اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
info@asokala.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

۵ تا از بهترین اسپری های ضد تعریق

تفاوت بهترین اسپری های ضد تعریق با دئودورانت

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین اسپری های ضد تعریق آشنا کنیم. اسپری های ضدعرق باعث کاهش تعریق می شوند. آلومینیوم ماده فعال ضدعرق است که معمولا به شکل ژل هستند و با نفوذ در منافذ عرق روی پوست، آنها را می بندند و اجازه نمی دهند که عرق به اندازه قبل از این منافذ خارج شود.

از آنجایی که اسپری های ضدعرق جلوی تعریق را می گیرند، در حالی که تعریق یک عکس العمل طبیعی و لازم برای بدن است،به طور کلی میتوان گفت هر محصولی که شامل هر گونه فرمی از آلومینیوم باشد، یک ضد عرق است. انواع آلومینیوم غالبا در اسپری های ضد عرق قوی مورد استفاده قرار می گیرند.مواد تشکیل دهنده ضد تعریق ها از الومینیوم کلروهیدرات، زیرکونیم تری کلرو هیدروکسی گلیسین آلومینیوم، هیدروکسی برومید آلومینیوم،سولفات آلومینیوم و لاکتیت کلرو هیدروکسی سدیم آلومینیوم هستند.

در حالی که بسیاری از عناصر طبیعی مانند فندق، نمکهای معدنی، رازک، جوش شیرین و تالک باعث کاهش تعریق می شوند،ولی آلومینیوم تنها ماده ضدعرق مورد تائید سازمان بهداشت غذا و درمان آمریکا (FDA) می باشد و هر چیز دیگری با برچسب “ضد عرق فاقد آلومینیوم” ضمانتی برای متوقف کردن تعریق ندارد.

دئودورانت ها برای مبارزه با بوی بد بدن ساخته شدند.در حقیقت عرق به خودی خود بو ندارد، رنگ هم ندارد. بوی بد عرق وقتی ایجاد می شود که عرق با باکتری های موجود در سطح پوست مخلوط شود. دئودورانت اجازه نمی دهد که این باکتری ها ایجاد شود تا بدن بو بگیرد ولی اصلا به این معنا نیست که رطوبت و خیسی عرق را هم مهار می کند. دئودورانت ها حاوی آنتی باکتریال و خوشبوکننده برای کاهش باکتری های زیربغل و مهار بوی بد بدن است.مواد تشکیل دهنده دئودورانت ها؛برخلاف اسپری ضدعرق که به هیچ وجه آلومینیوم در ساختار آن به کار نرفته، می باشد.معمول ترین عامل آنتی باکتریال به کار رفته در دئودورانت ها الکل است.ولی موادی مثل زغال فعال، جوش شیرین و روغن نارگیل هم در دئودورانت های طبیعی برای کاهش باکتری ها می تواند استفاده شود. شما خودتان هم می توانید به کمک این موارد دئودورانت خانگی درست کنید.

تفاوت بهترین اسپری های ضد تعریق با دئودورانت

انواع اسپری ضد تعریق

در فصول گرم سال استفاده از یک اسپری خوشبو کننده نه تنها برای افراد بلکه برای اطرافیان نیز بسیار خوشایند است.

۱.اسپری ضد تعریق زنانه

اسپری ضد تعریق زنانه در عرق خارج شده از پوست حل شده و نمک موجود در آن که به عنوان یک ماده فعال در ترکیبات ضد تعریق وجود دارد بر روی منافذ پوست و غدد تعریق قرار گرفته و از تعریق بیش از حد جلوگیری کرده و آن را کنترل می کند.همچنین این اسپری ها متناسب با پوست بانوان تولید شده که پوست لطیف و نازک‎تری نسبت به آقایان دارند. همچنین رایحه و بوی ملایم تری نسبت به اسپری های مردانه دارند.

اسپری ضد تعریق زنانه

۲.اسپری ضد تعریق مردانه

پوست آقایان ضخیم تر از خانم ها است و غالبا فعالیت بدنی آقایان بیشتر از خانم ها بوده از این رو این اسپری ها متناسب با پوست آقایان تولید و روانه بازار شده است. ناگفته نماند به علت تاثیرگذاری بهتر اسپری ضد تعریق مردانه بر روی پوست، برخی از خانم ها از اسپری ضد عرق مردانه استفاده می کنند.رایحه این نوع اسپری های مردانه بیشتر تلخ و تند می باشند.

اسپری ضد تعریق مردانه

۳.اسپری ضد تعریق نامرئی

این نوع از اسپری های ضد تعریق برای مواقعی است که لباس شما مشکی یا سفید است و قصد دارید لکه ای روی لباس نمایان نشود.

اسپری ضد تعریق نامرئی

۴.اسپری ضد تعریق برای پوست حساس

برخی از اسپری های مناسب برای افرادی که پوست حساسی دارند تولید شده اند که بدن انها هیچ واکنشی در قبال زخم، التهاب، قرمز شدن پوست پس از استفاده از اسپری ضد تعریق، نداشته باشند.

ماندگاری اسپری ضد تعریق به چه صورت است؟

اسپری ضد عرق به دلیل کیفیت و کارایی و همچنین ماندگاری بالا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. اسپری های ضد عرق با فرمول های خاص خود، به شدت دوستدار پوست هستند. همچنین اسپری های ضد تعریق دارای ماندگاری 24 تا ۴۸ ساعته میباشند.

ماندگاری اسپری ضد تعریق به چه صورت است؟

معرفی ۵ نمونه از بهترین اسپری های ضد تعریق

۱.اسپری وودی سنس

اسپری خوشبو کننده بدن وودی سنس یکی از پرطرفدارترین اسپری های موجود در بازار می باشد و باید گفت برند وودی سنس در تولید اسپری بدن بهترین رایحه های معروف را استفاده کرده است. اسپری بدن Woody Scenceبا ماندگاری 24 ساعته و حجم ۲۰۰ میلی لیتر با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است اسپری بدن Woody Scenceدارای قدرت ماندگاری بالا بر روی بدن می باشد و از آنجا که ساختار اسپری وودی سنس برای اسپری بر روی بدن می باشد باید توجه داشت که زمانی که بر روی پارچه و یا لباس اسپری می‌شود مقداری لک از خود به جا می گذارد که البته این امر کاملاً طبیعی می باشد زیرا این اسپری برای افشاندن بر روی بدن ساخته شده است.

اسپری وودی سنس

۲.اسپری نیوا

اسپری بدن نیوآ تعریق شما را تا دو برابر کم می کند. شما تجربهٔ اینکه لباستان خیس شود و ظاهر بدی ایجاد کند را نخواهید داشت. این اسپری بی نظیر نیوآ تا 48 ساعت از بدن شما محافظت می کند و شما با خیال راحت به کارهایتان ادامه می دهید. زیرا از بوی بد تعریقتان هیچگونه خبری نیست.

اسپری های ضد تعریق نیوا بدون الکل و مواد نگهدارنده است. این نوع اسپری ها به پوست شما آسیب نمی رساند و اگر پوستتان حساس است می توانید از این اسپری ضد تعریق استفاده کنید. همچنین اسپری ضد تعریق نیوا علاوه بر کاهش بوی بدنتان، پوست اطراف زیر بغلتان را نیز روشن تر می کند و از ایجاد لک بر روی پوست جلوگیری می کند.

اسپری نیوا

۳.اسپری رکسانا

یک اسپری خوب هیچ گاه ردی از خود روی لباس به جای نمی گذارد، اسپری رکسونا این ویژگی را دارد. معمولا اسپری های ضد تعریق روی لباس هایی با رنگ سفید و رنگ تیره لکه ایجاد می کنند. اسپری رکسونا ماندگاری بالایی داشته و از دوام بیشتری نسبت به دیگر اسپری ها برخوردارست. این اسپری در نوع زنانه، رایحه ی ملایم تر و شیرین تری نسبت به اسپری مردانه دارد. اسپری های زنانه این برند فاقد الکل هستند و به همین دلیل از ماندگاری پائین تری برخوردار می باشند. اسپری بدن رکسونا، یک اسپری معمولی است که شما می توانید از آن هر روز استفاده کنید و بدانید که هیچ ضرری برای شما ندارد برخی از اسپری ها به خاطر مواد اولیهی بی کیفیت موجب بیماری های تنفسی نظیر آسم می شوند. اسپری رکسونا، در دو نوع سفید و سیاه وجود دارد. این اسپری هیچ گونه تغییری در بافت لباس ایجاد نکرده و تاثیری بر پوسیدگی لباس ندارد. بهترین نحوه ی استفاده از این اسپری رکسونا، این گونه است که باید از فاصله ی 10 سانتی متری این اسپری را روی بدن و یا روی لباس اسپری نمائید. این کار باعث می شود که رایحه ی اسپری رکسونا به خوبی پخش شود. این اسپری هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند.

اسپری رکسانا

۴.اسپری داو

اسپری های زنانه داو نیز ماندگاری و مراقبت 48 ساعته دارند. همچنین به علت استفاده از عصاره‌های لیمو، گل رز، خیار و چای سبز در آن ها، احساس خوبی از تمیزی و نشاط را روی پوست خود خواهید کرد.همچنین انواع اسپری داو مردانه در واقع اسپری‌های خوشبو کننده هستند و در عین حال با بوی بد عرق بدن نیز سرسختانه رفتار می‌کنند.

محافظت این محصولات 48 ساعته است. یعنی می‌توانید به محض خروج از حمام از آن استفاده کنید و تا 48 ساعت بعد که احتمالاً بخواهید دوباره دوش بگیرید از رایحه خوش این محصولات و در عین حال خاصیت ضد عرق بودن آن‌ها بهره ببرید.

اسپری داو

۵.اسپری شی

برند شی متعلق به کشور ترکیه است. محصولات این برند شامل عطر و ادکلن، رول ضد تعریق (مام) و اسپری میباشد که کاملا زنانه بوده و دارای تنوع بسیار خوبی هستند. این شرکت محصولات خود را به صورت تک تولید و عرضه میکند. برند شی She یک سری پک و ست های هدیه با بسته بندیهای بسیار جذاب و شیک طراحی کرده که انتخابی عالی برای هدیه دادن به شمار میروند. پک های هدیه این نوع برند به صورت ست در جعبه های فلزی به شکل قلب است. که شامل عطر ادکلن ها، ضد تعریق ها و اسپری ها که رایحه انها یکسان می باشند.

اسپری شی

ذکر چند نکته لازم است بهتر است بعد از استحمام قبل از اینکه عرقی کرده باشید از این اسپری های استفاده کنید، خشک کردن زیر بغل بسیار حائز اهمیت است و در اخر استفاده مکرر از این اسپری ها باعث می شود بوش خوش همراه با جریان خون گردش پیدا کرده و کل بدن خوشبو شود.

حال که با بهترین اسپری های ضد تعریق آشنا شدیم لازم به ذکر است که انواع برندهای معتبر و باکیفیتی برای  خرید عطر ادکلن اورجینال در فروشگاه اینترنتی آسوکالا، وجود دارد. که می توانید با چند کلیک ساده آن را خریداری کنید. آسوکالا با فراهم کردن مرجعی از باکیفیت‌ترین محصولات، امکان مقایسه و بررسی محصول را برای مشتریان ایجاد کرده تا با خیال راحت خرید اینترنتی خود را انجام دهند. با فروشگاه اینترنتی آسوکالا همراه باشید.