اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی انواع لایه بردار صورت

لایه بردار صورت و روشن کننده فوری

معرفی انواع لایه بردار صورت و روشن کننده فوری  که توسط اسوکالا عرضه می شود برای افرادی که پوست تیره دارند یک انتخاب عالی است. این کرم دارای عملکرد فوق العاده ای بوده و می تواند علاوه بر حذف سلول های تیره و مرده پوست به رفع لک و جای جوش هم کمک کند. شما با این کرم می توانید پوستی شاداب و سرزنده و همچنین روشن و شفاف داشته باشید. برای اینکه پوست شما چندین درجه روشن شود بهتر است طی چند مرحله این کرم را استفاده کنید. استفاده از محصولات مراقبت از پوست برای افراد با پوست های حساس توصیه می شود.

 این کرم تاثیر عالی دارد و شما پس از چندین مرتبه استفاده بلافاصله نتیجه را مشاهده خواهید کرد. این کرم سطح پوست را به خوبی پوشش می دهد و به دلیل ضد حساسیت بودن هیچ گونه اگزما و حساسیتی به جای نمی گذارد. بهترین راهکار برای روشن تر شدن پوست و حذف سلول های مرده از آن ، لایه برداری صورت است که می تواند به جوانسازی و شادابی پوست کمک زیادی کند. لایه برداری به صورت سطحی و عمقی صورت می گیرد و این بستگی به نوع پوست و میزان ضایعات پوستی دارد.

لایه بردار صورت چیست؟

لایه بردار صورت در واقع ماده ای است که سطح پوست را به خوبی پوشش داده و با جدا کردن سلول های مرده و تیره شده پوست می تواند باعث شادابی و جوان شدن پوست گردد. لایه بردارها متناسب با نوع پوست و همچنین درجه تیرگی انتخاب می شوند و اگر پوست دچار ضایعات پوستی و لک و جای جوش باشد لایه بردار به صورت عمقی انتخاب و استفاده می شود تا بتواند تاثیر بهتری داشته باشد. لایه بردارهای شیمیایی و خانگی هر کدام عملکرد مختص به خود را دارند. لایه بردارهایی که برای صورت تولید می شوند تنوع بالایی دارند تا افراد متناسب با نیاز خود آنها را انتخاب کنند. 

ترکیبات استفاده شده در لایه‌بردارها می تواند به صاف و یکدست شدن پوست هم کمک زیادی کند. لایه بردار پوست را حساس و نازک می کند و در این شرایط شما باید بیشتر از پوست خود مراقبت کنید. افرادی که پوست حساس دارند و نمی توانند از لایه بردارهای شیمیایی استفاده کنند می توانند با لایه بردارهای خانگی پوستی روشن و شفاف داشته باشند. لایه بردار پوست دارای مکانیزم خاصی بوده  که به صورت ملایم سلول های مرده را از پوست جدا کرده و شرایط را برای کلاژن سازی و رشد پوست زنده ایجاد می کند.

معرفی کرم و لایه بردار خارجی

کرم و لایه بردارهای خارجی بسیار قوی هستند و فوری نتیجه دلخواه را به شما نشان می دهند. در آسوکالا محصولات خارجی متنوعی یافت می شود که هر کدام تاثیر مختص به خود را دارند. برخی کرم ها و لایه بردارها از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه شده اند اما برخی دیگر حاوی مواد شیمیایی هستند تا لایه برداری را با سرعت بیشتری پیش ببرند. لایه برداری یک فرآیند سایشی بوده و به مرور زمان تاثیر خود را نشان می دهد. سرم لایه بردار اوردینری پوست را منعطف کرده و به صورت سایشی سلول های مرده را از پوست جدا می کند. در اسوکالا شما شاهد محصولات ایرانی و خارجی هستید که برای لایه برداری پوست یک انتخاب عالی هستند‌ و هر کدام ترکیبات و عملکرد مختص به خود را دارند. 

معرفی کرم و لایه بردار ایرانی

اسوکالا با معرفی کرم و لایه بردار ایرانی توانسته شرایط شما را برای خرید آسان تر کند. از جمله این محصولات می توان به سینره، نئودرم، درمالیفت، هیدرودرم، مدیلن و... اشاره کرد که تاثیر بسزایی در لایه برداری پوست دارند. کرم و ژل و سرم ها و سایر لایه بردارهای ایرانی هم حاوی مواد قوی و تاثیرگذاری هستند که می توانند به از بین بردن سلول های مرده پوست و روشن کنندگی نقش مهمی را ایفا کنند. این مواد به صورت کاملا بهداشتی و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید و از طریق بسته بندی های کاملا پلمپ به بازار عرضه می شوند و شما می توانید متناسب با نوع پوست و طبق تجویز پزشک آنها را تهیه و استفاده کنید‌. کرم ها به دلیل غلظت بالایی که دارند به خوبی سطح پوست را پوشش می دهند و شما می توانید شاهد لایه بردار ی فرسایشی باشید. 

لایه بردار صورت خانگی

لایه بردار صورت خانگی یک محصول طبیعی و ارگانیک بوده که شما می توانید به کمک مواد طبیعی چون جوش شیرین و آبلیمو و گلاب و ... آن را تهیه کنید. اسیدی بودن جوش شیرین باعث شده تا ترکیب آن با مواد دیگر تاثیر لایه برداری داشته باشد. زمانی که جوش شیرین با زردچوبه میکس می شود شما شاهد یک خمیر نرم هستید که پوشش دهی پوست خصوصا صورت با آن می تواند به لایه برداری و سفید شدن پوست کمک زیادی کند.

در آسوکالا لایه بردار های طبیعی و خانگی هم یافت می شود که هیچ گونه عوارضی ندارند و شما می توانید با هر نوع پوستی از آنها استفاده کنید. مواد طبیعی در کنار لایه برداری از پوست می توانند به تقویت آن هم کمک زیادی کنند و با کلاژن سازی مانع از سوختگی و آسیب به پوست شوند. لایه بردارهای خانگی را در منزل هم می توانید آماده و مصرف کنید. میزان و مدت زمان مصرف لایه بردارهای خانگی بستگی به پوست شما دارد.

عوارض لایه برداری پوست صورت چیست ؟


لایه برداری پوست در کنار فواید بالا همواره می تواند عوارضی هم به همراه داشته باشد که که افراد به این مورد اهمیت زیادی می دهند تا دچار مشکلات پوستی نشوند، از مهمترین عوارض لایه برداری پوست صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد: 
1.    قرمزی پوست
2.    پوسته پوسته شدن
3.    حساسیت به نور
4.    زخم
5.    عفونت
6.    ناهمواری در پوست
7.    پولکی شدن پوست
8.    بروز تبخال
9.    تیرگی پوست
البته بسیاری عوارض دیگر هم وجود دارد که با لایه برداری پوست شما به آن دچار می شود، این عوارض برای همه یکسان نیست و برخی ممکن است تنها یک عارضه دریافت کنند و برخی ممکن است حجم بالایی عوارض دریافت نمایند در نتیجه باید پوست شما مورد معاینه قرار بگیرد تا بدانید که لایه برداری برای آن مناسب است یا نه و سپس برای لایه برداری اقدام کنید. عوارض زیاد این کار باعث شده تا امروزه بانوان زیاد به انجام آن نپردازند و از پوست خود بیشتر مراقبت کنند. 
 

بعد از استفاده از کرم لایه بردار چه کنیم؟  

بعد از استفاده از کرم لایه بردار پوست شما نیاز به مراقبت های ویژه دارید چون نور خورشید می تواند باعث سوختگی و درنهایت ایجاد لک روی پوست شود. بدین ترتیب بهتر است هر روز از کرم ضد آفتاب و همچنین آبرسان استفاده کنید. اگر مدت طولانی در معرض نور خورشید هستید تمدید ضد آفتاب هر ۲ ساعت یکبار کاملا الزامی است. برای شستن صورت از صابون استفاده نکنید چون چربی و رطوبت پوست را گرفته و باعث خشکی آن می شود. ژل های شستشو برای تمیزی پوست مناسب هستند. بهتر است بخور دادن پوست را برای یک هفته بعد موکول کنید چون در حال حاضر لایه های اصلی پوست کاملا حساس هستند و ممکن است در مقابل حرارت دچار سوختگی و قرمزی شوند. کرم لایه برداربهتر است در تاریکی شب استفاده و صبح شسته شود تا نتیجه خوبی داشته باشد.