اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

زمان مصرف کرم ضد چروک

زمان شروع مصرف کرم ضد چروک

چروک ها به دلایل مختلف از جمله افزایش سن و خشکی پوست ایجاد می شوند که شما می توانید به کمک کرم ضد چروک از ایجاد چروک تنها پیشگیری کنید. زمان شروع مصرف کرم ضد چروک در واقع همان موقعی است که شما اولین چروک ها را روی صورت مشاهده می کنید. در این زمان چروک ها ریز هستند و با مصرف مداوم کرم به راحتی از بین می روند. قبل از سن میانسالی باید مصرف شروع شود تا در سنین بالاتر شما پوستی بدون چروک و صاف داشته باشید‌. کرم به خوبی جذب لایه های پوستی شده و به باز شدن چروک ها کمک زیادی می کند.

کرم ضد چروک باید در همان روزهای اول که شما چروک ها را مشاهده کردید استفاده شود چون در این زمان چروک های شما بافتی ظریف و منعطف دارند و با کرم به سرعت محو می شوند. افرادی که پوست خشک دارند باید مصرف کرم را زودتر شروع کنند چون خشکی پوست مهمترین دلیل ایجاد چروک روی صورت است. قبل از استفاده از کرم باید پوست خود را به طور کامل تمیز کنید تا آمادگی لازم برای جذب کرم را داشته باشد. بهترین زمان برای مصرف این کرم ها شب است که پوست در آرامش کامل می باشد و کرم بهترین تاثیر را روی پوست دارد.

مدت زمان مصرف کرم ضد چروک برای رفع چروک ها

مدت زمان مصرف کرم ضد چروک برای رفع چروک ها در همه افراد یکسان نیست و این بستگی به نوع پوست و میزان چروک ها و شروع مصرف دارد. افرادی که در سنین میانسالی هستند قطعا پوستی پر از چروک دارند بدین ترتیب برای درمان چروک ها باید چندین دوره کرم را استفاده کنند تا به نتیجه دلخواه برسند. اگر زمان زیادی از ایجاد چروک ها گذشته باشد قطعا آنها بزرگ تر و مقاوم تر شده اند به همین دلیل درمان آنها سخت تر خواهد شد و فرد باید چندین ماه را برای استفاده از کرم وقت بگذارد.

مدت زمان مصرف کرم ضد چروک در افرادی که پوست چروک و مستعد چروک دارند بیشتر است چون تاثیرگذاری کرم برای این افراد کمتر خواهد بود. چروک های اطراف چشم همیشه بیشتر هستند به همین دلیل باید کرم را با حجم بیشتر و مدت زمان طولانی تر استفاده کنید. در سنین کم خاصیت کشسانی پوست بیشتر بوده به همین دلیل کرم در مدت زمان اندکی تاثیر خود را به جای می گذارد.  با افزایش سن تولید بافت چربی در پوست کم شده و به مرور زمان پوست دچار چروک های ریز و درشت می شود که شما برای درمان آنها نیاز به مصرف طولانی مدت کرم دارید.

ایا کرم های ضد چروک باعث سفتی پوست می شود؟

کرم های ضد چروک باعث سفتی پوست نیز می شوند. این کرم ها با حفظ بافت چربی در زیر پوست در باز شدن چروک ها و همچنین سفت و منعطف شدن پوست تاثیر بسزایی دارند. چروک ها زمانی باز می شوند که پوست شما انعطاف پذیری لازم را پیدا کند و بافتی سفت و متراکم پیدا کند. این کرم با احیای پوست می تواند رطوبت لازم را به عمق پوست برساند و با رفع خشکی به سفت شدن پوست هم کمک زیادی کند که در این زمان پوست شما شبیه افرادی است که بوتاکس انجام داده اند. تاثیر کرم ضد چروک در سفتی پوست بسیار زیاد است.

هر چه کرم ضد چروک قوی تر باشد قطعا خاصیت سفت کنندگی پوست در آن بیشتر خواهد بود و سریع تر می تواند به رفع چروک ها کمک کند. شل شدگی پوست همیشه در اطراف چشم و کنار لب بیشتر است به همین دلیل شما باید کرم را طی چندین مرتبه استفاده کنید تا با از بین رفتن شل شدگی پوست کم کم چین و چروک ها هم محو شوند و شما پوستی شاداب و سفت داشته باشید. سفت شدن پوست با کرم ضد چروک باعث روشن شدن آن نیز می شود که در چنین شرایطی شما پوستی جوان خواهید داشت.

جوانسازی پوست با کرم های ضد چروک

جوانسازی پوست با کرم های ضد چروک در واقع مهمترین مزیت استفاده از آنها است که باعث شده تا شما پوستی جوان و شاداب و سر زنده داشته باشید. خواص این کرم ها زیاد بوده و حاوی املاح معدنی و ویتامین های مختلف هستند که پوست برای تقویت خود به آنها نیاز دارد. ویتامین Cو E که در این کرم موجود می باشد نه تنها به تقویت پوست کمک می کند بلکه با حفظ رطوبت پوست باعث می شود تا چین و چروک ها به سرعت باز شوند و پوست بافتی منعطف و سفت پیدا کند. با این عملکرد شما پوستی جوان خواهید داشت.

کرم های ضد چروک برای جوانسازی پوست از آنتی اکسیدان نیز استفاده می کنند که به‌خوبی در عمق پوست نفوذ کرده و از آن محافظت می کند. خشکی پوست اصلی ترین دلیل ایجاد چروک و پیری پوست است که شما با مصرف کرم ضد چروک می توانید رطوبت لازم را تامین کرده و در کمترین زمان بافت پوست را سفت و جوان کنید. این کرم اگر چه از مواد طبیعی و ارگانیک تولید شده اما تاثیر بسزایی در جواتی پوست دارد و می تواند پوست را چند درجه روشن تر کند.

قوی ترین کرم ضد چروک برای رفع چین و چروک های پیشانی

در اسوکالا قوی ترین کرم ضد چروک برای رفع چروک های پیشانی موجود می باشد و شما می توانید با استفاده دوره ای از این کرم در کمترین زمان چروک های پیشانی را محو کنید. این کرم قوی به سرعت جذب پوست شده و شما با چندین روز استفاده می توانید به سرعت تاثیرات مثبت آن را مشاهده کنید. چروک های پیشانی همیشه بافتی متراکم تر دارند به همین دلیل شما برای رفع آنها نیاز به یک کرم قوی و موثر دارید که بتواند چروک ها را محو و از بروز مجدد آنها پیشگیری کند. هر چه چروک ها بزرگ تر باشد از بین بردن آنها سخت تر خواهد بود و شما باید مدت زمان بیشتری را صرف درمان کنید. پس بهتر است با دیدن اولین چروک درمان را آغاز کنید تا نتیجه بهتری بگیرید و پوستی صاف و یکدست و در عین حال جوان داشته باشید.

کرم مرطوب کننده و ابرسان می تواند اثربخشی این محصول را برای پوست شما دو چندان نماید.