اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

چه نوع شامپو بچه ای مناسب است ؟

راه های شناخت بهترین نوع شامپو بچه 

شامپو جز مواد شوینده مهم و حیاتی بوده که شما می توانید برای تمیز کردن بدن و موی کودک از ان استفاده کنید. امروزه کمپانی های زیادی در حوزه تولید شامپو بچه فعالیت دارند و هر کدام محصول خاصی را به بازار عرضه می کنند. شامپویی برای بچه ها مناسب است که علاوه بر تمیزی و براق کنندگی موی آنها را هم تقویت کند و باعث سوزش چشم در کودکان نشود. این شامپوها مختص مو و بدن هستند و به دلیل اینکه از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه می شوند می توانند پوست و مو را تقویت کنند و مانع از خشکی و زبری آن شوند.

شامپویی که برای کودکان در نظر گرفته می شود باید فاقد مواد شیمیایی باشد به همین دلیل هم نمونه های طبیعی و ارگانیک همیشه گزینه بهتری هستند. هنگام خرید شامپو بهنر است به تاریخ تولید و انقضا آن هم توجه کنید چون اگر تاریخ مصرف آن گذشته باشد هیچ تاثیر پاک کنندگی ندارد. شامپوهایی که با رایحه های خوب تولید شده اند بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و مصرف کنندگان از بوی آن‌ها لذت می برند. شامپوهایی که قدرت تمیز کنندگی خفیف و ملایم دارند برای کودکان انتخاب بهتری هستند و مو و بدن آنها را تمیز می کنند. این شامپو حاوی مواد طبیعی و ضد حساسیت است و بدن را تحریک نمی کند.

ویژگی شامپو بچه نسبت به سایر شامپو بچه ها چیست ؟

اگر به دنبال خرید شامپو بچه خوب و مناسب برای فرزند خود هستید باید به ویژگی هایی که دارد توجه کنید. بچه ها پوستی و مویی حساس دارند بنابراین شامپو باید فاقد مواد شیمیایی باشد تا هیج گونه حساسیت و تحریکی ایجاد نکند‌‌. سوزش چشم برای کودکان آزار دهنده است به همین دلیل والدین دنبال شامپویی هستند که هنگام استفاده باعث سوزش چشم بچه ها نشود. پوست نازک و حساس کودکان باعث شده تا همیشه بهترین شامپو برای بدن آنها انتخاب شود بدون اینکه باعث قرمزی پوست قرار ایجاد حساسیت گردد. استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک در شامپو باعث شده تا کیفیت بالایی داشته باشد.

ویژگی دیگر این شامپو  قدرت تمیز کنندگی آن است که می تواند به راحتی آلودگی ها را پاک کند. برای کودکان همیشه شامپویی را انتخاب کنید که مانع شوره سر و خارش آن شود. از دیگر ویژگی های یک شوینده خوب برای کودکان می توان به بسته بندی جذاب و شکیل آن اشاره کرد که به خوبی کودکان را جذب می کند. تنوع این شامپوها در بازار زیاد بوده و توانسته تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش دهد. مواد محافظت کننده از پوست و مو باید در شامپو وجود داشته باشد. یک شوینده خوب باید حاوی املاح معدنی و ویتامین باشد تا بتواند پوست و مو را تقویت کند.

تاثیر شستن مو با شامپو بچه

تاثیر شستن مو با شامپو بچه زیاد است چون این محصول فاقد ترکیبات شیمیایی است و تنها از مواد طبیعی و ارگانیک و معدنی تشکیل شده که مانع از ریزش موها می شود. وقتی برای شستن موها از این شوینده استفاده می کنید فولیکول مو تقویت شده و شوره سر به خوبی برطرف می شود. این شامپو  بیشتر با هدف نرم و تمیز کنندگی موی کودکان تولید شده به همین دلیل برای بزرگسالان هم انتخاب خوبی است و همه می توانند از آن استفاده کنند. اگر شامپوهای شیمیایی موهای شما را زبر و خشک کرده اند این محصول می تواند نرمی و لطافت را به آنها هدیه دهد.

موهایی که با شامپو بچه شسته شده اند رشد بیشتری دارند و همیشه براق باقی می مانند. شما میتوانید با خرید روغن ارگان را نیز تقویت کیند زیرا موهای حساس و رنگ شده که آسیب دیده اند نیاز به تقویت کننده دارند و شما با این شامپو می توانید ویتامین و مواد معدنی را به مو برسانید. مصرف شامپو بچه برای بزرگسالان هم مانعی ندارد. چون مواد شیمیایی آن کم است شما شاهد کف کمتری خواهید بود که این می تواند به تمیز شدن موها کمک زیادی کند. نبود سولفات در این شوینده مانع از سوزش چشم می شود. اگر موی شما رنگ شده است این شامپو مانع از تغییر رنگ آن می شود.

ترکیبات شامپو بچه چیست ؟

شامپو بچه دارای فرمولاسیون خاصی بوده و فاقد سولفات است به همین دلیل به هیج وجه چشم را نمی سوزاند. استفاده از رایحه های طبیعی در این شوینده باعث شده تا بویی ملایم و خوب داشته باشد که کودکان از مصرف آن لذت می برند. مواد پاک کننده اصلی ترین ترکیبات این محصول هستند که باعث تمیزی پوست و مو می شوند. این شوینده واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند چون فاقد مواد شیمیایی است. روغن‌های گیاهی مانند عصاره آووکادو، عصاره بابونه، روغن دانه‌ آفتابگردان و … در این محصول یافت می شود که باعث تقویت پوست و مو شده است.

اگر کودک شما پوست و مویی حساس دارد بهتر است در انتخاب شامپو توجه زیادی کنید و ترکیبات آن را روی بسته بندی مطالعه کنید. وجود مواد نرم کننده در این شامپو باعث شده تا پوست و موی کودکان نرم و لطیف باشد. پارابن و فتالات که در شوینده بزرگسالان استفاده می شود در این شوینده نیست چون مواد شیمیایی هستند. شامپو بچه به دلیل ترکیبات خاصی که دارد توانسته به خوبی نظر مشتریان را جلب کند و جز محصولات کاربردی و پر طرفدار باشد.

.....حهت خرید محصولات زیبایی در مدل های متنوع با قیمتی عالی از فروشگاه اینترنتی آسوکالا  از اینجا تهیه کنید.....

ایا استفاده از شامپو بجه برای اگزما مناسب است ؟

اگزما یک بیماری پوستی شایع است که با خشکی و قرمز شدن پوست همراه است و کودکانی که به این بیماری مبتلا می شوند باید شوینده های مناسب و ضد حساسیت را استفاده کنند. این بیماری خارش زیادی داره به همین دلیل والدین باید مرتب بدن کودک را با شامپو تمیز کنند تا اگزما سریع تر برطرف شود. شامپو با نرم و لطیف کردن پوست می تواند آبرسانی را به خوبی انجام دهد و مانع از حذف چربی اضافی پوست شود که در چنین شرایطی پوست کودک شما نرم خواهد شد و شما شاهد خشکی و قرمزی آن نخواهید بود. وقتی بدن کودک با چنین بیماری دردناکی مواجه می شود چاره کار نرم نگه داشتن پوست و حفظ رطوبت آن است که شما به کمک شامپوی مناسب می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

فواید شامپو بچه برای ریزش مو چیست ؟

بسیاری از افراد با مشکلات ریزش مو روبه‌رو هستند که یکی از دلایل آن می تواند مصرف شامپو های دارای سولفات باشد، شامپو بچه ها عاری از هر گونه سولفات هستند در نتیجه به پیاز موها هیچ گونه آسیبی وارد نمی کنند و کمک می کنند تا موها تقویت شده و دچار ریزش نشوند. شامپو بچه دارای مواد تقویت کننده و املاحی می باشد که باعث تقویت موها می شوند در نتیجه می توانید با مصرف روزانه آن سلامت موهای خود را حفظ کنید. فواید شامپو بچه برای ریزش مو سبب گشته تا افراد از آن به عنوان یک شامپو مقوی استفاده کنند، اگر همیشه از این شامپو استفاده کنید دچار ریزش نخواهید شد اما در صورت مواجه شدن با این مشکل باز هم می توانید با مصرف شامپو بچه آن را مورد درمان قرار بدهید. پس حتما شامپو بچه را در میان شامپو های خود قرار بدهید تا دچار ریزش مو نشوید.