اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

11 روش کاربردی تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی در سال 1400

[ux_products type="row" ids="33319,50149,53768,49946"]

برند ترزمه

برند ترزمه یکی از معروفترین برندها در حوزه ی مراقبت از مو می باشد که در حدود نیم قرن فعالیت در تمام دنیا به محبوبیت فراوانی دست یافته است.
افراد بسیار زیادی از جمله آرایشگرها، متخصصان زیبایی و مصرف کنندگان با استفاده از این محصول و رضایت صد در صدی توانسته اند این شهرت را تا به امروز به اوج خود برسانند.
بیشترین حوزه ی فعالیت محصولات ترزمه در زمینه ی مراقبت از مو است که با داشتن انواع شامپوها و لوسیون ها در این زمینه پا به عرصه فروش محصولات بهداشتی گذاشته و در میان برندهای رقیب گوی سبقت را ربوده است.
برند ترزمه برای انواع موها شامپو مناسب در بازار ارائه داده است.

شامپو ترزمه اصل و تقلبی

استفاده از شامپوهای نامعتبر و تقلبی مارک های برند علاوه بر اینکه هیچ تاثیری بر مو ندارد بلکه می تواند مشکلات جدی را به همراه بیاورد.
طرفداران شامپو ترزمه! مطمئنا اصل بودن این شامپو برایتان اهمیت بسیاری دارد. اما از آنجا که این روزها افراد سودجو بسیاری روی کار آمدند و دست به ساخت شامپو تقلبی ترزمه زدند؛ تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی کمی سخت شده است. حتی برخی افراد بعد از استفاده تازه متوجه فیک بودن شامپو ترزمه می شوند.
خوشبختانه هنوز روش هایی هست که بتوان این محصول از نمونه تقلبی تشخیص داد.
بی شک شامپو ترزمه اصل قابل مقایسه با نمونه های تقلبی موجود در بازار نیست. ما تصمیم گرفتیم برای در این مقاله به چند راهکار ساده اما دور از ذهن برای تشخیص شامپو ترزمه اصل می پردازیم.

شامپو ترزمه اصل و تقلبی
تا با خیال راحت اقدام به خرید کنید؛ مخصوصا اگر تصمیم به خرید اینترنتی این محصول دارید. >> خرید شامپو ترزمه اصل فقط در آسوکالا

  • تخفیف های غیرمنطقی

اولین راهکار برای تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی، مواجه شدن با تخفیف های غیرمنطقی برخی سایت هاست. کسانی که همیشه از این شامپو ترزمه استفاده می کنند از قیمت دقیق و روزانه آن باخبرند. پس مواجه شدن با قیمت بسیار ارزان این شامپو شک برانگیز است. اما تا چه حد تخفیف غیرمنطقی است؟ هنگام مواجه شدن با تخفیفات حدود 70 الی 80 درصد بدون تردید به تقلبی بودن محصول شک کنید و قطعا با نمونه تقلبی شامپو ترزمه روبرو هستید.

  • بسته بندی نامرغوب

  1. بسته بندی نامرغوب یکی از اصلی ترین نشانه های شامپو تقلبی است. چرا که برندهای معروف برنامه دقیق و حرفه ای برای بسته بندی محصولات در نظر می گیرند. اگر شامپو ترزمه ای که به درستی در بسته بندی قرار نگرفته و یا بسته بندی آن با مواد نامرغوب مانند پلاستیک ارزان ساخته شده است خریداری کرده اید؛ شامپو شما حتما تقلبی است.
  2. هنگام خرید حتما به بسته بندی و شکل ظاهری این محصولات توجه کنید. بسته بندی و شکل این محصول با رنگی شفاف و نوشته هایی که کاملا سالم هستند سلامت محصول را نشان می دهند (حتی برخی از شرکت ها کاغذهای مخصوصی دارند که برای اجناس خود استفاده می کنند که قطعا با اجناس تقلبی تفاوتشان نشان داده می شود)
  3. از جمله موارد دیگری که در این زمینه می توانیم به آن اشاره نماییم این است که برندهای معتبر معمولا پس از مدتی قالب محصول را کمی متفاوت می کنند اما اجناس تقلبی همواره به یک شکل هستند که نشان دهنده ی دستگاه های قالب گیری یکسان است که تولید کننده ی متقلب هزینه ای برای تغییر آن پرداخت نمی کند!
  • غلط املایی نوشته روی بسته بندی

شامپو ترزمه را به راحتی می توان از طریق پیدا کردن غلط املایی نوشته های روی بسته بندی تشخیص داد. اکثر اوقات کلاهبرداران به دلیل عدم آگاهی دستورات نوشتاری نام تجاری یا اطلاعات محصول را به اشتباه چاپ می کنند. پس برای خرید شامپو ترزمه اصل حتما به نوع فونت و نوشته محصول دقت کنید.

اگر هم در حال خرید آنلاین هستید، راه حلی که برای تشخیص اصالت شامپو ترزمه وجود دارد، بررسی معتبر بودن وب سایت است. اما چگونه به این موضوع پی ببرید؟ با بررسی آدرس سایت (استفاده از پسوند  https به جای http) تا حدودی تشخیص اعتبار وب سایت امکان پذیر است. همچنین دو وب سایت www.scamadviser.com  و http://whois.domaintools.com راهی مطمئن برای تشخیص اعتبار سایت های فروشگاهی است؛ با قرار دادن آدرس سایت فروشگاه در داخل دو سایت معرفی شده می توانید به صحت آن پی ببرید.

  • عدم هولوگرام و شماره سریال بر روی شامپو ترزمه

شرکت معتبر شامپو ترزمه برای یکتا بودن و داشتن شناسه بر روی محصولات خود از هولوگرام استفاده می کند. همچنین یکی دیگر از راه های تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی بررسی شماره سریال است. معمولا محصولات بهداشتی و مراقبتی معتبر و برند دارای شماره سریال و اطلاعات ساخت هستند. برای اطمینان بهتر می توانید به صورت آنلاین کد و شناسه شامپو را بررسی کنید.

  • عدم تطابق یا ناقص بودن فونت و شکل هولوگرام

برخی سودجویان برای حرفه ای عمل کردن اقدام به طراحی هولوگرام ترزمه می کنند. اما هیچ گاه به کیفیت هولوگرام اصلی نخواهد بود. پس شما به عنوان طرفدار باید با فونت و شکل هولوگرام یا آرم این برند آشنا باشید و به راحتی بتوانید هولوگرام تقلبی تشخیص دهید. اگر فکر می کنید دقت تان بابت این موضوع کم است؛ بهترین راه کار این است که یک عکس از نمونه اصل شامپو ترزمه همیشه همراه خود داشته باشید و با نمونه های موجود در بازار یا عکس های داخل وب سایت های فروشگاهی بسنجید. یکی از رایج ترین تفاوت های هولوگرام و آرم شامپو اصل با تقلبی کمرنگ، ناخوانا بودن و عدم شباهت رنگ است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند شامپو میتوایند بهترین شامپو ایرانی را مطالعه کنید.

  • بررسی کیفیت شامپو ترزمه پس از استفاده

محصولات ترزمه در 99 درصد موارد بوی خنک و تندی دارند که نمونه های تقلبی آن معمولا شیرین و گرم هستند! این در حالی است که زمانی که از شامپوهای تقلبی ترزمه استفاده میکنید، به هیچ وجه، حس خنکی و تازگی را از ناحیه پوست سرتان احساس نمیکنید، اما شامپوهای اصل ترزمه حس سردی مطلوبی را روی پوست سر شما ایجاد می کنند. البته در این مورد را آخر از همه امتحان کنید زیرا در این حالت شما شامپو را خریده و استفاده کرده اید، و کار شما برای عودت محصول سخت می شود.

ویژگی های یک سایت معتبر برای خرید شامپو ترزمه اصل

این روزها خرید اینترنتی نسبت به قبل طرفداران بیشتری پیدا کرده است. به خصوص برای محصولات بهداشتی و مراقبتی. اما از آنجا که محصول در دسترس نیست اطمینان کردن به سایت کمی مشکل است. اما اگر با یک سایت معتبر آشنا شوید، بدون دغدغه شامپو ترزمه را خریداری می کنید؛ بدون این که نسبت به تقلبی بودن شامپو نگران باشید.

در ادامه به ویژگی های مهم یک سایت محصولات بهداشتی و مراقبتی می پردازیم:

  • حتما به اطلاعات درج شده در سایت دقت کنید.

هرگز در صورت درج نشدن اطلاعات لازم مانند آدرس، ایمیل، شماره تلفن و همچنین اطلاعات مربوط به سازنده شامپو ترزمه اقدام به خرید از سایت نکنید. چرا که هنگام تهیه شامپو تقلبی هیچ راهی برای شکایت ندارید و بدون هیچ شماره تلفنی نمی توانید اعتراض خود را به گوش فروشنده برسانید. اگر هم تمام اطلاعات درج شده، بهتر است قبل از خرید از صحت اطلاعات مطلع شوید. این کار با برقراری تماس یا ایجاد اکانت کاربری امکان پذیر است.

  • هرگز از سایت های غیرمجاز فروش شامپو ترزمه را خریداری نکنید.

برای خرید شامپو ترزمه اصل به فروشگاه ها و وب سایت های مجاز به فروش این محصول مراجعه کنید. اگر هم با تخفیف یا قیمت مناسب این محصول در دیگر فروشگاه ها مواجه شدید؛ حتما قبل از خرید از مجاز بودن فروشگاه مطمئن شوید. معمولا فروشگاه هایی در زمینه فروش شامپو اصل فعال هستند که توسط سازنده تایید شده اند. در ایران یکی از راههای اصلی داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، یا لوگوی ساماندهی در سایت هست.

  • به نظر مثبت خریداران دیگر شامپو ترزمه توجه کنید.

خواندن نظر کاربران سایت که اقدام خرید شامپو ترزمه کرده اند؛ یه میان بر برای تشخیص شامپو ترزمه اصل و تقلبی است. همچنین نظرات مثبت کاربران نشان دهنده اعتبار و جلب رضایت یک سایت فروشگاهی است.

  • ارائه مشاوره خوب و حرفه ای

برخی سایت ها برای جلب رضایت بیشتر کاربران برای آن ها مشاوره حرفه ای در نظر می گیرند تا هم کاربر با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کند و هم فروشگاه تامل بیشتری با مشتریان داشته باشد.

جمع بندی

همانطور که متوجه شدید خرید اینترنتی شامپو ترزمه بسیار ساده است؛ تنها کافی است با رعایت کردن چند نکته که در این مقاله نام بردید یک فروشگاه معتبر پیدا کنید و با کسب اطمینان نسبت به اصل بودن شامپو از دغدغه فیک بودن در خرید دفعات بعدی رها شوید.فروشگاه اینترنتی اسوکالا دارای انواع شامپوهای ترزمه متناسب با موهای شما با ضمانمت اصل بودن جهت خرید کافیست به سایت اسوکالا کلید کنید .