اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

پر فروش ترین برندهای لوازم آرایش در سال 2021

پر فروش ترین برندهای لوازم آرایش در دنیای میکاپ

رقابت بسیار زیادی در دنیای میکاپ وجود دارد. زنان در تمام کشورهای دنیا زیبایی را دوست دارند و آرایش میکنند. اما سبک آرایش آن ها با هم فرق میکند مثلا زنان برخی از کشورها آرایش غلیظ میپسندند و برخی آرایش ملایم.

آرایش زنان آمریکایی 

رژلب قرمز، استفاده از مژه های مصنوعی و ریمل های پر حجم و خط چشم های پهن آرایش زنان آمریکایی است.

آرایش زنان آمریکایی 

آرایش زنان انگلستان 

بیشتر به داشتن پوستی صاف و زیبا اهمیت میدهند و از آرایشهای ملایم و طبیعی استفاده می کنند.

آرایش زنان هندی 

رنگ شاد و آرایش های غلیظ را میپسندند به گونه ایی که از کرم پودرهای سنگین، رژلب های پر رنگ، خط چشم های کشیده استفاده می کنند.

آرایش زنان هندی 

 آرایش زنان عربی 

زنان عربی بیشتر روی چشم ها تمرکز دارند و طبق مد روز آرایش میکنند.

 آرایش زنان ژاپنی

بیشتر از لوازم آرایش های براق برای رژلب استفاده می کنند و از آرایش ساده برای چشم ها و رنگ پوست صورتشان استفاده میکنند.

 آرایش زنان ژاپنی

  آرایش زنان ایرلندی 

صورت ها برنزه به عنوان یک مد در دنیای زیبایی تبدیل گشته است که خانم های ایرلندی با علاقه بسیار از ترند میکاپ برنز و طلایی استقبال می کنند.

کدام کشورها در دنیای میکاپ محبوب هستند؟

به نظر می رسد، اوکراین در جستجوی آنلاین محصولات صورت و لوازم آرایشی، جلوتر از سایر کشورها است.
سوئد عقب تر اما همچنان در صدر رده های زیبایی قرار دارد و پس از آن بریتانیا، اسلواکی و سپس برزیل قرار دارند.
کشورهای اروپایی به ویژه کشورهای اروپای شرقی در حجم جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط با دنیای میکاپ با میانگین 84 جستجوی زیبایی در هر 1000 نفر، غالب هستند.
اوکراین با 245 جستجو به ازای هر 1000 کاربر اینترنت برنده واضح است.
سوئد با 163 جست و جو در ادامه قرار دارد و بریتانیا با 158 جستجو در هر 1000 نفر در رتبه سوم قرار گرفته است.

میکاپ همان رنگ و لعاب بخشیدن به صورت و پنهان کردن عیبت های چهره است که در انواع مختلفی بانوان، از آنها استفاده می کنند. سبک اروپایی، سبک لبنانی، سبک خلیجی، سبک شرقی ،سبک کلاسیک، سبک عربی، سبک هالیوودی و...

معرفی پر فروش ترین برندهای لوازم آرایش

در ادامه به بررسی و معرفی پر فروش ترین برندهای لوازم آرایش برای بانوان می پردازیم:

برند لوازم آرایش لورال 

برند لورال پاریس با انتخاب شعار ( چون شما ارزشش را دارید) پا بر عرصه رقابت تولید لوازم آرایش گذاشته است و یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین ها در جهان است به گونه ایی که در بیش از 5 قاره ی جهان محصولاتش را عرضه میکند. برند لورال از لحاظ خرده فروشی در جهان حرف اول را می زند و به پر فروشترین برند خرده فروشی جهان تبدیل شده است و ابتکاری ترین محصولات را برای همه ارائه می کند.

این برند هنر دست شیمیدان جوان به نام اوژن شولر است که اولین رنگ مو شیمیایی جهان را دارای حنا و نمک های معدنی بودند و ظاهری روشنی به مو می دادند اختراع کرد و رنگ مو را اورال گذاشت و بعد از یکسال با نوآوری جدیدش با نام رنگ موی بی ضرر فرانسوی تجارت کرد و بعدها نام شرکت را به لوازم آرایشی و بهداشتی لورال تغییر داد.

برند لوازم آرایش لورال 

برند لوازم آرایش میبلین 

برند میبلین پیشرو در صنعت لوازم آرایشی زیبایی می باشد که در بیش از 100کشور دنیا عرضه می گردد.هدف میبلین نیویورک ارائه محصولات آرایشی زیبایی با قیمت مناسب همراه با نوآوری و قابل دسترس بودن برای همه زنان است و شامل یک قرن تجربه و خلاقیت است. برند میبلین در سال 1914 توسط توماس لایل ویلیام تاسیس شد و این برند در سال 1996 میلادی توسط کمپانی بزرگ لورائال خریداری شد و در سال 2001 میلادی به میبیلن نیویورک تغییر نام داد.  خرید لوازم آرایش میبیلن

برند لوازم آرایش میبلین 

برند لوازم آرایش بورژوا 

بورژوا برندی فرانسوی است که اکنون 150سال است انواع لوازم آرایشی و زیبایی را در بیش از 80کشور دنیا به فروش می رساند. شروع داستان بورژوا از آنجایی شروع شد که در سال 1863 جوزف آلبرت برای گریم بهتر بازیگران تئاتر دست به کار نوآورانه بزند و نخستین محصولات این شرکت، قلم موهای مومی به رنگ های مختلف بود که اسامی جذابی همچون حسود یا قلم عشق داشت و مخصوص استفاده جوزف آلبرت برای استفاده در تئاتر بود. خرید لوازم آرایش بورژوا

برند لوازم آرایش دیور 

بسیاری از افرادی که مشتاق زندگی لاکچری هستند، طرفدار پروپا قرص برند دیور هستند. این برند خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و عطرهای مخصوص خود را دارد، در رتبه پنجم بهترین مارک های لوکس و پیشرفته قرار گرفته و به ارائه کالاها و محصولات با کیفیت و لوکس مشهور است. دیور در تولید اکثر محصولات خود از مواد ضد پیری استفاده کرده است که به جوانسازی و تغذیه پوست کمک میکند.

برند لوازم آرایش دیور 

برند لوازم آرایش مک 

زمانی که صحبت از یک برند معروف به میان می آید برند مک حرف اول را میزند. این برند محصولاتش را با بسته بندی شیک و جذاب و در ظرف های مشکی ارائه میدهد که در دل بسیاری جا پیدا کرده است. برند مک یک تولید کننده لوازم آرایشی کانادایی است که توسط فرانک توسکان تاسیس شد که در ابتدا برای مدل ها،بازیگران، و افراد متخصص تولید می کرد و این افرادمحصولات آرایشی مک را به دوستان و آشنایان خود پیشنهاد دادند که مورد استقبال عموم قرار گرفت و باعث شد برند مک به بازارهای بزرگ ورود پیدا کند و محصولات خود را به سراسر جهان عرضه کند. این برند با گردش مالی بالایی که دارد یکی از سه برند برتر آرایشی جهانی است.

برند لوازم آرایش مک 

برند لوازم آرایش نیکس 

لوازم آرایش نیکس در لس آنجلس راه اندازی شد و اولین محصولی که این برند تولید کرد نوعی مداد چشم بود که درآمدی معادل 2 میلیون دلاری را در سال اول برای او به ارمغان آورد. برند نیکس در سال 2014به موفقیت چشمگیری در جهان دست یافت و فروش محصولات آن در سراسر دنیا به 93 میلیون دلار رسید. و در همان سال تصمیم گرفت شرکت خود را به شرکت بین المللی لورال واگذار کرد و امروزه لوازم آرایش نیکس به عنوان بخشی از شرکت لورال همچنان تولید میشود.

برند لوازم آرایش هدی بیوتی 

هدی بیوتی یا هودی کتان در سال 2013 برند آرایشی مختص خود را بنیان نهاد و اولین تولید این کمپانی مژه مصنوعی بود که مشتری اصلی مژه های کیم کارداشیان بود که این موضوع سرعت پیشترفت برند فوق را دو چندان می کرد. برند هدی بیوتی در سال 2017 توانست تاثیر گذارترین صفحه اینستاگرام را به خودش اختصاص بدهد و نزدیک به 50 میلیون کاربر آن را دنبال می کنند.

برند لوازم آرایش هدی بیوتی 

برند لوازم آرایش آناستازیا 

این برند یکی از برندهای معروف آمریکایی میباشد و توانسته ابزاری برای طراحی ابرو تولید کند. این محصولات برای افرادی که مهارت کمی در طراحی دارند بسیار کاربردی است و به دلیل کیفیت بالای آن بخصوص در گریم صورت، در سراسر جهان شناخته شده است و برای آرایش های شب و روز بسیار مناسب است. محصولات برند آناستازیا برای افراد آماتور که میخواهند به صورت حرفه ای آرایش کنند طراحی شده و با شابلون های مختلفی  که طراحی کرده است محبوبیت زیادی را در بین مخاطبانش کسب کرده است.