اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

ایا کرم مرطوب کننده مناسب برای تمامی پوست ها می باشد؟

کرم مرطوب کننده مناسب برای تمامی پوست ها

عوارضی که خشکی پوست به همراه دارد باعث شده تا امروزه مردم برای سلامتی و حفظ شادابی و جوانی پوست از کرم های مرطوب کننده و حتی آبرسان استفاده کنند‌. کرم های مرطوب کننده متناسب انواع پوست ها تولید می شوند تا بتوانند تاثیر بهتر و ماندگار تری روی پوست داشته باشند. افرادی که پوست خشک و چرب و مختلط دارند می توانند برای حفظ رطوبت پوست از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند. این کرم بیشتر مناسب افرادی است که رطوبت پوست آنها تا حدی کاهش پیدا کرده و با این محصول می توانند مجدد رطوبت را به پوست باز گردانند. حتی افرادی که پوست چرب دارند می توانند برای کنترل چربی و رطوبت از این کرم استفاده کنند.

کرم مرطوب کننده نمونه های متنوعی دارد و هر کدام با ترکیبات و متریال های خاصی تولید می شوند به همین دلیل برای انواع پوست ها مناسب هستند‌. افرادی که پوست حساس دارند می توانند به راحتی از این کرم استفاده کنند. غلیظ بودن مواد کرم باعث شده تا سطح پوست را به خوبی پوشش دهد که در چنین شرایطی کرم به سرعت جذب شده و می تواند تاثیرات مرطوب کنندگی و نرم کنندگی خود را به جای بگذارد. افرادی که پوست خشک دارند می توانند از کرم های مرطوب کننده قوی استفاده کنند که این خشکی پوست به مرور زمان برطرف شود. حتی کودکان هم می توانند برای نرم شدن و حفظ رطوبت پوست از این کرم استفاده کنند.

تفاوت کرم مرطوب کننده و ابرسان

کرم مرطوب کننده و آبرسان اگر چه هر دو عملکرد تقریبا یکسان دارند اما تاثیر آنها کاملا متفاوت است‌. کرم مرطوب کننده برای افرادی مناسب است که رطوبت پوست آنها تا حدی کاهش پیدا کرده است اما کرم آبرسان برای افرادی است که پوست آنها به طور کامل رطوبت خود را از دست داده و دچار خشکی و ترک های شدید شده است. آب ذخیره شده در پوست توسط کرم آبرسان افزایش پیدا می کند و این مانع از خشکی مجدد پوست می شود. اما کرم های مرطوب کننده بیشتر برای نرم کنندگی پوست استفاده می شوند و اصولا در لایه های سطحی پوست جذب می شوند به طوری که آبرسان ها می توانند تا لایه های عمقی به راحتی نفوذ کنند.

با کرم آبرسان در واقع آب در سلول های پوستی ذخیره می شود و شما می توانید کمبود مصرف میوه ها و سبزیجات را از این طریق جبران کنید تا پوست شما خشک نشود. اما مرطوب کننده ها مانند یک سد روی پوست عمل می کنند و از تبخیر رطوبت پوست تا حد زیادی جلوگیری می کنند به همین دلیل پوست شما همیشه نرم و مرطوب خواهد بود. تفاوت دیگر این محصولات ترکیبات آنها است چون هر کدام با متریال خاصی تولید می شوند. تفاوت دیگر در نوع عملکرد آنها است چون کرم های آبرسان فاقد چربی هستند و مانند روان کننده روی پوست عمل می کنند. زمان و مدت مصرف این کرم ها متفاوت بوده و هر کدام برای درمان پروسه خاص خود را دارند.

استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب

استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست های چرب هم توصیه می شود. این کرم ها ترکیبات مختلفی دارند و اگر شما آن را برای پوست چرب انتخاب می کنید باید به نوع متریال کرم توجه کنید. کرم های مرطوب کننده ای که برای پوست های چرب تولید می شوند فقط نقش نرم کننده و شفاف کننده را دارند و میزان چربی در آنها کم است‌ به همین دلیل مانع از تجمع چربی در بافت زیرین پوست و ایجاد جوش می شوند. به کار بردن روغن های طبیعی در مرطوب کننده ها باعث شده تا چربی پوست بیش از حد افزایش پیدا نکند و تنها نقش نرم کنندگی را داشته باشد. بیشتر افرادی که پوست چرب دارند سعی می کنند از حجم کمتری از کرم استفاده کنند.

این کرم یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد کرده و مانع از بین رفتن چربی و رطوبت طبیعی پوست می شود به همین دلیل شما همیشه پوستی نرم و لطیف خواهید داشت. زمانی که کرم روی پوست چرب شما قرار می گیرد مقداری از آن جذب و مقدار دیگر روی سطح پوست باقی می ماند‌. سنگین بودن بافت کرم به ماندگاری بیشتر آن کمک زیادی می کند و باعث شده تا این کرم بتواند تاثیرات مثبت و ماندگاری را به جای بگذارد. چربی کرم های مرطوب کننده با چربی طبیعی پوست ترکیب شده و می تواند پوست شما را برای مدت طولانی نرم نگه دارد. این کرم برای پوست های چرب هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت‌.

استفاده همزمان مرطوب کننده و ابرسان

استفاده همزمان از مرطوب کننده و آبرسان باعث می شود تا هم رطوبت پوست به خوبی حفظ شود و هم اینکه مرطوب کننده با چربی که دارد پوست شما را نرم و شفاف نگه دارد. کرم مرطوب کننده و آبرسان هر کدام عملکرد و تاثیرات مختص به خود را دارند بنابراین استفاده همزمان از آنها هیچ مانعی ندارد. اگر پوست شما بیش از حد خشک است می توانید ابتدا از آبرسان استفاده کنید و زمانی که کرم به طور کامل جذب شد از مرطوب کننده استفاده کنید تا رطوبت پوست و آبرسانی که جذب شده را نگه دارد. این محصولات کاملا بهداشتی و ارگانیک هستند و استفاده همزمان از آنها هیچ عوارضی ندارد و می تواند به نرم کنندگی و منعطف شدن پوست کمک کند. استفاده از پاک کننده های صورت می تواند تاثیر بسزایی در این روند داشته باشد.

روغن های طبیعی که در مرطوب کننده ها وجود دارد چربی پوست را حفظ کرده و حتی برای افرادی که چربی پوستشان کاهش یافته مناسب است. آبرسان ها نقش روان کنندگی دارند و می توانند چربی و رطوبتی که مرطوب کننده به پوست داده را به همه قسمت ها منتقل کنند و در نهایت آن را برای مدت طولانی در سطوح عمیق پوستی نگه دارند. بهتر است این کرم ها با فاصله استفاده شود تا هر کدام بتوانند تاثیرات مثبتی روی پوست داشته باشند. استفاده روزانه از هر دو کرم باعث می شود تا چربی و رطوبت پوست به خوبی حفظ شود و این می تواند از تبخیر آب و چربی پوست تا حد زیادی جلوگیری کند.