اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
تهران، باقرخان غربی، نبش فرزین، پلاک ۹، واحد ۱۱ ( 02166570950)

شماره پشتیبانی:
09369800290

شماره پشتیبانی:
09369800903

ایمیل پشتیبانی:
asokalashop.dev@gmail.com

    سبد خرید شما خالی میباشد

معرفی انواع شامپو ترزمه اصل

پیدا کردن محصولات اصل به خصوص محصولات مراقبت از مو مانند شامپو بدون سولفات بسیار کار مشکلی است زیرا نمی توان به هر فروشگاهی اعتماد کرده و با خرید محصول غیر اصل به موهایمان آسیب برسانیم. ترزمه یکی از برندهایی است که در تولید شامپوهای بدون سولفات و دیگر شامپو بسیار محبوب بوده و تا الان توانسته در بسیاری از کشورها طرفداران زیادی داشته باشد؛ در ادامه با شامپوهای اصل و اورجینال برند ترزمه آشنا خواهیم شد.

انواع شامپو ترزمه اصل

در این بخش به معرفی انواع شامپوهای تولید شده توسط برند ترزمه پرداخته ایم که هر یک ویژگی خود را داشته و متناسب با هر مشکلی ساخته شده است؛

شامپو ترزمه در واقع یک احیا کننده و کراتینه قوی برای موهایی که بر اثر رنگ، دکلره و حرارت اتو و سشوار آسیب دیدن می باشد.

شامپو ترزمه بدون سولفات

 

شامپوهای بدون سولفات از جمله مهم ترین محصولاتی هستند که همه ی افراد برای موهای خود به دنبال آن می گردند اما برند ترزمه یکی از برترین برندهای شامپوهای ضد سولفات است که با داشتن کراتین و پروتئین از وز شدن موهای شما جلوگیری می نماید و سرآغازی برای زیبایی موهای شماست.

شامپو ترزمه برای موهای فر

موهای فر اصولا به دلیل خشونتی که در درون فولیکول های خود دارند به رسیدگی و مراقبت بیشتری نیاز دارند و صد البته شامپوهای ترزمه چه برای شما که بانو باشید و یا آقا و موهای غیرقابل کنترل و فری دارید یک معجزه محسوب می شود. خاصیت آبرسانی قوی شامپوهای ترزمه برای موهای فر و وز آرامش بسیار زیادی به همراه می اورد و موجب طراوت، زیبایی و شادابی موهای شما می شود. اگر می خواهید تحت هر شرایطی بافت درونی موهای فرتان به همان سبک بماند و آسیبی به آن وارد نشود و صد البته الکتریسیته ساکن و معلق شدن موهای شما از بین برود می توانید شامپوی ترزمه مخصوص موهای فر را امتحان کنید و با خیالی راحت تغییرات شگفت انگیز را بر روی موهایتان ببینید.

شامپو ترزمه برای موهای فر

ویژگی های مهم شامپوی ترزمه مخصوص موهای فر

همانطور که گفته شد موهای فر به آبرسانی بیشتری نیاز دارند و شامپو ترزمه با خاصیت آبرسانی تا 4 برابر بیشتر نسبت به موها یک مغذی و آبرسان قوی برای موهایتان محسوب می شود. از جمله ویژگی های شگفت انگیز دیگر این شامپو می توان به حفظ حالتی زیبا و طبیعی برای موهای فر اشاره کرد که وزی مو هم در این حالت گرفته می شود. البته این تمام خواص این شامپو نیست. شامپو مخصوص موهای فر برند ترزمه ویتامین B1  دارد که باعث تقویت موها می گردد و بهترین محصول برای استفاده ی روزانه موهای فر است. یکی دیگر از ویژگی های این شامپو این است که بعد از شستشو با آن نیازی به استفاده از نرم کننده ها نیست. >> خرید انواع شامپو ترزمه

شامپو آبرسان ترزمه

موهای خشک و آسیب دیده که نیاز فراوانی به آبرسانی دارند، علاوه بر ماسک های مختلف به شامپوهای مناسبی نیز محتاج هستند. شامپو آبرسان ترزمه غنی از مواد معدنی و ویتامین بوده و حاوی درصد بالایی آمینو اسید است که می تواند به تقویت موها و آبرسانی کمک زیادی کند. عصاره چای سبز در این محصول دیده می شود که می تواند تاثیرات ماندگارتری داشته باشد. پوست سر و ساقه مو با مصرف این شامپو به خوبی آبرسانی می شود و این می تواند باعث احیای مو و ضخیم کردن تارهای مو شود.

درخشندگی مو با این شامپو بیشتر شده و شما می توانید موهای نرم و لطیف خود را به راحتی شانه کنید بدون اینکه خشکی و وزی داشته باشند. افرادی که موهای رنگ شده آنها بیش از حد خشک شده و آسیب دیده است باید این شامپو را مصرف کنند تا موی آنها مجدد ترمیم شود و نرمی خود را بدست آورد. وقتی مو چربی و رطوبت خود را دوباره بدست می آورد براق و درخشان خواهد و موی سالم به هیچ وجه ریزش نخواهد داشت . شامپو آبرسان ترزمه سرشار از یکی از مهم ترین نیازهای مو یعنی ویتامین E  است که علاوه بر تقویت موهای شما با نفوذ بر قسمت های آسیب دیده ی مو به ترمیم آن می پردازد. نکته ی جالب توجه این است که از جمله خصوصیات بارز شامپو آبرسان ترزمه درخشان کنندگی آن است که پس از مدتی آن را به راحتی بر موهایتان مشاهده خواهید کرد.

شامپو آبرسان ترزمه

شامپو ترزمه برای موهای آسیب دیده

دلایل بسیار زیادی برای آسیب به موها وجود دارد که می توان به سشوار کشیدن بیش از حد، استفاده ی مکرر از رنگ موها و مراقبت نکردن صحیح از موها اشاره کرد و همین موارد باعث آسیب به موهای شما می شوند اما خبر خوب این است که شامپو ترزمه مخصوص موهای آسیب دیده راه حلی شگفت انگیز برای ترمیم موهای دارد. این شامپو حاوی مواد نرم کننده و کراتین می باشد که با فرمولاسیون فوق پیشرفته ی خود در طی استفاده، آسیب های مو را به طور کامل از بین می برد.
این محصول با استفاده از عصاره ی آلوئه ورا که نماینده ی زیبایی پوست و مو در جهان است و همچنین روغن بادام که سالیان سال است همواره برای رسیدگی به مو استفاده می شود موها را تمیز، شفاف و براق می کند و حالت ابریشمی موهایتان را چندین برابر می نماید.

شامپو ترزمه برای موهای آسیب دیده-min

پیشنهاد می کنیم اگر موی آسیب دیده دارید برای یک بار هم که شده شامپو "Tresemme Botanique Damage Recovery"   را امتحان کنید. این شامپو برای موهای آسیب دیده ای که نیاز به تغذیه دارند، طراحی شده و بسیار مناسب است. این محصول معجزه آسا حاوی روغن ماکادامیا، آووکادو و همچنین پروتئین گندم تقویت شده می باشد و کمک می کند تا لایه های شاخی آسیب دیده موهای شما به خوبی تغذیه شوند و استحکام و صافی خود را بازیابند.

این شامپوی بی نظیر فاقد پارابن و رنگ می باشد و با ترکیبات گیاهی مختلف در خود به تغذیه و تقویت لایه های آسیب دیده ی مو می پردازد و پس از مدتی قدرت موهای شما را بازمیگرداند و صد البته رایحه ی دلپذیر گل های عنبر هوش از سرتان می برد.