را به طور کامل پوشش دهید. هر جا که چین و چروک و سیاهی زیاد باشد بهتر است کرم به صورت کامل آن را پوشش دهد. این کرم ها اصولا سایز کوچکی دارند و باید طبق دوره خاصی مصرف شوند. شب ها برای مصرف این کرم بهترین زمان بوده چون پوست آرامش کافی را دارد و کرم تاثیر بهتری دارد‌.

مراقبت از دور چشم

برای مراقبت از دور چشم بهترین راهکار استفاده از کرم های تقویت کننده است. از بین بردن سیاهی و چین و چروک مهمترین تاثیر این کرم است که باعث شده تا پوست اطراف چشم رنگی روشن پیدا کند و خطوط آن تا حد زیادی کم شود که در این شرایط چشم شما درشت تر نشان داده می شود و جذابیت بیشتری دارد. برای مراقبت از دور چشم محصولات زیادی تولید شده که همه برای زیبایی و تقویت پوست در نظر گرفته شده اند. وجود آنتی اکسیدان در این محصولات بهداشتی باعث شده تا پوست دور چشم به خوبی تقویت شود و زیبایی خود را همچنان حفظ کند.

اگر چه پوست دور چشم به دلایل مختلف و با افزایش سن تا حدی زیبایی خود را از دست می دهد اما شما می توانید به کمک کرم ها و سرم های مراقبتی به حفظ زیبایی دور چشم کمک کنید و به اهمیت مزایای استفاده از کرم دور چشم پی ببرید. کرم ها به صورت کاملا غلیظ تولید می شوند به همین دلیل زمانی که روی پوست اطراف چشم ماساژ داده می شوند به سرعت جذب می شوند و می توانند تاثیرات خوب و ماندگاری را به جای بگذارند. هر چه مشکل شما حادتر باشد قطعا به کرم قوی تری نیاز دارید و باید پروسه درمان را تکمیل کنید. مراقبت از پوست دور چشم کمک می کند تا پوست همیشه مرطوب باشد و این می تواند مانع از ایجاد چین و چروک اطراف چشم شود.  

جوانسازی اطراف چشم با کرم های دور چشم

با کرم های دور چشم شما می توانید به جوانسازی آن کمک زیادی کنید. با حفظ رطوبت و از بین بردن خشکی اطراف چشم قطعا چین و چروک کاهش پیدا می کند و این می تواند در شادابی و جوانی پوست نقش مهمی داشته باشد. تیرگی دور چشم هم با کرم های مخصوص به راحتی درمان می شود چون به مرور زمان سلول های مرده و تیره از پوست جدا شده و با کلاژن سازی کرم ، پوستی روشن جایگزین آن می شود به همین دلیل است که استفاده از کرم می تواند به روشن شدن اطراف چشم و جوانسازی کمک کند. در صورتی که کرم را متناسب با نوع پوست خریداری کرده باشید قطعا نتیجه بهتری از آن خواهید دید که کاملا ماندگار هم هست.

برای جوانسازی شما به کرم هایی نیاز دارید که حاوی املاح معدنی و ویتامین هستند و می توانند به تقویت پوست کمک کنند. آبرسان ها با رفع خشکی دور چشم می توانند چین و چروک را هم کاهش دهند. وجود ویتامین Cدر این کرم ها باعث شده تا پوست اطراف چشم در مقابل نور خورشید مقاومت بیشتری داشته باشد که این می تواند مانع از بروز سیاهی و لک شود. پف زیر چشم با استفاده‌ از کرم به راحتی درمان می شود و شما می توانید چشمانی زیبا داشته باشید. در جوانسازی چشم ها کرم های ترمیم کننده هم نقش مهمی دارند و می توانند به درمان ضایعات پوستی کمک کنند. پوست شما با جوانسازی روشن و جذاب خواهد شد و از حالت تیره و کدر خارج می گردد.

روش های برطرف کننده خط های دور چشم

برای برطرف کردن خط های دور چشم و چین و چروک های ریز بهترین کار استفاده مدام از کرم است. کرم های تقویت کننده و آبرسان می توانند با مرطوب نگه داشتن پوست به باز شدن خطوط کمک زیادی کنند. وقتی خطوط دور چشم افزایش پیدا می‌کند پلک هم دچار افتادگی شده و ظاهر چشم با تغییر زیادی روبرو می شود اما شما با مصرف کرم و تکمیل طول درمان می توانید به برطرف کردن این خطوط کمک زیادی کنید. اگر خطوط دور چشم بیش از اندازه کشیده و بزرگ شده باشند شما نیاز به کرم قوی تری دارید و باید درمان را تا حذف کامل ادامه دهید. با افزایش سن این خطوط روز به روز بیشتر می شوند و شما برای پیشگیری از این مشکل باید کارهای مراقبتی را پیش بگیرید.

گاهی خطوط تا نزدیک ابرو امتداد پیدا می کند و شما در این زمان باید مصرف کرم را تا همین نواحی ادامه دهید. هر چه پوست خشک تر باشد میزان خطوط بیشتر خواهد بود بنابراین شما با مرطوب نگه داشتن پوست می توانید تا حد زیادی این مشکل را برطرف کنید. نحوه مصرف کرم می تواند در محو کردن این خطوط نقش بسزایی داشته باشد اگر کرم به درستی سطح پوست را پوشش دهد قطعا نتیجه بهتری خواهید داشت. دور چشم حساسیت زیادی دارد بنابراین باید کرمی را انتخاب کنید که ضد حساسیت باشد و به پوست آسیب وارد نکند. غلیظ بودن کرم باعث شده تا به خوبی جذب شود و بتواند به محو کردن خطوط کمک کند. با اگاهی از مزایای استفاده از کرم دور چشم چند قدم نسبت به دیگر افراد جلوتر خواهید بود.

مدت زمان تاثیر کرم دور چشم چقدر است ؟

دور چشم سطحی حساس دارد و زمانی که دچار تیرگی و چروک می شود نیاز است تا شما دوره درمان را کامل کنید تا بهبودی حاصل شود. مدت زمان تاثیر کرم دور چشم برای همه افراد یکسان نیست و بستگی به نوع پوست و مشکلات آنها دارد. هر چه تیرگی و چروک های دور چشم بیشتر باشد فرد باید مدت زمان مصرف کرم را هم بیشتر کند تا زمانی که نتیجه نهایی حاصل شود. استفاده طولانی مدت از کرم دور چشم باعث می شود تا ضایعات پوستی به صورت عمقی برطرف شوند و دیگر بازگشتی نداشته باشند. اصولا ۳ تا ۴ ماه زمان نیاز است تا با مراقبت مداوم و استفاده از کرم دور چشم سفید و بدون چروک شود. هر چه چروک ها بیشتر باشد باید درمان طولانی تر باشد. افراد بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی همیشه بهترین نتیجه را از کرم مشاهده می کنند جون بهترین سن برای مصرف است و تاثیرات مثبت و ماندگاری هم دارد.