اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مزایا و معایب ابجو غیر الکلی اوبولون

ترکیبات و نحوه ساخت آبجو غیر الکلی اوبولون

آبجو غیر الکلی اوبولون یک نوشیدنی قدیمی و پرطرفدار بوده که در کشور اوکراین تولید می شود. این نوشیدنی از تخمیر نشاسته و دانه های غلات تهیه می شود به همین دلیل کاملا طبیعی و ارگانیک است و هیچ الکلی در آن استفاده نشده است. طعم طبیعی و بوی مطبوعی که این نوشیدنی دارد باعث شده تا طرفداران زیادی را جذب کند. ترکیبات اصلی این نوشیدنی انرژی زا را غلات و نشاسته تشکیل می دهد به همین دلیل غنی از ویتامین و املاح معدنی است که می تواند به تقویت بدن کمک زیادی کند. نحوه ساخت آن با سایر نوشیدنی ها کاملا متفاوت است چون برای تولید نهایی نیاز به زمان دارد تا تخمیر صورت بگیرد.  می خواهیم در این مقاله شما را با مزایا و معایب ابجو غیر الکلی اوبولون بیشتر اشنا کنیم .

کشور اوکراین برای تولید این آبجو از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند به همین دلیل این نوشیدنی برتری های زیادی نسبت به نمونه های دیگر دارد. طعم مالت این محصول زبانزد بوده و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد‌. این محصول در محیطی کاملا بهداشتی تولید و از طریق بسته بندی های پلمپ و استریل به دست مصرف کنندگان می رسد. علاوه بر مواد طبیعی و ارگانیک در ساختار اصلی این نوشیدنی املاح معدنی و طعم دهنده و همچنین معطر کننده ها هم استفاده می شود تا بتواند آن را خاص تر کند. این محصول به صورت سرد نوشیده می شود و شما می توانید طعم طبیعی آن را به راحتی حس کنید.

اگر نشاسته و غلات دچار تخمیر نشده باشد آبجو اوبولون این عطر و طعم خاص را پیدا نمی کند. مالت جو، گلوکز، ویتامین های گروه B، ویتامین C، اسیدهای آمینه و آب کربنات از دیگر ترکیبات موجود در این آبجو هستند که به تقویت بدن کمک زیادی می کنند. ساخت این نوشیدنی ابتدا به شیوه سنتی انجام می شده اما امروزه به روش صنعتی و توسط تجهیزات تمام اتوماتیک و در حجم بالا تولید می شود چون طرفداران زیادی دارد. در ترکیبات اصلی این محصول هیچ ماده شیمیایی دیده نمی شود به همین دلیل همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. وجود غلات آن هم با کیفیت بالا در ترکیبات اصلی خاصیت این نوشیدنی را دو چندان کرده است.

آیا مصرف زیاد آبجو غیر الکلی اوبولون مضر است؟

هر نوشیدنی اگر با حجم بالا مصرف شود قطعا مضراتی برای بدن دارد. مزایا و معایب ابجو غیر الکلی اوبولون هم از این قائله مستثنی نیست. افرادی که به غلات و نشاسته و سایر ترکیبات موجود در این نوشیدنی حساسیت دارند باید با احتیاط آن را مصرف کنند. اگر بیماری خاصی دارید و یا از داروهای خاصی استفاده می کنید بهتر است قبل از استفاده حتما با پزشک خود مشورت داشته باشید. افرادی که حساسیت دارند باید ابتدا مقدار کمی از آن را استفاده کنند اگر حال آنها دگرگون شد نباید ادامه دهند. افزایش فشار خون در برخی افراد دیده شده که آن هم به دلیل مصرف همزمان دارو با این نوشیدنی خوش عطر و طعم است. در غیر این صورت عوارض برای ان مشاهده نشده و همه می توانند مصرف کنند. ( قهوه و نسکافه )

این نوشیدنی در ضد عفونی کردن روده نقش زیادی دارد اما افرادی که مشکل تنبلی و ضعف معده و روده دارند بهتر است از این نوشیدنی به مقدار کم مصرف کنند تا تحرکات معده و روده آنها کاهش پیدا کند. کودکان نمی توانند از این نوشیدنی استفاده کنند چون ممکن است برای آنها عوارضی به همراه داشته باشد. اگر این آبجو به میزان بالا مصرف شود می تواند در بدن ایجاد مسمویت کند بنابراین بهتر است آن را با دوز کم مصرف کنید. زمان مصرف هم اهمیت زیادی دارد برخی افراد در زمان صبح آن را مصرف می کنند که این ممکن است معده آنها را کمی اذیت کند.

قطعا مصرف زیاد آبجو غیر الکلی اوبولون مضر است چون معده و روده نمی تواند حجم زیادی از تخمیر غلات و نشاسته را به راحتی هضم کند. بهتر است وعده های مصرف را بیشتر و حجم آن را کمتر کنید. اگر در زمان مصرف معده شما احساس ناراحتی می کند بهتر است تایم مصرف را تغییر دهید. افرادی که برای اولین بار این نوشیدنی را مصرف می کنند بهتر است زیاده روی نکنند و ابتدا از حجم کم شروع کنند.

خواص ابجو بدون الکل اوبولون برای پوست ؟

آبجو بدون الکل اوبولون از جمله آبجو های مقوی و پر خاصیتی می باشد که امروزه بیشترین میزان مصرف را از آن خود کرده است، این آبجو برای پوست بسیار مفید می باشد، از خواص آن برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    رشد سلول های سرطانی را متوقف می کند.
2.    پوست را شاداب می کند.
3.    پوست را نرم و لطیف می کند.
4.    پوست را صاف و بدون آکنه می کند.

لازم به ذکر است که این محصول بر روی سلول ها و بافت های پوست تاثیر مستقیم می گذارد در نتیجه باعث می شود تا پوست شما صاف و یکدست شود و هیچ گونه لکه و آکنه ای بر روی آن نباشد که ظاهر پوست را نازیبا کند. این نوشیدنی کلاژن سازی پوست را بیشتر می کند به همین دلیل پوست تقویت شده و با سلول های سرطانی به خوبی مبارزه می کند و آنها را شکست می دهد از این رو برای افرادی هم که سرطان پوست دارند این محصول قابل استفاده است.

مزایای خوردن آبجو غیر الکلی اوبولون

خوردن آبجو غیر الکلی اوبولون مضراتی کم و مزایای زیادی دارد به همین دلیل امروزه مورد استقبال قرار گرفته است. چون این نوشیدنی هیچ الکلی ندارد خاصیت آن دو چندان شده است و می تواند املاح معدنی و ویتامین های مورد نیاز را به بدن برساند. برای پاکسازی معده و روده بهترین گزینه است بنابراین اگر دچار مسمویت شده اید نوشیدن این محصول می تواند مشکل شما را تا حد زیادی برطرف سازد. رشد سلول های سرطانی را متوقف می کند. برای شادابی پوست یک انتخاب عالی است به همین دلیل افرادی که از این نوشیدنی استفاده می کنند همیشه پوستی نرم و لطیف و شاداب دارند.

برای سم زدایی و پاکسازی بدن بهترین گزینه است که می تواند کبد و کلیه ها را از هر گونه آلودگی درونی پاک کند. به همین دلیل برای افرادی که مشکل سنگ کلیه دارند یک انتخاب مناسب است. از بروز حملات قلبی تا حد زیادی پیشگیری می کند. مانع از انسداد عروق شده و چربی های اضافی را از بین می برد. برای کاهش فشار خون و همچنین چربی و کلسترول خون هم عالی بوده و تاثیراتی مثبت و ماندگار را به همراه دارد. افرادی که از این نوشیدنی استفاده می کنند سیستم ایمنی آنها به خوبی تقویت می شود. برای افراد دیابتی هم مناسب است چون قند خون را به خوبی کنترل می کند. حال که با مزایا و معایب ابجو غیر الکلی اوبولون اشنا شدید می توانید با خیال راحت ان را انتخاب و مصرف نمایید . ( دمنوش گیاهی )

برای درمان سنگ کلیه و مثانه عالی است و می تواند به دفع آن کمک کند و علاوه بر این مانع از شکل گیری مجدد آن می شود. به عملکرد بهتر دستگاه گوارش هم کمک زیادی می کند‌ افرادی که این نوشیدنی را مصرف می کنند چربی سوزی در آن‌ها افزایش یافته و وزن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. مانع از ترش کردن معده می شود. این آبجو املاح مورد نیاز بدن را تامین می کند. برای پیشگیری از ابتلا به آلزایمر هم موثر است. پوست و مو را تقویت کرده و باعث شادابی و براق شدن و همچنین انعطاف پذیری آنها می شود. 

آبجو اوبولون ساخت کدام کشور است ؟

آبجو اوبولون از نوشیدنی های محبوب در دنیا به شمار می رود که ساخته شده توسط کشور اوکراین است، این نوشیدنی در نمونه بدون الکل تولید می گردد و از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردار می باشد به همین دلیل تمام کشور های موجود در دنیا خواهان آن هستند. این نوشیدنی در کشور اوکراین در بهترین شرایط ممکن تولید می شود به همین دلیل از نظر کیفی فوق‌العاده است و مصرف کنندگان زیادی هم دارد. این شرکت اوکراین سال ۱۹۸۰ تاسیس شده و سالیان زیادی است که در زمینه تولید آبجو فعالیت می کند و اصولا برند خود را بر روی بسته بندی ها حک‌ می کند تا دسترسی به آن آسان تر باشد، البته بسته بندی این آبجو به صورت قوطی است که حمل و مصرف آسانی دارد. در کشور اوکراین آبجو های این کارخانه طرفداران بسیاری دارند که این تولیدات آبجو اوبولون را با رشد انبوهی مواجه کرده است.