اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

نحوه ی تشخیص شامپو ردیست اصل و تقلبی

همانطور که می دانید بسیاری از شامپوهای خارجی در ایران به صورت تقلبی به فروش می رسند و این امر می تواند باعث این موضوع شود که ما به نتیجه ی دلخواه خود پس از استفاده از این شامپوها نرسیم . در کل شامپوی ردیست برای کشور ترکیه هست و به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه می شود . همچنین بهتر است بدانید که این شامپو در انواع مختلفی وجود دارد که پر فروش ترین ان شامپوی کراتینه ی ردیست سبز رنگ می باشد . برای مراقبت بیشتر از موهای خود می توانید دیگر محصولات هم ببینید

نشانه های شامپوی ردیست تقلبی

نکته ی اول کیفیت در چاپ بسته بندی :

معمولا مواردی که روی این شامپوی سبز رنگ نوشته شده است با کیفیت بسیار پایین و‌شفافیت بسیار کمی نوشته شده است . مخصوصا توضیحات پشت شامپو که‌ اگر شامپو از نوع تقلبی باشد نسبت وضوح این کلمات بسیار پایین خواهد بود.

نکته ی دوم : پمپاژ شامپو

در نسخه های تقلبی کیفیت پمپاژ و پلاستیکی که در ان استفاده می شود بسیار بسیار ضعیف است که البته این تفاوت را شما اگر قبلا محصول اصل را ندیده باشید به سختی متوجه خواهید شد .

نکته ی سوم : طرح بسته بندی محصول

همیشه به تاریخ تولید محصول که در پشت ان درج شده است توجه فرمایید . باید در نظر داشته باشید که شرکت های بزرگی مثل ردیست که اصالتا المانی هستند و در ترکیه تولید می شوند و در بیش از نود کشور صادر می شوند حداقل سالی دو بار تا سه بار بسته بندی خود را عوض می کنند لذا به خاطر این موضوع می توانید از وب سایت رسمی این شرکت بسته بندی های جدید را مشاهده نمایید .

نکته ی چهارم : مصرف این شامپوها

حسی مثل خنک کردن سر ، بوی ملایم و لذت بخش این شامپو از موارد مهمی هست که شما در حین استفاده می توانید متوجه اصل یا فرع بودن بشوید . لوازم اصلاح مو

نکته ی پنجم : قیمت کالا

معمولا کالاهایی که به صورت تقلبی در بازار عرضه می شوند در چند نوع هستند ، یک شامپوهای تقلبی بی کیفیت که نسبتا سی تا چهل درصد تفاوت قیمتی دارند وشامپوهای تقلبی با کیفیت که برای ترغیب شما یا به قیمت اصل و یا در بیشتر مواقع با بیش از بیست درصد تا سی درصد تخفیف عرضه می شود .

از کجا شامپوی اصل ردیست بخریم؟

همانطور که در بالا ذکر شد عملا تا زمانیکه محصول به دست شما نرسد با قطعیت تفلبی یا اصل بودن ان را نمی توان تشخیص داد مخصوصا در خریدهای اینترنتی . لذا فروشگاه اسوکالا تضمین اصالت کالا را به شما خواهد داد یعنی اگر به هر دلیلی شامپوی مورد نظر خود را خریداری کردید و روی اصالت ان شک داشتید می توانید کالای مورد نظر خود را مرجوع نمایید . تاکنون بیش از ۵۰ فعال شبکه های اجتماعی محصولات اسوکالا را به مشتریان خود توصیه کردند .

همچنین شما افرادی که در تهران ساکن هستید این امکان را خواهید داشت تا با پرداخت در محل و مشاهده ی کالا نسبت به نهایی کردن پرداخت خود اقدام نمایید .

مزایای استفاده از شامپو ردیست

این شامپو برای خانوم ها و اقایان که موهایی کمی خشک یا به صورت کامل خشک دارند بسیار توصیه می شود چرا که باعث افزایش استحکام و قابلیت ارتجاعی موها خواهد شد . مخصوصا زمانی که از کراتینه و رنگ استفاده می شود . این شامپو علاوه بر تغذیه کردن مو با مواد معدنی مناسبی که دارا می باشد باعث تقویت موهای شما نیز خواهد شد چرا که در ان سولفات و نمک به هیچ عنوان استفاده نشده است .

مطالعه ی مهمی در ازمایشگاه های شرکت ردیست صورت گرفته که محصولات این شرکت را به یکی از برترین محصولات بهداشتی در اروپا تبدیل نموده است .

به صورت کلی محصولات شرکت ردیست به چهار دسته تقسیم می شود :

محصولات درمانی مو

این محصولات نظیر ارگان اُیل که برای درخشندگی مو ، حجم دهنده ، انعطاف پذیری تارهای مو و براق و مرتب کردن موهای شما استفاده می شود و همچنین کنترل کامل ریشه های وز شده را در موهای شما به دست می گیرد .

اگر جزو افرادی هستید که به موهای خود اهمیت زیادی می دهید و می خواهید موهایتان در بین دیگر افراد خاص و درخشان باشد بهتر است این محصول را انتخاب نمایید .

در ضمن دراین محصول از روغن ارگان (مایع طلایی مراکش ) که از میوه ی واقعی درخت ارگان ساخته شده است و دارای اُمگا ۹ و اُمگا ۶ و همچنین ویتامین های ای استفاده شده است که باعث ایجاد مکانیزم دفاعی مو در برابر اشعه های ماورای بنفش می باشد .

سرم های مو

سرم آرگان : روغن ارگان مراکشی یک سرم مراقبت از مو است ، به راحتی جذب مو می شود و حالت ضد پیری شگفت انگیزی را دارا می باشد . و از نظر بالینی ثابت شده است که خاصیت ارتجاعی بالایی را بهره مند می باشد .

ماسک های مو

ماسک مراقبت از ما : اگر موهای حساسی دارید و می خواهید از موهای خود مراقبت نمایید و زیبایی انها را همیشه ثابت نگه دارید حتما فواید استفاده از این ماسک را بخوانید و‌در صورت نیاز برای داشتن موهای زیبا می توانید ان‌ را تهیه کنید .

این ماسک ها باعث لطافت و ابریشمی کردن طولانی مدت موهای شما می شود . با تحقیقاتی که در مورد این نوع ماسک ها توسط شرکت ردیست انجام شده است این موضوع به طرفداران ان ثابت شده است که بعد از استفاده از این ماسک دیگر از موهای وز رنج نخواهید برد .

یکی از برترین مزایایی که می توانیم بگوییم این است که موهای شما از هر نوعی که باشد چه چرب و چه خشک می توانید از این ماسک استفاده کنید و منع مصرف ندارد . شامپو بچه

نتیجه گیری

در اخر باید بگوییم که بهتر است بدانید که فرقی نمی کند شامپوی ردیست یا دیگر شامپوهای خارجی ، می بایست از وب سایت های رسمی و معتبر خریداری شود .