اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

میزان روشن کنندگی کرم روشن کننده لدورا

تاثیر کرم روشن کننده لدورا بر بدن

کرم روشن کننده و مرطوب کننده لدورا تاثیرات مثبتی در بدن به جای می گذارد. این محصول کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و به سرعت جذب پوست می شود. برای میزان روشن کنندگی کرم روشن کننده لدورا  و همچنین رفع چین و چروک و متعادل کردن چربی پوست یک انتخاب عالی است که شما می توانید در طول روز و حتی شب از آن استفاده کنید. مهمترین تاثیر این کرم بر بدن آبرسانی و حفظ رطوبت پوست است. اگر پوست شما به هر دلیلی خشک شده و رطوبت خود را از دست داده است تنها این کرم می تواند سطح پوست را به خوبی پوشش دهد و رطوبت را دوباره به پوست باز گرداند. خشکی بیش از اندازه پوست باعث چروک های پوستی می شود اما این کرم می تواند مانع از چروک شود. ( ارایش صورت )

از دیگر تاثیرات این کرم بر بدن می توان به روشن کنندگی آن اشاره کرد. لایه برداری سطحی از پوست باعث می شود تا شما پوستی روشن و براق داشته باشید. وقتی پوست رطوبت کافی را با مصرف کرم بدست می آورد پوست شما سفت و درخشان خواهد شد. این کرم دارای ساختاری منحصر به فرد است و به عنوان یک آبرسان قوی برای پوست معرفی می شود که شما می توانید در هر شرایطی از آن استفاده کنید. برای پیشگیری از لک های پوستی و کلاژن سازی بهترین انتخاب است. با ساخت کلاژن می تواند به ترمیم زخم های پوستی کمک زیادی کند. تاثیر دیگری که این کرم بر بدن دارد متعادل کردن چربی پوست و از بین بردن لک است.

نواحی مورد استفاده کرم روشن کننده بر بدن

کرم روشن کننده و مرطوب کننده لدورا هیچ گونه عوارضی ندارد از این رو شما می توانید آن را روی قسمت های مختلف بدن از جمله دست و صورت و گردن استفاده کنید. اگر پوست شما دچار آفتاب سوختگی شده بهترین راهکار برای ترمیم استفاده از همین کرم است که می تواند بافت آسیب دیده را ترمیم و قرمزی پوست را برطرف کند. هر قسمتی از بدن که پوست آن تیره شده می تواند بهترین گزینه برای مصرف این کرم باشد. لدورا علاوه بر مرطوب کنندگی و نرم کنندگی خاصیت روشن کنندگی هم دارد. اگر پوست دست و صورت بیش از اندازه خشک شده باشد برای تامین رطوبت پوست نیاز به این کرم دارید تا آبرسانی را به صورت عمقی انجام دهد.

افراد بسیاری برای روشن شدن قسمت های تیره ی بدن خود و یا حتی مرطوب شدن پوست خود از این نوع کرم های لدورا استفاده می کنند و رضایت بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است . این کرم برای قسمت های مختلف بدن قابل استفاده بوده و هر چه میزان تیرگی و خشکی پوست بیشتر باشد باید مصرف آن را هم بیشتر کنید. اگر برای دست و صورت و گردن و قسمت هایی از بدن که در مقابل نور خورشید قرار دارند و احتمال سوختن آنها زیاد است به دنبال یک کرم مناسب هستید لدورا می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. کلاژن سازی در این محصول عالی بوده بدین ترتیب در ترمیم زخم ها هم تاثیر بسزایی دارد.

میزان ماندگاری روشن کنندگی کرم روشن کننده لدورا

کرک روشن کننده لدورا تهیه شده از عصاره خاویار بهذیبت گرم روشن کننده پوست است که بیشترین میزان مصرف را در دنیا به خود اختصاص داده است، این کرم روشن کننده ویژگی های فراوانی دارد که مهمترین آن ماندگاری بالای کرم است، با انجام فعالیت های زیادی می توانید این میزان ماندگاری را تا حد زیادی افزایش بدهید، مثلا اگر قبل از استعمال کرم پوست خود را به خوبی تمیز کنید و شستشو بدهید همواره کرم ماندگاری بیشتری خواهد داشت. اگر قبر از کرم از سرم خاویار استفاده کنید ماندگاری آن بیشتر می رود. ماندگاری این محصول بر روی پوست بسیار زیاد است و شما می توانید به راحتی با یک دوره استفاده از کرم این مورد را متوجه بشوید. این کرم تا چند ساعت بدون هیچ گونه تغییری بر روی پوست باقی می ماند و کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

میزان آبرسانی و مرطوب کنندگی کرم روشن کننده و مرطوب کننده لدورا

میزان روشن کنندگی کرم روشن کننده لدورا به قدری زیاد است که شما تنها با یکبار مصرف می توانید تاثیرات را به وضوح مشاهده کنید. این کرم با آبرسانی پوست مانع از خشکی آن شده و می تواند میزان چین و چروک را هم تا حد زیادی کاهش دهد. برای متعادل سازی چربی بدن ابتدا رطوبت را به بافت های عمقی پوست رسانده و سپس چربی مورد نیاز را تامین می کند. با انتخاب این کرم مرطوب کننده و روشن کننده ی لدورا شما دیگر نگران چربی پوست و ابرسانی پوست نباشید این محصول می تواند با املاح معدنی و ویتامین هایی ، خود نیاز پوست را تامین کند و پوستی صاف و براق را به شما هدیه دهد. با مصرف این کرم نرمی و لطافت پوست شما دو چندان خواهد شد.

اگر به دنبال یک آبرسان و مرطوب کننده ماندگار هستید تنها لدورا می تواند نیاز شما را برطرف سازد. این کرم به سرعت جذب پوست شده و چون خاصیت آبرسانی دارد رطوبت را به عمق پوست می رساند و مانع از خشکی مجدد پوست می شود. افرادی که از این کرم استفاده می کنند پوست آنها بافت نرمی دارد و به هیچ وجه خشک نمی شود. برای مرطوب نگه داشتن پوست کافی است تا روزانه کمی از این کرم استفاده کنید. این کرم آبرسان قوی در کنار مرطوب نگه داشتن پوست خاصیت روشن کنندگی هم دارد و می تواند چند درجه پوست شما را روشن تر کند و سلول های مرده را هم از پوست جدا کند.

میزان ماندگاری کرم روشن کننده لدورا

کرم روشن کننده لدورا تهیه شده از عصاره خاویار به زیبایی کرم روشن کننده پوست است که بیشترین میزان مصرف را در دنیا به خود اختصاص داده است، این کرم روشن کننده ویژگی های فراوانی دارد که مهمترین آن ماندگاری بالای کرم است، با انجام فعالیت های زیادی می توانید این میزان ماندگاری را تا حد زیادی افزایش بدهید، مثلا اگر قبل از استعمال کرم پوست خود را به خوبی تمیز کنید و شستشو بدهید همواره کرم ماندگاری بیشتری خواهد داشت. اگر قبر از کرم از سرم خاویار استفاده کنید ماندگاری آن بیشتر می رود. ماندگاری این محصول بر روی پوست بسیار زیاد است و شما می توانید به راحتی با یک دوره استفاده از کرم این مورد را متوجه بشوید. این کرم تا چند ساعت بدون هیچ گونه تغییری بر روی پوست باقی می ماند و کیفیت اولیه خود را حفظ می کند.

 

طرز استفاده از کرم روشن کننده و مرطوب کننده لدورا

کرم لدورا مصرف آسانی دارد و همه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای اینکه کرم تاثیر بهتری داشته باشد توصیه می شود تا ابتدا پوست را شسته و از هر گونه آلودگی پاک کنید. سپس مقدار کمی از کرم را روي پوست قرار داده و آن را ماساژ دهید. وقتی پوست تمیز باشد کرم و کمترین زمان جذب می شود و می تواند تا عمق پوست نفوذ کند و تاثیرات مثبتی داشته باشد. این کرم اغلب با عصاره خاویار تهیه می شود به همین دلیل می تواند تاثیراتی دائمی و ماندگار روي پوست داشته باشد. این آبرسان قوی پس از مصرف به سرعت کلاژن سازی کرده و ترمیم را شروع می کند تا پوست بافت خود را حفظ کند.

میزان روشن کنندگی کرم روشن کننده لدورا متفاوت بوده و بستگی به نوع پوست و میزان خشکی آن دارد. اگر رطوبت پوست شما کم است باید کرم را چندین مرتبه در طول روز استفاده کنید و اجازه دهید تا به طور کامل جذب شود. خاصیت نرم کنندگی این کرم زیاد است به همین دلیل با یک مرتبه مصرف هم می توانید پوستی نرم و لطیف داشته باشید. طرز استفاده از کرم روی بسته بندی درج شده و اگر به دنبال نتیجه گرفتن هستید باید طبق دستور آن را استفاده کنید. پس از استفاده از کرم در مقابل نور مستقيم خورشید قرار نگيريد و روی نواحی تیره تر مصرف کرم را بیشتر کنید. ( مراقبت از پوست )