اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

تونر چیست و چه کاربردی دارد؟

تونر صورت یکی از محصولات کاربردی در زمینه حفظ سلامت پوست صورت است. تونرهایی که بر پایه آب می باشند از نظر همه متخصصان پوست مفید هستند و این نوع از محصولات حاوی مواد مفید نظیر انواع ترمیم کننده های پوست و آنتی اکسیدان ها و … افراد برای این منظور از محصولاتی نظیر تونر صورت استفاده می کنند. استفاده از این محصول قبل از آرایش برای پوست های خشک، باعث حفاظت از پوست صورت در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد موجود در محیط میگردد و همچنین باعث ماندگاری بیشتر محصولات آرایشی روی پوست می شود. همچنین عمل آب رسانی  را انجام می دهد. استفاده از این لوسیون، عمل رطوبت رسانی عالی برای پوست  را انجام می دهد. در این مقاله در نظر داریم یک محصول مراقبتی برای همه افراد و هر نوع پوست را مورد بررسی قرار دهیم که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد.

انواع تونر صورت


تونر انواع مختلفی دارد که متناسب با مشکلات پوستی برای انواع پوست ها ساخته میشود. در ادامه با انواع تونر صورت و ویژگی های هر یک برای انواع پوست ها آشنا میشویم؛

تونر صورت با ترکیب الکل


استفاده از این دسته از پاک کننده ها امروزه منسوخ شده است. چرا که الکل موجود در ترکیبات این محصولات ، موجب خشک شدن و آسیب دیدن پوست حساس صورت می شود. همچنین الکل می تواند باعث پیر شدن پوست صورت شود.

تونر صورت  با ترکیب گلیکول


 تونرهایی مانند تونر پاک کننده لورآل محصولات که حاوی عصاره های گلاب و یا گل رز هستند، در کنار خاصیت پاک کنندگی، باعث روشن شدن پوست می شوند.

تونر صورت با ترکیب آب


 طبق گفته  پزشکان متخصص، تونرهایی که بر پایه آب هستند، بهترین نوع این پاک کننده ها هستند.  توجه داشته باشید که حتی شویندهای صابونی نیز نمی توانند کاربرد تونر را داشته باشند زیرا قادر به نفوذ به منافذ پوست .و در نتیجه پاکسازی آنها نیستند. لازم به ذکر است که هر شخص باید تونر متناسب با پوست خود را انتخاب کند تا در اثر استفاده آن، نتیجه بهتری حاصل شود. اما از آنجا که هر یک برای نوع خاصی از پوست چرب، پوست خشک و پوست مختلط مناسب هستند دارای درصد و نوع خاصی از این مواد هستند.

بهترین برند تونر


تونرهای لافارر یکی از بهترین و معتبر ترین تونرهای ایرانی موجود در بازار می باشد . این محصول یکی از برندهای محبوب ایرانیان می باشد که با کیفیت بالای خود طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است .

تونر دیپ سنس

این تونر با فرمولاسیون خاص خود باعث اعتماد بسیاری از افراد شده است . دلیل محبوبیت ان مزطوب کنندگی و ابرسانی فوق العاده می باشد . علاوه بر این استفاده از مواد طبیعی همچون گلاب تاثیر استفاده از ان را در بین مصرف کنندگان دو چندان می کند .

نحوه استفاده از تونر

استفاده از تونر مهم و ضروری است و باید حتماً در لیست محصولات مراقبت پوست قرار بگیرد. تونر صورت یک محصول مهم در روتین مراقبت پوست است و باید همیشه روی میز آرایش شما باشد. قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و یک لایه نازک و نرمی بر روی پوست بجا می گذارند. مرحله استفاده از تونر دقیقا بعد از شستشوی صورت با ژل شستشو و یا فوم میباشد. همه افراد بهتر است تونر را در لیست لوازم آرایشی ضروری خود قرار دهند، ولی برای پوستهایی که همیشه چرب و روغنی به نظر میرسند، استفاده از تونر باید در برنامه بهداشت فردی روزانه قرار گیرد تا چربی بیش از حد و مزاحم پوست را از بین ببرد.

فرق تونر با تونیک چیست؟


اصطلاح تونر یا تونیک تفاوت چندانی ندارند و به طور کلی به یک محصول اشاره می کند. تونر صورت همچنین به کوچک شدن منافذ پوست و شاداب شدن آن کمک می کند و باعث می شود پوست آمادگی بیشتری برای جذب سرم ها، کرم ها و ماسک های پوستی داشته باشد.

بهترین زمان استفاده از تونر


باید به تونر به عنوان مرحله متفاوت و جدیدی در تمیز کردن پوست نگاه کنید. تصور نکنید تونر می‌تواند جایگزین شوینده‌های صورت باشد، بلکه تأثیر بیشتر در پاکسازی صورت می‌گذارد. برای این منظور از انواع کرمهای آبرسان، کرمهای روز و شب که متناسب با انواع پوست عرضه شده اند، جهت رطوبت رسانی به پوست و جذب چربی های اضافی استفاده می شود. اصولا این محصول آرایشی بعد از شست و شوی صورت به منظور حفظ شادابی پوست استفاده می شود. همچنین توصیه می شود اگر پوست حساسی دارید سعی کنید از ژل شستشوی صورت بدون اسانس استفاده کنید.

ایا بعد از استفاده از تونر باید صورتمان را بشوییم ؟


تونر یک ماده ایست که پوست را پاک و عاری از هرگونه الودگی و میکروب می کند . پس وقتی از ان استفاده می کنید دیگر نیازی به شستن صورت با اب ندارید زیرا پوست شما اماده ی استراحت و حتی اماده ی استفاده از مرطوب کننده ها می باشد .

نحوه ی استفاده از تونر


معمولا بعد شست و شوی صورت خود تونر را با یک پنبه اغشته به ان روی صورت خود بمالید . حالا بعد از ان می توانید مرطوب کننده مورد استفاده ی خود را مصرف کنید . با استفاده از تونر در روتین روزانه می توانید پوستی سالم و شاداب را تجربه نمایید .


چرا باید از تونر استفاده کنیم ؟

دلیل استفاده از تونر در میان انواع لوازم ارایشی که دارید این است شما با استفاده از انها منافذ پوست خود را می بندید و مانع از نفوذ الودگی و میکروب ها به عمق پوست خود خواهید شد . اگر این محصول مراقبتی را به طور مستمر استفاده نمایید بعد از مدتی نتیجه ی ان را خواهید دید طوریکه دیگر بدون استفاده ان ارایش نخواهید کرد .


مزایای مهم تونر صورت


 تونرها به سفت کردن پوست صورت و تمیز کردن منافذ صورت کمک می کند و تمام آلودگی ها را که بعد از اصلاح کردن صورت پاک نشده و از بین نرفته است را پاک می کند و به اصلاح کار لایه بردار را انجام میدهد. یک پاک کننده روغنی به آرامی منافذ پوست شما را از انواع آلودگیها، حتی آرایش های ضدآب، بدون احساس خشکی و کشیدگی پاک می کند.  جمع بندی  خیلی از افراد می گویند که اگر از محلول شستشوی قوی استفاده کنید نیازی به تونر نیست زیرا پوست کامل تمیز می شود. اگر وقت بیشتر و آزادی دارید و دوست دارید که افراط بیشتری در مراقبت از پوست خود داشته باشید، حتما از تونر هفته ای یک یا دوبار استفاده کنید. حتی اگر پوست چربی دارید هم پیشنهاد نمی کنیم که از پاک کننده های قوی صورت استفاده کنید زیرا به مرور زمان پوست را خشک می کند.   

عوارض استفاده از تونر


اگر بعد از مصرف تونرها احساس کردید که پوستتان دچار خشکی و یا پوسته پوسته شدن است استفاده از ان را متوقف نمایید . گاهی وقت ها افراد از چروک شدن پوست خود با استفاده ی بیش از حد از تونر می گویند . حواستان باشد در روز فقط یک بار می توانید از تونر استفاده نمایید .