اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

آشنایی با انواع تیغ ها

معرفی انواع تیغ 

تیغ ابزاری تیز و برنده برای تمیز کردن بدن بودن که می تواند به حذف موهای زائد کمک زیادی کند. تیغ در مارک های مختلف تولید می شود و سال های زیادی است که مردم برای رعایت بهداشت و نظافت شخصی از آن استفاده می کنند. تیز بودن تیغ باعث شده تا موها از روی پوست برداشته شوند که در این صورت شما پوستی نرم و لطیف و بدون مو خواهید داشت. امکان استفاده از تیغ برای قسمت های مختلف بدن وجود دارد و شما می توانید هر جایی از آن استفاده کنید. با تیغ می توانید ابروها را اصلاح کرده و کادر زیبایی دور آنها بیندازید. به دلیل تیز و پر خطر بودن این ابزار آن را در بسته بندی های کاملا پلمپ قرار می دهند تا در فراید حمل و نقل خطری افراد را تهدید نکند و تیغ هم آلوده نشود. افراد با هر جنسیتی می توانند از تیغ استفاده کنند‌. پوست شما چه مرطوب و چه خشک تیغ را به راحتی قبول کرده و پوستی یکد ست و صاف را به شما هدیه می دهد‌. تیغ باید با دقت استفاده شود چون کوچکترین بی دقتی باعث بریدن پوست می شود. با مصرف تیغ افراد دیگر نیازی به ابزارهای گران قیمت ندارند.

.....جهت خرید ژیلت با کیفیت عالی و قیمت مناسب  از فروشگاه اینترنتی  آسوکالا تهیه کنید ....

از تیغ چند بار می توان استفاده کرد؟ 

مصرف تیغ تایم مشخصی ندارد و شما می توانید چندین بار در روز از ان استفاده کنید. اما کشیدن بیش از اندازه آن روی پوست باعث نازکی آن شده و ممکن است پوست شما را تحریک کند‌. تیغ ها یکبار مصرف هستند به طوری که شما بعد از هر بار استفاده باید تیغ را دور انداخته و دوباره از یک تیغ جدید استفاده کنید. قرار دادن تیغ روی خود تراش های پلاستیکی و فلزی کار با این ابزار را آسان تر و ایمن تر کرده است. آرایشگرها در روز چندین مرتبه از تیغ استفاده می کنند. از یک تیغ تنها یکبار در روز می توانید استفاده کنید چون یکبار مصرف است و آلودگی روی آن قرار می گیرد که برای بدن خطرناک است. تیغ های تیز را می تواند چندین مرتبه هم استفاده کرد‌ خصوصا برای صورت و ابرو که موهای نازک تری هم دارد. اما چون موهای بدن ضخیم تر است هر دفع باید از یک تیغ تیز و جدید استفاده کرد.

تیغ بهتر است یا ژیلت

تیغ و ژیلت هر دو سطح کاربری گسترده ای دارند. برای استفاده ایمن از تیغ شما نیاز به خودتراش دارید تا بتوانید به راحتی تیغ ره روی سطح پوست بکشید. اما ژیلت یک خودتراش آماده است که صابون کوچکی روی آن قرار دارد و زمانی که رطوبت به آن می رسد می تواند موهای صورت و بدن را به راحتی از بین ببرد. خطر تیغ برای بریدگی بیشتر از ژیلت است به همین دلیل هنگام استفاده از آن باید نهایت دقت را خرچ کنید. سر ژیلت به راحتی جدا می شود و نیازی به تعویض جداگانه تیغ ها.ژیلت بهداشتی تر است و شما می توانید چندین مرتبه از آن استفاده کنید اما تیغ یکبار مصرف است و شما باید پس از هر بار مصرف آنها را دور بریزید. سر هر ژیلت چندین تیغ کار گذاشته شده که کیفیت و قدرت آن را چندین برابر می کند به طوری که تنها با یکبار کشیدن ژیلت دیگر مویی روی پوست باقی نمی ماند. برای داشتم اصلاحی باکیفیت شما به ژیلت با سر چند تیغه نیاز دارید. اصلاح صورت مردان خصوصا آنهایی که موهای ضخیم و خشن دارند با تیغ کار سختی است و ممکن است قرمزی و التهاب ایجاد کند اما با ژیلت آسان است.

....جهت خرید لوازم بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت از فروشگاه آسوکالا تهیه کنید ....

قبل از اصلاح صورت با تیغ باید چه کارهایی انجام دهیم

قبل از اصلاح صورت با تیغ باید صورت را مرطوب و شوینده مناسب را استفاده کنید تا کف کند چون در این شرایط تیغ به راحتی روی پوست حرکت کرده و هیچ گونه زخم و جراحتی هم ایجاد نمی کند. اگر پوست شما قبل از استفاده از تیغ خشک باشد تیغ تیز نمی تواند به راحتی حرکت کند در نتیجه زخم و قرمزی ایجاد می شود. افرادی که به اصلاح با تیغ عادت کرده اند همیشه قبل از شروع کار صورت را آغشته به شوینده می کنند خصوصا صابون که در این زمان پوست لیز شده و تیغ می تواند موها را به راحتی از بین ببرد و پوست شما را صاف و یک دست کند. اگر صورت شما زخم شد بهنر است از تیغ جدیدی استفاده کنید چون تیغ قبلی آلوده می شود. رعایت نکات بهداشتی قبل و بعد آر اصلاح با تیغ اهمیت زیادی دارد و شما باید به آن توجه ویژه ای کنید. اگر تیغ را برای صورت استفاده می کنید حساسیت کار بیشتر است و نیاز به دقت زیادی دارد. برای اینکه تیغ بتواند بدون خطر روی صورت حرکت کند نیاز است که سطح پوست مرطوب و لیز باشد. هر چه رطوبت پوست بیشتر باشد تیغ عملکرد بهتری خواهد داشت‌.

تیغ با چند تیغه بهتر است ؟

تیغ ها نمونه های مختلفی دارند برخی از مدل ها حالت دوطرفه دارند و بسیار تیز و بران هستند و یک تیغه از آنها می تواند به راحتی نیاز شما را پوشش بدهد تا از شر موهای صورت و بدن خود خلاص شوید و مدل های دیگری هم هستند که چند تیغه دارند، برخی مدل ها دو تیغه و برخی سه تیغه که مثلا وجود تیغه بیشتر قدرت از بین برندگی موها را بالا می برد. کیفیت تیغ است که تعیین کننده تعداد تیغه آن می باشد اگر تیغ باکیفیت و درجه یک باشد مثلا یک تیغه از آن هم می تواند کارایی داشته باشد و اگر کیفیت آن متوسط باشد چند تیغه می توان استفاده کرد. برای اصلاح صورت آقایان که ریش و سبیل های ضخیم و زیادی دارند بهتر از از تیغ هایی استفاده کنید که حدودا سه تیغه دارند تا تمام موها از ریشه برداشته شوند.

نکاتی که باید هنگام استفاده از تیغ بدانید  

پوست خشک همیشه آسیب پذیر است و تیزی تیغ ممکن است خطراتی برای آن به همراه داشته باشد پس بهتر است ابتدا موها و بدن به خوبی شسته شود تا آلودگی روی آن باقی نماند‌. وقتی موها در مجاورت رطوبت باشند بافت نرم تری پیدا می کنند بدین ترتیب تیغ راحت تر می تواند آنها را از پوست جدا کند. اصلاح باید در جهت رویش مو باشد. اگر تیغ بر خلاف موها کشیده شود ممکن است زخم ایجاد کند. نکته دیگری که هنگام استفاده از تیغ باید به آن توجه کنید با خرید فوم و ژل اصلاح  که کف زیادی دارد و باعث لیز شدن پوست می شود. در زمان  استفاده تیغ راحت تر می تواند روی پوست حرکت کند. استفاده از آب ولرم موها را نرم کرده و شرایط را برای استفاده از تیغ آسان تر می کند. وقتی به مرحله اصلاح می رسید بهتر است آب را کمی خنک‌ تر کنید تا پوست شما سفت‌تر شود و موها راست بایستند و راحت‌ تر اصلاح شوند. تعویض زود هنگام تیغ کمک می کند تا اصلاح با کیفیت بهتری انجام شود. اگر تیغ را چندین بار استفاده کنید قطعا تیز نخواهد بود و پوست را تحریک می کند‌.