اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

مزایای استفاده از ژل ضد تعریق

ژل ضد تعریق چیست؟

ژل ضد تعریق ماده ای است بدون رنگ با بوی مطبوع که از مواد ضد تعریق به دست آمده است و می توان همواره پر ساختار این ماده نمک های آلومینیوم را مشاهده کرد که به خنثی کردن غدد تعریق بدن کمک می نمایند. این ژل ها نه تنها از تعریق بدن جلوگیری می کند بلکه بوی مطبوعی هم دارد که بدن را خوشبو می کند.این ماده بر روی پوست بدن به صورت مستقیم مالیده می شود و کمک می کند تا در مدت زمان وجود این ماده بر روی بدن آن قسمت دچار تعریق نگردد و خوشبو باقی بماند. لازم به ذکر است که ژل های ضد تعریق بدن نه تنها از تعریق جلوگیری و بوی مطبوع دارند بلکه هم ضد حساسیت هستند و هم لکه ای بر روی لباس ایجاد نمی کنند. که می تواند یکی از مزایای استفاده از ژل ضد تعریق باشد.

این ژل‌ها همچنین خاصیت بوزدایی دارند زیرا مقدار رطوبت ایجاد شده در زیر بغل را کاهش داده و از رشد باکتری‌ها جلوگیری می‌کنند. ژل ها برای مبارزه با باکتری ها در هنگام تعریق بدن تولید شده اند و در ساختار آنها اصولا مقدار زیادی بوزدا وجود دارد که باکتری های زیر بغل را از بین می برند تا بدن شما دچار بوی نامطبوع نگردد. این ژل تعداد باکتری ها را کاهش می دهد و باعث می شود تا شما بهتر در جامعه فعالیت کنید و در نتیجه بوی بد ندهید که خود و دیگران آزار ببینند.

انواع ژل های ضد تعریق:

ژل های ضد تعریق در دو نوع زنانه و مردانه تولید می شوند که هر کدام دارای تنوع ماندگاری و بوی بالایی هستند، بدانید که این تنوع بالا باعث شده تا هر فرد بتواند متناسب با سلیقه و پوست خود نمونه ای از آن را انتخاب کند و خریداری کرده و مورد استفاده قرار بدهد. بدانید که انواع ژل های ضد تعریق موجود در بازار ها از نظر مواد مصرفی برای تولید هم با هم تفاوت دارند اما ناگفته نماند که آنها از نظر عملکرد یکسان هستند. ژل های ضد تعریق شفاف بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده اند زیرا این ژل ها بدون رنگ هستند و هیچ گونه لکه ای بر روی لباس ها ایجاد نمی کنند و به خوبی هم بر روی باکتری ها تاثیر می گذارند تا بدن تعریق کمتری داشته باشد.

این تنوع بالای ژل های ضد تعریق بدن همواره براساس مارک و برند هم می باشد که در این صورت شما می توانید با مقایسه نمونه ها بهتر انتخاب خود را انجام بدهید. انواع نمونه های زنانه و مردانه را درون سایت ما مشاهده کنید تا با آنها آشنایی کامل پیدا کنید و با مزایای استفاده از ژل ضد تعریق اشنا شوید و بدانید که کدام نمونه برای بدن شما مناسب است و عملکرد عالی از خود نشان می دهد. از نمونه ژل های موجود در سایت می توان به ژل زنانه و مردانه کامان، ژل زنانه میچام، ژل اسپرینگ رین، ژل شفاف مردانه ژیلت و بسیاری مدل دیگر که هر کدام کارایی و عملکرد خاص خود را دارند.

قیمت ژل های ضد تعریق:

قیمت ژل های ضد تعریق همواره توسط تولید کنندگان آنها براساس کیفیت و کارایی و اثربخشی که دارند تعیین می شوند یعنی مواد مصرفی و نحوه تولید و البته نوع جنسیتی آن تاثیر به سزایی بر روی قیمت نهایی آنها می گذارد، لازم به ذکر است که قیمت این محصول ممکن است که با وجود تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به صورت روزانه و سالانه افزایش زیادی پیدا کنند که در این صورت شما عزیزان باید قبل از اقدام به خرید همواره استعلام جدید دریافت کنید تا از قیمت روز مطلع شوید و با اطمینان طبق بودجه خود اقدام به خرید نمایید. بدانید که قیمت این محصول توسط تولید کننده به صورت لیست های دقیق تهیه می شود یعنی در لیست نام محصول به همراه کیفیت و کارایی و قیمتی که دارد ثبت شده است تا انتخاب برای مصرف کنندگان آسان تر گردد.

برای تهیه لیست قیمت نهایی این محصول می توانید به سایت ما مراجعه کنید زیرا در آن لیست ها آنلاین هستند و زیر نظر تولیدی می باشند به همین دلیل هم همیشه قیمت به روز نشان می دهند و هم مناسب ترین نرخ ها را به نمایش می گذارند. بدانید که مناسب بودن قیمت این محصول کمک می کند تا توان خرید مصرف کنندگان هم برای تهیه مدل های مختلف با تعداد بالا آسان تر گردد و البته با اطمینان بیشتری هم آنها را مورد استفاده قرار بدهند. قیمت این محصول بسته به برندی هم که دارد ممکن است متفاوت باشد پس به تمام نکات آن توجه نمایید تا بهترین نوع را با قیمت استثنایی تهیه نمایید.

ایا ژل های ضد  تعریق در صورت برخورد با لباس سبب سفید شدن لباس می شوند؟

همان گونه که در بالا هم اشاره کردیم ژل های ضد تعریق بدون رنگ و کاملا شفاف هستند به همین دلیل هنگام برخورد با لباس های شما هیچ گونه لکه ای بر روی آنها باقی نمی گذارند یعنی لباس های روشن را با لکه های زرد بد و زشت نمی کنند و همچنین لباس های تیره را سفید رنگ نمی نمایند و شما می توانید در هر محیطی از آنها استفاده کنید بدون این که نگران تغییر رنگ لباس خود باشید. عملکرد عالی این ژل ها باعث شده تا افراد با استفاده از آنها بتوانند اعتماد به نفس خود را افزایش بدهند. قابل ذکر است که شما می توانید این محصول را به راحتی در زیر بغل خود استفاده کنید و هر نوع لباسی که می خواهید با هر رنگی را بپوشید زیرا این محصول باعث تغییر رنگ آنها نخواهد شد. ( رول ضد تعریق )

برخی افراد می پرسند که آیا ژل های ضد تعریق در صورت برخورد با لباس سبب سفید شدن لباس می شوند، در جواب این گونه افراد باید بگوییم که خیر این ژل هیچ گونه اثری از خود باقی نمی گذارد اما ماندگاری و دوام زیادی دارد که همین مزیت موجب محبوبیت زیاد آن در میان بانوان و آقایان گشته است زیرا می توانند لباس مورد علاقه خود را بپوشند و بدون این که دچار تعریق گردند به محل کار و مهمانی ها بروند و از بوی مطبوع ژل ها نیز لذت ببرند و خوشبو باشند. حال که با مزایای استفاده از ژل ضد تعریق اشنا شدید می توانید بهترین انتخاب را از میان خوشبو کننده های بدن داشته باشید.