اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معروف ترین و خوشمزه ترین شکلات های جهان

وقتی نام خوشمزه ترین شکلات ها را می شنویم بدون شک احساس و رفتارمان تحت تأثیر این خوراکی خوشمزه و استثنائی به قرار می گیرد. وقتی خوشحال هستیم با شکلات از خود پذیرائی می کنیم و وقتی ناراحتیم با شکلات به خود دلداری می دهیم! زمانی که با تمام استرس و نگرانی سر جلسۀ امتحان نشسته ایم با خود شکلات به همراه داریم و وقتی هم به پیک نیک، سینما و یا تفریح می رویم باز دوست داریم با شکلات از جشنی خوشحال کننده برای خود بگیریم. حتی در عروسی ها، روز خواستگاری و یا روز ولنتاین باز این شکلات است که خالق لحظاتی ناب می باشد.
شکلات ها تنوع بی اندازه ای دارند اما برخی از آنها هستند که از سایر مدل ها دل‌نشین تر و خوشمزه ترند. گاهی این خوشمزه بودن به دلیل طعم جدیدی است که در شکلات به کار رفته و گاهی هم به دلیل مواد اولیۀ درجه 1 و بسیار مرغوب آن است.
اگر شما هم بی اندازه منتظر هستید تا با خوشمزه ترین شکلات ها در دنیای خوراکی های متنوع آشنا شوید با ما همراه باشید.

معروف ترین و خوشمزه ترین شکلات های جهان-min

خوشمزه ترین شکلات ها

شکلات هایی که به عنوان خوشمزه ترین شکلات ها به شهرت رسیده اند، بسیار وسوسه بر انگیز هستند و تا زمانی که کمی از آن ها را نچشیم و طعم یکی از آن ها را روی زبان احساس نکنیم نمی توانیم تصور دقیقی از آنها داشته باشیم. شاید شما هم فیلم شکلات که در سال 2000 ساخته شده است را دیده اید و با تغییراتی که شکلات ها می توانند روی ذهن و قلب انسان بگذارند آشنا شده اید و یا اگر فیلم چارلی و کارخانۀ شکلات سازی را دیده باشید حتما دلتان خواسته جای شخصیت های فیلم باشید و بتوانید آن لحظات را تجربه کنید. اما نگران نباشید ما تصمیم داریم تا در این مقاله چند شکلات که عطر و طعم بی‌نهایت جذابی دارند و از خوشمزه ترین شکلات ها هستند را به شما معرفی کنیم.

برخی از شکلات های خوشمزه دارای مغزهای مختلفی بوده که علاوه بر حس خوشایند مغزهای با ارزش طعم خوشمزه ای نیز دارند.

خوشمزه ترین شکلات ها

شکلات توییکس

همۀ علاقه‌مندان شکلات حتما یک بار طعم شکلات های توییکس را چشیده اند. این شکلات ها طعمی بی نظیر و به یاد ماندنی را بر زبان شما خلق می‌کنند. شکلات های توییکس به شکلات های یک انگشتی معروف هستند. سایز این شکلات ها به اندازۀ یک انگشت است و از چند لایه تشکیل شده اند. ترتیب لایه های شکلات های توییکس به این صورت که یک لایه بیسکوئیت، لایۀ بعدی کارامل، یک لایۀ نازک شکلات و سپس تمام آن به وسیلۀ شکلات پوشیده شده است.

شکلات توییکس

شکلات کیت کت چانکی

حتما شما هم با دیدن نام شکلات کیت کت همان لحظه دلتان خواسته امتحانش کنید. این شکلات از دیر باز در ایران چایگاه ویژه ای داشته و دوستداران زیادی دارد. یکی از خوشمزه ترین شکلات ها در دنیای خوراکی ها، شکلات های کیت کت چانکی هستند. این شکلات ها اصلاً نیازی به تعریف ندارند. شکلات کیت کت چانکی از نوع شکلات های ویفری می باشند و برای نخستین بار توسط یک کارخانۀ شیرینی پزی در کشور انگلستان به نام رونتری مکینتاش ساخته شدند. در حال حاضر شرکت نستله آن را تولید و عرضه می‌کند.
شکلات ویفری کیت کت چانکی یکی از بی نظیرترین طعم ها را از تلفیق شکر، آرد گندم، شیر گاو، پودر کاکائو، روغن و سویا برای شما خلق می کند.

شکلات کیت کت چانکی

شکلات اسنیکرز

شکلات های برند اسنیکرز از جمله پیشتازهای درجه 1در دنیای خوراکی ها هستند و در لیست خوشمزه ترین شکلات ها همواره جایگاه بالایی دارند. این شکلات ها از ترکیب عسل، شکر، سفیدۀ تخم مرغ و مغزهایی مثل بادام زمینی با کارامل ساخته می شوند و طعم فوق العاده خوشمزه ای دارند. لایه ای که روی این شکلات ها را می پوشاند از ترکیب شیر و شکلات غلیظ شده تشکیل شده و طعم خوشمزه اش، آن را بینهایت هیجان انگیزتر می کند. نکتۀ جالب و شنیدنی در مورد این شکلات این است که شکلات های اسنیکرز سالانه به تعداد دو میلیارد در سراسر جهان به فروش می رسند! از این برند محصولات شکلاتی دیگر مانند اسمارتیزها نیز تولید و عرضه می شود.

شکلات اسنیکرز

شکلات نستله

اگر دلتان برای چشیدن طعم یک شکلات واقعی تنگ شده است به شما توصیه می کنیم به سراغ تست کردن شکلات های نستله بروید. این شکلات ها شما را به دنیای طعم های خوشمزه دعوت می کند. شکلات های نستله از ترکیب بیسکوئیت و کرم کارامل تشکیل شده اند و به خاطر ترکیبات منحصر به فردی که دارند موجب احساس سیری می شوند. این شکلات ها ساخت کشور ترکیه هستند.

نتیجه گیری

در این بخش ما تنها به معرفی تعداد کمی از معروف ترین برند های شکلات پرداخته ایم که قطعا بی شک تعداد زیادی از آنها هستند که بیشتر از این جای معرفی دارند.

از مارک های برتر شکلات می توان به مارک فررو روچر، پچی، مارس، میلکا، هرشی و ... اشاره کرد.

شکلات ها همیشه این توانمندی را داشته اند که خالق لحظات دلنشین باشند و در هر گوشه و کناری با طعم بی نظیرشان احساس خوب و دلنشینی را برای آدمی خلق کنند.  امیدوارم از این مطلب نهایت لذت را برده باشید.