اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معایب و مزایای نرم کننده های مو

استفاده نرم کننده به همراه شامپو

استفاده از نرم کننده ها همواره از طرف بسیاری از آقایان و بانوان با استقبال بی نظیری مواجه شده است، شما میتوانید از نرم کننده ها به همراه شامپو استفاده کنید به گونه ای که در حمام ابتدا از شامپو برای شستشوی موهای خود استفاده کنید تا چربی و کثیفی موهای شما از بین برود و سپس نرم کننده را بر روی موهای خود قرار داده و سپس آبکشی کنید، این نرم کننده ها برای داخل حمام کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند و کمک می کنند تا موهای شما نرم و لطیف شوند و از شکنندگی رهایی پیدا کنند. برخی نرم کننده ها را می توان به همراه شامپو هم استفاده کرد که نحوه مصرف آنها بر روی بسته بندی ثبت شده است تا شما بتوانید. به آنها دسترسی پیدا کنید.

برخی شامپو ها خاصیت خنثی کنندگی ندارند یعنی املاح موجود در نرم کننده را که باعث لطافت موها می شوند را از بین نمی برند و کمک می کنند تا نرم کننده بهتر به موها جذب گردد و عملکرد بهتری هم از خود نشان بدهد. نرم کننده  اصولا پس از شستشو با شامپو مورد استفاده قرار می گیرد و حدود ۱ الی ۵ دقیقه بر روی مو باقی می مانند و در آخر شسته می شوند، همین مدت زمان هم برای نرم شدن موها کافی می باشد.

استفاده از نرم کننده برای چه موهایی مضر است؟

استفاده از نرم کننده ها همان گونه که گفتیم برای موها بسیار رایج شده است اما برخی افراد هستند که امکان استفاده از نرم کننده ها را ندارند، برای افرادی که موهای سالم و نرم دارند استفاده از نرم کننده ها ممکن است باعث آسیب رسیدن به موهای آنها گردد، البته افرادی هم که موهای لخت و چرب دارند نباید از این محصول استفاده کنند زیرا این محصول موهای آنها را لخت تر و نرم تر کرده و در نتیجه حالت پذیری آنها کاهش پیدا خواهد کرد، البته افرادی هم که پوستی حساس دارند نباید از این محصول استفاده کنند زیرا ممکن است هم باعث ایجاد اگزما بر روی پوست سر آنها شود و هم ممکن است که دچار ریزش مو شده و البته ممکن است مشکلات دیگری را هم به همراه داشته باشد. موهای سالم با استفاده از این ماده ممکن است برعکس عمل کرده و دچار موخوره و زبری شوند.

ایا استفاده ار نرم کننده سبب ریزش مو می شود؟

بسیاری از متخصصان مدعی هستند که نرم کننده های نامناسب بر روی ریشه مو تاثیر مستقیم می گذارد و گاه باعث می شود تا افراد دچار ریزش مو هم شوند، در جواب افرادی که پرسیده اند آیا استفاده از نرم کننده سبب ریزش مو می شود باید بگوییم که بله اگر نرم کننده انتخابی شما بسیار قوی باشد و موهای شما در برابر آن ضعیف باشد ممکن است که شما دچار ریزش مو شوید که این اصلا خوشایند نیست، اما اگر از شامپوی نرم کننده مناسب با موهای خود استفاده کنید این نه تنها باعث ریزش موها نمی شود بلکه ریشه موهای شما را تقویت کرده و کمک می کند تا موهای شما سلامت خود را حفظ کنند و دچار ریزش نگردند. پس اگر می خواهید دچار ریزش مو نشوید و زیبایی موها و چهره خود را حفظ کنید همواره از یک نرم کننده با کیفیت و مناسب برای موهای خود استفاده کنید. نرم کننده های مرغوب و مناسب ریشه و پیاز مو را تقویت می کنند و در نتیجه ریزش کاهش پیدا خواهد کرد و نه افزایش پس با اطمینان از نرم کننده خوب استفاده کنید.

شامپوی مناسب برای موهای چرب 

شامپو های مناسبی در بازار ها وجود دارد که با برند های ایرانی و خارجی خرید و فروش می شوند، این شامپو ها هر کدام برای پوستی مناسب هستند و املاحی در خود دارند، برخی از شامپو ها دارای املاحی هستند که برای موهای چرب کاربرد دارند، اگر شما موهای چرب دارید مسلما باید شامپویی را انتخاب کنید که بتواند به راحتی چربی و آلودگی موجود بر روی موهای شما را از بین ببرد زیرا اگر شامپوی مناسب انتخاب نکنید ممکن است دچار ریزش مو شوید. شامپوی مناسب برای موهای چرب باید این قابلیت را داشته باشد که بتواند تمام چربی موجود بر روی مو را از بین ببرد اما در کنار این کار از آسیب رساندن به موها هم جلوگیری کند. شامپو برای موهای چرب باید بتواند فولیکول های مو را تقویت کند و همچنین از شوره سر هم جلوگیری کند زیرا افرادی که موهای چرب دارند همیشه دارای شوره سر هم هستند که با انتخاب شامپوی مناسب درمان خواهد شد. از بهترین شامپو های موجود در بازار ها برای موهای چرب می توان به شامپوی لافارر، فولیکا، استم سل، اویدرم و شامپو کافئین سرینا و بسیاری نمونه دیگر که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. 

شامپوی مناسب برای موهای خشک

افرادی در جامعه هستند که همواره دارای موهای خشک هستند، این  افراد موهایی شکننده دارند که به دلیل خشکی زیاد همیشه موهایشان به هم گره می خورد و قابل شانه کردن نیستند، این گونه افراد برای از بین بردن خشکی موهای خود باید شامپوهای مناسب را انتخاب کنند تا بتوانند موهای خود را نرم و تقویت نمایند، از  بهترین شامپو های موجود در بازار ها که اصولا برای موهای خشک تولید شده اند می توان به شامپوی سبونورم دی اویدرم، اچ اس لاین، ایروکس، فولیکا حاوی روغن آرگان و بسیاری شامپو دیگر که هر کدام برای مویی مناسب هستند که به گونه ای ساختاری خشک دارد. با انتخاب یک شامپوی مناسب و همچنین استفاده از نرم کننده های مرغوب شما می توانید از شر موهای خشک خود خلاص شوید و در نتیجه به موهای نرم و لطیف دست پیدا کنید که شکننده نیستند و می توانند به خوبی شانه شده و حالت بگیرند. موهایی که خشک هستند هم به هنگام شانه کردن می شکنند و هم به سرعت به هم گره می خورند و دچار موخوره می شوند از این رو باید بهترین شامپو را متناسب با جنس موهای خود انتخاب کرد تا سلامت آن را حفظ نمود.