اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی انواع ماسک های صورت

انواع ماسک صورت

 ماسک ها محصولاتی بهداشتی برای مراقبت از پوست هستند که می توانند به درمان ناراحتی های پوستی هم کمک زیادی کنند. تنوع در تولید ماسک های صورت زیاد بوده و هر کدام ترکیبات مختص به خود را دارند. ماسک های نقابی و ورقه ای هر کدام به روشی خاص استفاده می شوند و روی صورت بهترین پوشش دهی را دارند. ماسک های خمیری شکل حاوی مواد مغذی و انواع ویتامین ها و املاح معدنی هستند که می توانند به تقویت پوست کمک زیادی کنند. بافت نرمی که ماسک دارد باعث شده تا با راحتی روی صورت قرار بگیرد و هیچ گونه حساسیتی و آلرژی‌ هم ایجاد نکند‌. ماسک های نرم و زبر هر کدام عملکرد مختص به خود را دارند.

ماسک نقابی

ماسک نقابی دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و به شکل صورت طراحی شده که شما می توانید آن را روی پوست قرار داده و پس از خشک شدن از پوست جدا کنید. شکل چشم و بینی از داخل ماسک خارج شده و این می تواند نفس کشیدن و دیدن را برای شما آسان تر کند. خانم هایی که به دنبال ماسک های کاربردی هستند بیشتر از این محصول استقبال می کنند. ماسک نقابی به صورت کاملا بهداشتی و با متریال های طبیعی تولید و از طریق بسته بندی های استریل و پلمپ به دست مصرف کنندگان می رسد. رطوبتی که در این ماسک وجود دارد پوست شما را نرم و لطیف می کند.

ماسک ورقه ای

ماسک های ورقی هم مانند نقابی به صورت نرم و نازک هستند که کل سطح پوست را به خوبی پوشش می دهند. حفره های تو خالی درون این ماسک وجود دارد که استفاده از آن را آسان تر می کند. این ماسک های نازک به سرم هایی مغذی آغشته شده اند و شما با انواع پوست های چرب و خشک و مختلط می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. وقتی مواد ماسک جذب پوست می شود این پارچه نرم و نازک خشک شده و در کمترین زمان از پوست جدا می گردد. این ماسک روی پوست تمیز قرار می گیرد و به سرعت جذب می شود و شما می توانید چندین مرتبه از آن استفاده کنید.

ماسک صورت برای لک

ماسک صورت برای لک و اسکار هم تهیه شده به همین دلیل افرادی که مشکل لک دارند می توانند با استفاده مداوم از ماسک های مناسب به راحتی این مشکل را برطرف سازند. لک های سطحی به کمک ماسک سریع تر محو می شوند چون ماسک های ضد لک خاصیت لایه برداری و کلاژن سازی دارند به طوری که هنگام استفاده از ماسک همزمان سلول های مرده که رنگ تیره تری هم دارند از پوست جدا می شدند و سلول های زنده با ترمیم سریع و کلاژن سازی جای آنها را می گیرند. افراد با هر نوع پوستی می توانند از این ماسک ها استفاده کنند. با ماسک صورت پوست شما نرم و لطیف و یکدست می شود.

ماسک صورت مخصوص اقایان

ماسک صورت مناسب خانم ها و آقایان است و افراد با هر نوع پوست و هر مشکل پوستی می توانند از این ماسک های طبیعی و ارگانیک استفاده کنند. آقایانی که پوست آنها دچار لک و جوش شده می توانند به کمک این ماسک در کمترین زمان مشکل را برطرف سازند. برای افرادی که پوست خشک دارند اسوکالا ماسک‌های آبرسان و مرطوب کننده را معرفی می کند تا پوستی نرم و شاداب داشته باشد. چین و چروک یک معضل بزرگ است که بیشتر آقایان هم با آن روبرو هستند و سعی می کنند تا ماسک های مخصوص چین و چروک را کاهش دهند و پوستی صاف و سفت داشته باشند. ماسک هایی که برای آقایان در نظر گرفته شده به صورت ورقه ای و نقابی است که کل صورت را پوشش می دهد.

ماسک صورت مخصوص بانوان

ماسک صورتی که مخصوص بانوان است می تواند به تقویت پوست و زیبایی آن کمک کند. خانم هایی که به جوانسازی پوست خود اهمیت می دهند همیشه از ماسک های طبیعی و ارگانیک اسوکالا استفاده می کنند. این ماسک ها حاوی روغن های طبیعی هستند و می توانند در تمام فصول پوست شما را نرم و لطیف کنند. خواص درمانی ماسک ها زیاد بوده و خانم ها می توانند برای درمان لک و جوش و جای جوش و همچنین روشن کنندگی و از بین بردن چروک از آن استفاده کنند. چون خانم ها پوست لطیفی دارند این ماسک هم نرم و ضد حساسیت است تا هیچ گونه قرمزی روی پوست ایجاد نکند.

انواع ماسک های صورت خانگی

ماسک های صورت خانگی دارای نمونه های مختلفی هستند و شما می توانید متناسب با نیاز و نوع پوست خود انتخاب را انجام دهید. ماسک های خانگی را می تواند بر اساس مشکلات پوستی با مواد مختلفی تهیه کرد. روغن های طبیعی از ترکیبات اصلی این ماسک ها هستند که به مرطوب کنندگی پوست کمک می کنند. گلاب در برخی ماسک های خانگی استفاده می شود و می تواند به پاکسازی و روشن کنندگی پوست کمک زیادی کند. ماسک آبلیمو و جوش شیرین برای لایه برداری های سطحی یک انتخاب عالی هستند و می توانند به درمان جوش ها هم کمک زیادی کنند. تفاوت ماسک های خانگی و آماده زیاد است و نمونه های آماده حاوی مواد مغذی هستند که پوست را تقویت می کنند.

دلیل استفاده از ماسک های اماده به جای ماسک های خانگی

ماسک های آماده به دلیل داشتن املاح معدنی و ویتامین ها می توانند مواد مغذی را به پوست برسانند و باعث تقویت آن نیز شوند به همین دلیل نسبت به ماسک های خانگی اولویت ببشتری دارند. ماسک های آماده درون بسته بندی های کاملا بهداشتی هستند و در فرآیند حمل و نقل به هیچ وجه آلودگی به آنها نفوذ نمی کند. مهمترین دلیل استفاده از ماسک های آماده طراحی آنها به صورت نقابی و ورقه ای است که می تواند کل پوست را به راحتی پوشش دهد. نقاط قوت ماسک های آماده بیشتر بوده و ترکیبات مختلفی دارند که پوست به آنها نیاز دارد. تولید ماسک آماده به صورت حرفه ای باعث شده تا برای انواع پوست ها مناسب باشد و هیچ گونه حساسیتی روی پوست ایجاد نکند.