اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

تاثیر روغن ارگان بر زیبایی

تاثیر روغن ارگان بر پوست چگونه است؟

روغن آرگان یکی از روغن های مفید می باشد که برای بدن فواید بسیاری دارد تا حدی که می‌ تواند شادابی را به پوست شما هدیه بدهد و پوست شما را جوان کند. خواص این روغن در طب ثابت شده است که همین امر باعث شده تا برخی افراد بپرسند که تاثیر روغن ارگان بر زیبایی چگونه است، در جواب سوال آنها توضیح خواهیم داد که روغن آرگان عملکرد فوق العاده ای داشته و توانسته زیبایی را به پوست افراد هدیه بدهد. این روغن به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های مختلف و ویتامین ای به عنوان یک ماده ضد التهاب بی نظیر شناخته می شود و البته ناگفته نماند که مصرف روزانه آن برای افرادی که از آکنه رنج می برند هم می تواند مناسب باشد تا به مرور زمان و با مصرف روزانه از شر آکنه ها خلاص شوند و پوست خشک خود را نرم و لطیف نمایند.

البته ناگفته نماند برای افرادی که پوست صورتشان دارای جای جوش می باشد هم این روغن موثری خواهد بود و می تواند به از بین رفتن حتی جوش هم کمک نماید به همین دلیل متخصصان معتقد هستند که روغن آرگان برای پوست معجزه می کند و همه افراد می توانند با اطمینان کامل از آن استفاده کنند بدون این که نگران خراب شدن پوست خود و یا حساسیت آن باشند زیرا حساسیتی برای آن ثبت نشده است.

تاثیر روغن ارگان بر مو چگونه است؟

روغن آرگان نه تنها بر روی پوست توانسته بهترین واکنش را نشان بدهد بلکه بر روی موهای افراد هم توانسته تاثیر بگذارد، افرادی که دارای ریزش شدید مو، موخوره، شوره و رشد کم مو هستند می توانند با مصرف این روغن به راحتی مشکلات خود را بر طرف نمایند، قابل ذکر است که آنتی اکسیدان، اسید های چرب و ویتامین ای از جمله املاحی هستند که موهای شما برای حفظ سلامتی و رشد خود به آنها نیاز مبرم دارند، بدانید که این روغن مانند یک آبرسان فوق‌العاده برای موهای شما عمل می کند. در کل این روغن خاصیت ارتجاعی و درخشندگی مو را افزایش می‌ دهد و موخوره را به حداقل می رساند و حتی می تواند خشکی و خارش پوست سر شما را درمان کند. برای مراقبت از موهای خود به ادامه مقاله توجه نمایید.

تاثیر روغن ارگان بر زیبایی افراد باعث شده تا هم روز به روز به تعداد مصرف کنندگان آن در بازار ها افزوده شود و هم متخصصان پوست مصرف ان را به افراد توصیه می کنند تا به روش طبیعی بتوانند مشکل موهای خود را برطرف نمایند. عملکرد بی نظیر و کارایی فراوان این ماده باعث شده تا به آن طلای مایع بگویند، البته ناگفته نماند که این ماده بسیار گرانبها هم می باشد و برای تمام بخش های بدن قابل استفاده است و سلامت آنها را تضمین می نماید. اگر با مشکلات مو مواجه نیستید باز هم می توانید با مصرف مقدار کمی از این روغن از ریزش و موخوره و زبری آنها جلوگیری کنید.

نحوه تشخیص روغن ارگان اصل از تقلبی؟

روغن آرگان اصل همواره دارای مشخصات و ویژگی هایی می باشد که با کمک آنها در بازار ها معرفی می شود تا افراد بتوانند با توجه به آنها به راحتی روغن آرگان اصل را از روغن تقلبی شناسایی کرده و سپس اقدام به خرید نمایند. روغن آرگان از هسته میوه درخت آرگان گرفته می شود و اصولا بویی مطبوع و دلپذیر دارد و به سرعت هم جذب پوست و مو می شود و پس از جذب رایحه خود را از دست می دهد، البته ناگفته نماند که روغن آرگان در دو نوع خوراکی و غیر خوراکی تولید می شود که نمونه خوراکی آن عطر ماندگار تری دارد. غلظت این روغن بالا می باشد و یا مقدار کمی از آن می توان حجم زیادی از پوست و مو را ماساژ داد.

روغن های تقلبی اصولا دارای ناخالصی زیادی هستند و از نظر قیمت هم حتی می توان به راحتی آنها را شناسایی کرد زیرا روغن آرگان خالص و اصل قیمت بالاتری دارد. روغن آرگان تقلبی هیچ گونه بویی ندارد و زمانی که از آن استفاده می کنید جذب خوبی ندارد و مدت زمان بیشتری بر روی پوست شما باقی می ماند. رنگ روغن آرگان اصل زرد طلایی می باشد اما روغن تقلبی بسیار شفاف است. با توجه به نکات گفته شده یعنی رنگ و بو و قدرت جذب روغن می توانید به آسانی نمونه اصل را از تقلبی تشخیص داده و سپس آن را خریداری کرده و با اطمینان مورد استفاده قرار بدهید.

ایا روغن ارگان برای سلامتی بدن هم مناسب می باشد؟

روغن آرگان املاح فراوانی را در خود جای داده است که بسیاری از آنها برای سلامت بدن و پوست مناسب می باشند. همان گونه که گفتیم روغن آرگان در دو نوع آرایشی و خوراکی تولید می شود که نمونه خوراکی آن برای بدن مناسب است و نمونه آرایشی آن برای پوست و مو مفید می باشد. دلیل تاثیر روغن ارگان بر زیبایی این است که این روغن به لطف داشتن مواد مغذی فراوانی چون ویتامین ای، اسیدهای چرب امگا ۶ و ۹، اسید لینولینیک، ویتامین آ، ویتامین ث و آنتی اکسیدان‌های ضروری دیگر، به عنوان یکی از بهترین روغن‌ها برای تقویت مو، جوان سازی پوست و درمان بیماری‌های پوستی شناخته شده است. این محصول به درمان و پیشگیری از سرطان، تقویت قلب، کنترل فشار خون و حفظ سلامت بدن کمک می‌کند به همین دلیل مصرف آن به تمام افراد توصیه می شود.

برای افراد مسن سال این روغن مناسب است زیرا باعث می شود تا آنها از ابتلا به سرطان های مزمن در امان بمانند و همچنین کمک می کند تا از ابتلا به بیماری های قلبی در امان بمانید. روغن آرگان دارای خواص ضد قند می باشد به همین دلیل هم از ابتلا به دیابت جلوگیری می کند و هم کمک می کند تا در صورت ابتلا آن را مورد درمان قرار بدهید. استعمال این روغن بر روی زخم ها سبب بهبود سریع تر آنها می گردد که دلیل این امر وجود آنتی اکسیدان زیاد در روغن آرگان می باشد. استعمال روغن آرگان بر روی ناخن ها کمک می کند تا ترک روی ناخن ها به راحتی از بین برود و درمان شود و زیبایی به ناخن های شما بازگردد.

نحوه ی استفاده از روغن آرگان برای پوست ؟

نحوه استفاده از روغن آرگان بسیار ساده و راحت است و نیازی به مهارت و تخصص و تجربه ندارد به همین دلیل همه افراد می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. یکی از مصارف روغن آرگان مرطوب کردن پوست می باشد. نحوه مصرف روغن آرگان به عنوان مرطوب کننده پوست به این صورت است که باید روزی 2 مرتبه، صبح و شب، 1 تا 2 قطره از این روغن را کف دست خود ریخته و در تمامی نواحی صورت و گردن ماساژ دهید تا جذب پوست شود. سپس اجازه دهید این روغن در هوای آزاد کاملا خشک شود. روغن آرگان غلظت بالایی دارد به همین دلیل بیشتر از دو قطره نباید از آن برداشت و باید آن را به تمام بخش های صورت پخش کرد و ماساژ داد تا به خوبی جذب گردد و پوست را شاداب و جوان نگه دارد.

خواص روغن آرگان برای چاقی صورت

روغن آرگان با خواص بیشماری که دارد توانسته محبوبیت زیادی بین مشتریان داشته باشد. این روغن طبیعی و ارگانیک برای سلامت پوست و چاقی صورت عالی بوده و تاثیرات مثبت و ماندگاری را به جای می گذارد. برای اینکه روغن ارگان برای چاق شدن صورت مؤثر باشد نیاز است تا آن را به روشی خاص استفاده کنید. ترکیب شدن این روغن با روغن نارگیل و خراطین می تواند باعث افزایش حجم صورت شود. با ماساژ دادن روغن روی پوست جذب سریع تر بوده و می تواند تاثیرات بهتر و بیشتری برای چاقی داشته باشد. این ماده غنی از ویتامین E و Aو C و... بوده که برای درمان ناراحتی های پوستی نیاز هستند و می توانند همزمان باعث تو پر شدن صورت شوند. روغن ارگان برای جوانسازی پوست بهترین گزینه بوده و با خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی که دارد می تواند به سرعت پوست را چاق تر و چین و چروک را برطرف سازد.