اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

برند عطر و ادکلن اگنر

در مورد برند معروف Etienne Aigner بیشتر بدانیم...

این برند در سال ۱۹۴۹ از آلمان، شهر مونیخ، توسط اتین اگنر پایه گذاری شد و در نقاط مختلف جهان به خاطر کیفیت و ساخت کیف، کیف پول، و زیورآلات، و چرم زرشکی به کار رفته در کیف ها که رنگ شراب را انعکاس میداد، شناخته شده بود.

Etienne Aigner در سال 1904 در Hungary متولد شد و در سال 1926، به عنوان یک صحاف کتاب در پاریس مشغول به کار شد. تا اینکه او به مهارت خود در چرم پی برد و او به تدریج از صحافی کتاب به هنر دستی ساخت کیف و کمربند با کیفیت برای طراحانی چون کریستین دیور تغییر شغل داد. طی یک فرصت، اگنر در سال 1949 به نیویورک رفت و شروع به عرضه اقلام چرمی ساخته دست خود کرد. کالاهای دستی با رنگ چرم زرشکی ساخته شده بود که تمام توان او در آن زمان بود. آن رنگ زرشکی منحصر به فرد، مشخصه او شد که بعدها در حرف A در لوگو AG به چشم میخورد.

در سال 1959، اگنر اولین نمایشگاه کالا خود را افتتاح کرد. خلاقیت او در ست کردن چرم با پارچه، حصیر،  کتان و تور، کیف دستی های او را به یک کالای فوق العاده برای خانم های مدرن دهه 1950 تبدیل کرده بود.

به زودی او با سفارشات زیادی از طرف فروشنده ها در سراسر دنیا مواجه شد.

استایل نعل اسب در حرف A در لوگو این برند بازتابی از تاثیر مستمر پرش اسب در این مجموعه است.

در سال 1965، اگنر مجوز محصول خود را به یک بیزنس من آلمانی بنام Heiner H. Rankl واگذار کرد و تجارت جهانی اتین اگنر به سمت جلو حرکت کرد.

در دهه 1970 و 1980 اتین اگنر، شال ابریشمی، لباس های مردانه و زنانه، ساعت، جواهرات، و عطر و ادکلن را به محصولات خود اضافه کرد.

طراح، اتین اگنر در سال 2000 در سن 95 سالگی در گذشت. ولی شرکت او به عرضه بین المللی کیف و کالاهای چرمی کوچک

او ادامه دادند و در سال 2002 یک فروشگاه در کشتی دریایی در مونیخ راه اندازی کردند.

امروزه محصولات این شرکت در 49 کشور جهان و ایران به فروش می رسد. در خصوص عطر اگنر که یکی از خوشبو ترین عطرهای زنانه محسوب می شود. این عطر دارای رایحه ای با بوی شیرین و با بوی میوه های آناناس و ترنج شرو به کار کرده. و امروزه با رایحه توت فرنگی، وانیل و مشک محصولات خود را ارائه می دهند.