اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی رول ضد تعریق و تفاوت ان با استیک ضد تعریق

رول ضد تعریق چیست و مناسب برای کدام قسمت های بدن می باشد؟

رول ضد تعریق که با نام مام در بازار ها شناخته می شود همواره توانسته محبوبیت زیادی را در بازار ها به دست بیاورد، این ماده تاثیر به سزایی بر روی باکتری های زیر بغل می گذارد و کمک می کند تا هم تعریق در این ناحیه کاهش پیدا کند و هم باعث می شود تا بوی بدن از بین برود. این رول ها دارای نمک آلومینیوم و همچنین ماده خوشبو کننده هستند که به خوبی بر روی میزان تعریق و بوی آن تاثیر می گذارند. رول ها نمونه ها و مدل های مختلفی دارند و البته ناگفته نماند که رول ها برای زیر بغل متناسب هستند و اصولا مصرف آسانی هم دارند به گونه ای که می توان غلطک آنها را در زیر بغل کشید تا تعریق شما را از بین ببرد. بدانید که این رول ها کاملا بهداشتی هستند و هر کدام مختص به فردی می باشند به همین دلیل هنگام استفاده از آنها باید اصول بهداشتی را رعایت کرد تا دچار حساسیت و مشکل نشوید.

قابل ذکر است که ساختار رول ها به گونه ای است که یک محفظه در زیر وجود دارد که در آن مواد ضد تعریق را قرار داده اند و در قسمت بالایی آنها هم غلطک یا همان رولی وجود دارد که استفاده از مام را آسان تر می کند. رول ها حمل آسانی دارند و می توان همیشه آنها را به همراه داشت و البته ناگفته نماند که ماندگاری زیادی دارد و رایحه های آن بسیار عالی هستند.با معرفی رول ضد تعریق اگاهی و اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست خواهید اورد .

تفاوت رول ضد تعربق با استیک ضد تعریق چیست؟

رول ضد تعریق با استیک ضد تعریق هر دو نوعی مام هستند که تنها از نظر ساختار با هم متفاوت هستند و از جهت های دیگر با هم یکسان می باشند، از مهمترین تفاوت موجود در این دو محصول باید بگوییم که رول ها حالت مایع دارند که در زیر بغل احساس خیسی را به افراد القا می کنند که گاه ممکن است خوشایند نباشد اما استیک ها جامد می باشند و هنگام استعلام هیچ گونه حالتی ندارند و می توان متناسب با شرایط خود آنها را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. استیک ضد تعریق یک ماده متراکم صابونی می باشد که هنگام استفاده لایه محافظ بر روی پوست شما ایجاد می کند تا از تعریق زیاد شما جلوگیری نماید. رول هم کمک می کند تا منافذ تعریق شما بسته شده و کمتر تعریق کنید.

بدانید که این نمونه تنها از نظر جامد و مایع بودن با هم تفاوت دارند و از جهت های دیگر با هم برابر هستند حتی از نظر نحوه استفاده هم با هم یکسان می باشند به همین دلیل شما می توانید متناسب با پوست خود آنها را انتخاب کرده و تهیه نمایید.

خرید رول ضد تعریق

مصرف رول ضد تعریق همواره در بازار ها سالیان زیادی است که افزایش زیادی پیدا کرده، بدانید که خرید این رول ها با رشد چشمگیری مواجه شده است زیرا افراد به آنها نیاز دارند تا هم تعریق بدن خود را تحت کنترل قرار بدهند و هم بدن خود را خوشبو کنند.  معرفی رول ضد تعریق و خرید این محصول پر مصرف و کاربردی را شما عزیزان می توانید با روش های مختلفی انجام بدهید که شیوه مستقیم و آنلاین از بهترین روش ها هستند، بدانید که شما با خرید مستقیم می توانید به تولیدی مراجعه کنید و بدون واسطه بهترین و با کیفیت ترین مام را با قیمت مناسب و استثنایی تهیه نمایید و با اطمینان از کیفیت و قیمت ، آن را مورد استفاده قرار بدهید.

البته روش آنلاین هم عالی می باشد به گونه ای که شما به این سایت مراجعه کرده و به تمام مدل ها دسترسی پیدا نمایید و پس از مقایسه نمونه ها با یکدیگر و انتخاب بهترین نمونه و ثبت سفارش و پرداخت مبلغ آن به روش الکترونیکی محصول را درب محل خود تحویل بگیرید بدون این که نیاز باشد به محلی بروید و هزینه های سنگینی بپردازید.

انواع رول ضد تعریق

انواع رول ضد تعریق در بازار ها وجود دارد که از نظر شکل و اندازه و از همه مهمتر رایحه و ماندگاری با هم متفاوت هستند و شما می توانید آنها را با مشاهده و بررسی بشناسید. لازم به ذکر است که تنوع بالا و معرفی رول ضد تعریق و   تولید ان باعث شده تا افراد بتوانند انتخاب های آزاد تر و گسترده تری را داشته باشند و طبق پوست و نیاز و بودجه خود مدلی را انتخاب کرده و تهیه نمایند. در کل رول های ضد تعریق در دو نوع زنانه و مردانه تولید می شوند زیرا پوست بدن آنها با یکدیگر متفاوت است و هر کدام دارای ساختاری هم هستند.‌ هر روزه مدل های جدیدی از این محصول تولید می گردد که در آن املاح قرار داده شده قوی تر هستند و می توانند تاثیر بیشتری بر روی منافذ تعریق بگذارند و همچنین بوی مطبوع تری دارند و ماندگاری آنها هم بیشتر است. برای دیدن انواع نمونه ها به کاتالوگ های ما در سایت دسترسی پیدا کنید.

مشخصات رول ضد تعریق مناسب چیست؟

رول ضد تعریق مناسب همواره باید مشخصاتی داشته باشد که شما باید به این مشخصات هنگام خرید توجه ویژه ای نشان بدهید، از مهمترین مشخصات رول ضد تعریق مناسب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رول ضد تعریق مناسب باید متناسب با پوست شما باشد بدون این که ایجاد حساسیت و قرمزی بر روی پوست کند.
  • باید میزان پوشانندگی آن بالا باشد تا مدت زمان بیشتری احساس راحتی داشته باشید و دچار تعریق و بوی بد بدن نشوید.
  • رایحه های آنها باید مطلوب باشد تا افراد را آزار ندهد و مناسب باشد.
  • باید ماندگاری و دوام داشته باشد.
  • در آخر هم قیمت مناسبی داشته باشد تا افراد توان خرید داشته باشند.

با توجه به این مشخصات شما می توانید به راحتی هنگام خرید کردن رول ضد تعریق بهترین نمونه از آن را انتخاب کرده و تهیه نمایید. مسلما هر چه کیفیت و کارایی مام بیشتر و ماندگاری آن هم بهتر باشد می تواند نظرات را بیشتر به سمت خود جذب کند و در نتیجه فروش بیشتری را هم از آن خود نماید.

نحوه ی استفاده از رول ضد تعریق به چه صورت میباشد ؟

رول های ضد تعریق مصرف بالایی را از آن خود کرده‌اند، آنها مصرف آسانی دارند در نتیجه همه می توانند با اطمینان کامل از آنها استفاده کنند، استفاده از رول های ضد تعریق به گونه ای است که شما باید ابتدا جعبه را مقداری حرکت بدهید تا مواد با هم ترکیب شوند، سپس باید رول را از بالا به پایین و یا دورانی حرکت داد تا مواد درون جعبه به خوبی به بدن مالیده شود. آسان بوده استفاده از رول های ضد تعریق باعث شده تا روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آنها افزوده شود. لازم به ذکر است که قبل از استعمال رول باید اطمینان حاصل کنید که زیر بغل شما کاملا خشک و تمیز باشد، اصولا بهترین زمان برای مصرف این رول بعد از حمام است که در این صورت از تعریق شما پس از حمام جلوگیری خواهد کرد.