اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

بهترین شامپو برای موهای چرب

[title text="پرفروش ترین شامپو ها برای موهای چرب"] [ux_products cat="14533" out_of_stock="exclude"] موهای چرب یکی از پردردسرترین موها است به طوری که اگر یک یا دو روز بعد از حمام آن را ببینید، تصور می‌کید مدت طولانی به حمام نرفته‌اید. راه حل ساده برای تعادل موهای چرب، استفاده از شامپو برای موهای چرب است که با نداشتن سیلیکون و روغن باعث کنترل چربی پوست سر می‌شود. در این مقاله با انواع شامپو‌های مناسب موهای چرب با ویژگی‌های مختلف آشنا می‌شوید. با آسوکالا همراه باشید چرا که در نهایت می‌تواند بهترین شامپو برای موهای چرب را  از سایت ما انتخاب کنید. 

دلیل چرب شدن موها چیست ؟

به طور کلی غدد چربی روی پوست سر وجود دارند و با ترشح چربی از شکنندگی و آسیب مو جلوگیری می‌کنند اما در برخی افراد این ترشح چربی بیش‌تر است که آزاردهنده می‌شود. دلیل چرب شدن مو در بیشتر موارد ارثی و ژنتیکی است. البته برخی عادات نادرست و دلایل محیطی می‌تواند آن را تشدید کند. هورمون آندروژن هورمون موثر در کنترل چربی بر پوست سر است که برخی عوامل محیطی می‌تواند این میزان را تغییر دهد. همچنین زدن نرم کننده به ریشه مو ( به جای ساقه مو) نیز می‌تواند چربی مو را زیاد کند. در کنار این عوامل استفاده از شانه‌ای که پاکیزه نیست یا استفاده زیاد از اتو مو و سشوار نیز باعث افزایش چربی موی سر می‌شود.

انواع مختلف بهترین شامپو برای موهای چرب

بهترین شامپو برای موهای چرب، شامپویی است که به حفظ تعادل چربی پوست سر کمک کند. از تولید چربی بیشتر در طول روز جلوگیری کند. توجه کنید روی شامپو عبارت مخصوص موهای چرب و نداشتن روغن و سیلیکون ذکر شده باشد. سعی کنید شامپو فاقد چربی انتخاب کنید چرا که معمولا نرم کننده‌ها نیز موجب زیاد شدن چربی مو می‌شوند. در ادامه می‌توانید دومین معضل مو را در امر انتخاب دخیل کنید. مثلا شامپو برای موهای چرب و ضد ریزش یا ضد شوره. انواع شامپو برای موی چرب

شامپو پرژک برای موهای چرب

شامپوهای پرژک برای انواع موها مناسب هستند و از لحاظ چربی و خشکی دسته بندی نشده‌اند. اما شامپو پرژک مدل سیر با تنظیم چربی پوست سر می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای افراد با موهای چرب باشد. این شامپو آسیب‌دیدگی و عدم حجم طراوت مو را بهبود می‌بخشد.

شامپو سریتا مخصوص موهای چرب

اگر در پی شامپو مناسب برای موهای چرب خود هستید شامپو سریتا برای موهای چرب انتخاب بجایی است. سریتا برندی موفق در زمینه محصولات مربوط به مو می‌باشد و شامپوهای پرطرفداری دارد. اگر شامپو گیاهی تقویت کننده و ضد ریزش موی چرب سریتا را انتخاب کنید با تضمین بالا پشیمان نخواهید شد. پس این شامپو علاوه بر مواد گیاهی و تقویتی از ریزش مو جلوگیری می‌کند. همچنین ویتامین B و E دارد و برای آقایان و خانم‌ها مناسب است این محصول در آسوکالا با قیمت مناسب در دسترس است.

شامپو ترزمه روی چربی مو تاثیری دارد؟

شامپو ترزمه از برندی آمریکایی است که کیفیت بالایی داشته و جز بهترین شامپو برای موهای چرب میباشد. با گذاشتن فیلتر در سایت آسوکالا روی تنظیم چربی موی سر، به شامپو مورد نظر خود می‌رسید. این شامپو با رساندن مواد معدنی و تقویتی به مو سر موجب حجم دهندگی و شادابی آن می‌شود. بدون سولفات است و آسیبی به مو نمی‌زند.

شامپو ایپک؛ شامپو برای موهای چرب و شوره‌دار

این شامپو ضمن رفع پوسته‌ریزی و شوره سر، برای تنظیم چربی موی سر نیز انتخاب مناسبی است. این شامپو خاصیت آبرسانی و تقویت کنندگی نیز دارد. این شامپو حاوی عصاره ابریشم خالص می‌باشد و شوره سر را از بین ببرد. ایپک محصول کشور ترکیه است و اعتمادها را نسبت به خودش در این سال‌ها جذب کرده است.

شامپو کلیون برای موهای چرب

این شامپو ساخت کشور ایتالیا است و کیفیت بالایی دارد و تنظیم کننده چربی موی سر برای افراد با موی چرب است. همچنین این شامپو موجب حجم دهندگی و براق شدن مو نیز می‌شد. هم خانم ها و هم اقایان می‌توانند از این شامپو از سایت آسوکالا خریداری کرده و استفاده کنند.

شامپو فولیکا برای موهای چرب

یکی از بهترین شامپوها برای موهای چرب شامپو فولیکا مخصوص موهای چرب است. در ترکیبات این شامپو از ماده خاصی به نام سبومین استفاده شده که ترشح چربی غدد پوست سر را کنترل می‌کند. همچنیت با داشتن عصاره گزنه ریشه موها را به بهترین حالت ممکن پاک کرده و از انتشار چربی به ساقه موها جلوگیری می‌کند. 

بهترین شامپو برای موهای چرب مردانه : شامپو head and shoulders

بسیاری از مصرف کنندگان بهترین شامپو برای موهای چرب و شوره دار را همین شامپو هد اند شولدر می‌دانند. این شامپو معضل شوره را نیز برای موهای چرب حل می‌کند. این شامپو از زمان عرضه تا به امروز بسیار مورد استقبال خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است.

بهترین شامپو برای موهای چرب و ریزش مو: شامپو dove

این شامپو علاوه بر رفع چربی مو سعی در جلوگیری ریزش مو نیز دارد. همچنین مو سر را تقویت می‌کند. این شامپو تفکیک جنسیتی ندارد و هم برای اقایان و هم خانم‌ها مناسب است. در محصولات ایرانی برای موهای چرب شامپو پر طرفداری است. 

بهترین شامپو برای موهای چرب و نازک و کم پشت: شامپو لدورا

ترکیبات ارگانیک موجود در این محصول گیاهی هستند و مو را تمیز، تقویت و احیا می‌کنند. همچنین به حفظ تعادل چربی کف سر نیز کمک میکنند. ترکیباتی مثل روغن آرگان، آلوئه ورا و یا گزنه و ... باعث لطافت و تقویت مو و تنظیم چربی مو می‌شوند.

بهترین شامپو برای موهای چرب بچه‌ها

بچه‌ها پوست سر چربی ندارند پس نیازی به شامپوهای خیلی قلیایی نیست. شامپوهای بچه با pH کم برای موی سر کودکان مناسب‌تر است. انواع شامپوهای بچه گانه در آسوکالا وجود دارد که با سلیقه و خواندم توضیحات می‌توانید انتخاب کنید.

تاثیر شامپو و نرم کننده بر چرب شدن مو

استفاده از نرم کننده به خودی خود موجب چربی مو نمی‌شود اما اگر آن را بر اثر بی احتیاطی به پوست سر بزنید چربی سر را زیاد می‌کند. پس دقت کنید نرم کننده‌ها را به ساقه و دنباله مو بمالید و از تماس آن با ریشه خودداری کنید. همچنین در انتخاب شامپو برای موهای چرب به نوشته روی آن دقت کنید تا مواد روغنی در ترکیبات آن نباشد. شامپو تیکر فولر

فاکتورهای کلیدی در انتخاب بهترین شامپو برای موهای چرب

اول از همه به نوشته روی شامپو و فاقد روغن بودن آن دقت کنید. سپس به مشکل مو خود از جمله ریزش، شوره، شکنندگی، رنگ شدن، کراتینه شدن و یا موخوره توجه کنید و شامپو مخصوص موهای چرب را از این فیلترها نیز بگذرانید تا به طور دقیق به شامپو مناسب مو خود برسید.